hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 230 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.03.03. 18:14 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Sziasztok.
Ebben a tutoriálban azt fogom megmutatni, hogy miképpen tehettek le túszokat, valamint túsz kimenekítési pontot.

1. Lépés
Kiválasztjuk az ,,Enity Tool''-t, és jobb oldal kiválasztjuk az enity keresőböl, a(z), ,,hostage_enity''-t.

2. Lépés
Szépen lepakoljuk a(z) túsz-okat, vagyis a ,,hostage_enity''-ket, amiből általában túsz mapokon, 4-et szoktak letenni.

3. Lépés
Kattintsunk egy túszra, és jobb klikkeljün rá egy 2D-s ablakban. Ajánlom, hogy a ,,top x/y''-ablakban kattintsatok rá, mivel itt könyebb állítani a szemszögüket. Miután jobb klikkeltünk, feljött egy lista. Legalúl, a properties-t válasszuk ki, és kapunk egy ablakot.
Itt tudjuk állítani merre nézzen, azzal a kis fehér tűvel. Most jön képbe a ,,top'' ablak, mivel ahogyan ott állítod a fehér tűskét, az megyeggyezik a ,,top''-os ablakkal. Tehát ha a túsz szemszögét állítod, akkor a fehér tűt, a ,,top''-os ablakhoz viszonyítsd. :)

4. Lépés (Beállítások)
Model = A túsz model elérési útját adhatjuk itt meg.
Skin = Van a narancssárgás, valamint vannak az ingesek, amit pl a ,,cs_alpin'' pályán láthatunk!

5. Lépés (Túszmenekítés pont!)
Fogjuk az AAATRIGGER texturát és ahol szeretnék túszmenekítés pontot oda rakjuk le arra a részre, ahol lehet menekíteni, vagyis csináljunk vele egy zónát.
(u.i Az AAATRIGGER textúra nem fog látszódni a játékosoknak, az egy láthatatlan zóna lessz.)

6. Lépés
Az AAATRIGGER textúrának adunk egy ,,func_hostage_rescue'' enity-t, majd ezzel végeztünk is.
Tehát a CT-nek a túszokat abba a zónába kell bevinni, ahova az AAATRIGGER- texturát letetted.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép

Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: kiki (2016.03.03. 18:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole