hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 15:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 190 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 189 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 83 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 59 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [TUT] Első szoba
HozzászólásElküldve: 2012.01.18. 14:11 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Az első szoba elkészítése...

Hozzunk létre egy új pályát: File/New
1. Keressünk egy texturát, majd az oldalmenüből válasszuk ki a Block Toolt(5. kép, gyorsbillentyű: Shift+B)

2. A felülnézeti 2D-s kamerába húzzunk egy nagyobb kockát.
(Kamerák: bal felső: 3D, jobb felső:2D felülnézet, alsók: 2D oldalnézet)

3. Ha kész a kocka, az egyik oldalnézeti kamerába nagyobbítsuk ki
Ha kész vagyunk nyomjunk egy entert. A 3D-s kamerába megkereshetjük a létrehozott entity-t.
Menjünk a 3D-s kamerára egérrel, majd nyomjuk meg a Z betüt, ezzel tudunk benne mozogni, ha ki akarunk jönni még egyszer nyomjunk Z betüt.

4. Az oldalmenüben nyomjunk az 1. képre(nyíl, Selecton Toolra) és a 3D-s kamerában nyomjunk az entity-re amit létrehoztunk.

5. A fenti menüben nyomjunk a Tools/Make Hollowra(CTRL+H), írjuk át -32 -re majd Ok-ézzuk le.
Most a 3D-s kamerán be tudunk menni az Entitybe(üreges lett)

6. Ember/Fény létrehozás
a,Ember
Az oldalmenüben válasszuk a 4. képet(Entity Toolt [Shift+E]), majd a jobb oldalon az Objects-nél lesz egy legördülő menü.
Onnan válasszuk az info_player_start/info_player_deathmatch -et (ez CT/Terror kezdőhely)
Az egyiket válasszuk ki, majd valamelyik kamerába nyomjunk, és oda letesz egyet(Ha 2D-s kamerába nyomsz ott ha elhelyezted utána nyomj Entert)
Az ember és a föld között legyen egy kis hely, hogy ne szoruljanak be a texturába.

b,Fény
Szintén a jobb oldalon, az Objectsnél válasszuk ki, csak most a "light"-ot.
Nyomjunk valahova, és helyezzük el az Entity-t!
Ha elhelyeztük válasszuk a kijelölőt, és nyomjunk rá a fényre. Ha kijelöltük a fenti menüből válasszuk: Edit/Properties
Brightness: itt tudjuk állítani a fény színét: nyomjunk a Pick color-ra és válasszuk ki a nekünk megfelelőt! Ezután ezt bezárhatjuk.

Nos, kész is vagyunk az alap szobánkkal, konvertáljuk át a pályát .bsp formátumba:
Nyomjuk meg az F9-et vagy a felső ikon menüből válasszuk az utolsót(Run Map!)
Ha még nem mentettük .rmf-ként a pályánkat, mentsük valahova.(Ez felugrik konvertálás elött ha nem mentetted)
Mindent tegyünk Normalra, Don't run the game és a Save visible objects only NE legyen kipipálva!
Most megnyomhatjuk az OK-ot, ha nagy a pályánk ez eltart egy ideig.

Ha csak tesztelni szeretnénk a pályát elég Normalra tenni a Run BSP-t, ilyenkor nem fogja megcsinálni a fényeket és ilyesmit, ezért akadni fog a pálya!


Képekkel:
Kép
Kép

Videó hamarosan![also](kéne egy videófelvevő :D)[/also]

_________________
http://www.ebateam.eu/

Ők köszönték meg IrOn nek ezt a hozzászólást (összesen 2): barcasl3 (2013.06.19. 01:14) • 156789 (2013.07.15. 13:08)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első szoba
HozzászólásElküldve: 2012.01.18. 18:12 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2011.07.14. 11:12
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Hyper Cam 2


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első szoba
HozzászólásElküldve: 2012.01.19. 11:24 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kész a videó: http://www.youtube.com/watch?v=7IkZxvkNPTQ
[youtube]7IkZxvkNPTQ[/youtube]

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első szoba
HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 17:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
ha bár régóta használom a vhe-t még mindig nem sikerült rájönnöm hogy láthatatlan falat hogy készíthetek? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első szoba
HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 17:11 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
csinálsz 1 textúrát, ToEntity - func_wall - Render FX(asszem, ami azt írja 1-255ig lehet) azt tedd 1-re akkor teljesen láthatatlan, 255: teljesen látható meg közötte amit akarsz

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első szoba
HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 17:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
ez logikus :D
kössz iron, ja és még valami :D
sziklákat hogyan készíthetek egyszerűen?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első szoba
HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 17:14 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
keresel szikla textúrát és elkezded vagdosni :D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első szoba
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 17:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Kiválasztottam az Entity Tool-t és jobb oldalt nem jelenik meg az objects :? :| Ötlet?

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első szoba
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 17:09 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
view/Screen Elements/object bart kapcsold be.
megjegyzés:( Kedden csatlakoztam és most pénteken már beavatott vagyok hihihi :mrgreen:)

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Első szoba
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 17:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
[spoiler]Kép[/spoiler]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 83 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 59 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole