hlmod.hu
https://hlmod.hu/

[TUT]Túsz lerakás + kimenekítési pont létrehozása!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=39&t=24178
Oldal: 1 / 1

Szerző:  PikHácsúú# [ 2016.03.03. 18:14 ]
Hozzászólás témája:  [TUT]Túsz lerakás + kimenekítési pont létrehozása!

Sziasztok.
Ebben a tutoriálban azt fogom megmutatni, hogy miképpen tehettek le túszokat, valamint túsz kimenekítési pontot.

1. Lépés
Kiválasztjuk az ,,Enity Tool''-t, és jobb oldal kiválasztjuk az enity keresőböl, a(z), ,,hostage_enity''-t.

2. Lépés
Szépen lepakoljuk a(z) túsz-okat, vagyis a ,,hostage_enity''-ket, amiből általában túsz mapokon, 4-et szoktak letenni.

3. Lépés
Kattintsunk egy túszra, és jobb klikkeljün rá egy 2D-s ablakban. Ajánlom, hogy a ,,top x/y''-ablakban kattintsatok rá, mivel itt könyebb állítani a szemszögüket. Miután jobb klikkeltünk, feljött egy lista. Legalúl, a properties-t válasszuk ki, és kapunk egy ablakot.
Itt tudjuk állítani merre nézzen, azzal a kis fehér tűvel. Most jön képbe a ,,top'' ablak, mivel ahogyan ott állítod a fehér tűskét, az megyeggyezik a ,,top''-os ablakkal. Tehát ha a túsz szemszögét állítod, akkor a fehér tűt, a ,,top''-os ablakhoz viszonyítsd. :)

4. Lépés (Beállítások)
Model = A túsz model elérési útját adhatjuk itt meg.
Skin = Van a narancssárgás, valamint vannak az ingesek, amit pl a ,,cs_alpin'' pályán láthatunk!

5. Lépés (Túszmenekítés pont!)
Fogjuk az AAATRIGGER texturát és ahol szeretnék túszmenekítés pontot oda rakjuk le arra a részre, ahol lehet menekíteni, vagyis csináljunk vele egy zónát.
(u.i Az AAATRIGGER textúra nem fog látszódni a játékosoknak, az egy láthatatlan zóna lessz.)

6. Lépés
Az AAATRIGGER textúrának adunk egy ,,func_hostage_rescue'' enity-t, majd ezzel végeztünk is.
Tehát a CT-nek a túszokat abba a zónába kell bevinni, ahova az AAATRIGGER- texturát letetted.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/