hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
[TUT] Első szoba https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=39&t=3145 |
Oldal: 1 / 9 |
Szerző: | IrOn [ 2012.01.18. 14:11 ] |
Hozzászólás témája: | [TUT] Első szoba |
Az első szoba elkészítése... Hozzunk létre egy új pályát: File/New 1. Keressünk egy texturát, majd az oldalmenüből válasszuk ki a Block Toolt(5. kép, gyorsbillentyű: Shift+B) 2. A felülnézeti 2D-s kamerába húzzunk egy nagyobb kockát. (Kamerák: bal felső: 3D, jobb felső:2D felülnézet, alsók: 2D oldalnézet) 3. Ha kész a kocka, az egyik oldalnézeti kamerába nagyobbítsuk ki Ha kész vagyunk nyomjunk egy entert. A 3D-s kamerába megkereshetjük a létrehozott entity-t. Menjünk a 3D-s kamerára egérrel, majd nyomjuk meg a Z betüt, ezzel tudunk benne mozogni, ha ki akarunk jönni még egyszer nyomjunk Z betüt. 4. Az oldalmenüben nyomjunk az 1. képre(nyíl, Selecton Toolra) és a 3D-s kamerában nyomjunk az entity-re amit létrehoztunk. 5. A fenti menüben nyomjunk a Tools/Make Hollowra(CTRL+H), írjuk át -32 -re majd Ok-ézzuk le. Most a 3D-s kamerán be tudunk menni az Entitybe(üreges lett) 6. Ember/Fény létrehozás a,Ember Az oldalmenüben válasszuk a 4. képet(Entity Toolt [Shift+E]), majd a jobb oldalon az Objects-nél lesz egy legördülő menü. Onnan válasszuk az info_player_start/info_player_deathmatch -et (ez CT/Terror kezdőhely) Az egyiket válasszuk ki, majd valamelyik kamerába nyomjunk, és oda letesz egyet(Ha 2D-s kamerába nyomsz ott ha elhelyezted utána nyomj Entert) Az ember és a föld között legyen egy kis hely, hogy ne szoruljanak be a texturába. b,Fény Szintén a jobb oldalon, az Objectsnél válasszuk ki, csak most a "light"-ot. Nyomjunk valahova, és helyezzük el az Entity-t! Ha elhelyeztük válasszuk a kijelölőt, és nyomjunk rá a fényre. Ha kijelöltük a fenti menüből válasszuk: Edit/Properties Brightness: itt tudjuk állítani a fény színét: nyomjunk a Pick color-ra és válasszuk ki a nekünk megfelelőt! Ezután ezt bezárhatjuk. Nos, kész is vagyunk az alap szobánkkal, konvertáljuk át a pályát .bsp formátumba: Nyomjuk meg az F9-et vagy a felső ikon menüből válasszuk az utolsót(Run Map!) Ha még nem mentettük .rmf-ként a pályánkat, mentsük valahova.(Ez felugrik konvertálás elött ha nem mentetted) Mindent tegyünk Normalra, Don't run the game és a Save visible objects only NE legyen kipipálva! Most megnyomhatjuk az OK-ot, ha nagy a pályánk ez eltart egy ideig. Ha csak tesztelni szeretnénk a pályát elég Normalra tenni a Run BSP-t, ilyenkor nem fogja megcsinálni a fényeket és ilyesmit, ezért akadni fog a pálya! Képekkel: Videó hamarosan![also](kéne egy videófelvevő )[/also] |
Szerző: | digitation [ 2012.01.18. 18:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Első szoba |
Hyper Cam 2 |
Szerző: | IrOn [ 2012.01.19. 11:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Első szoba |
Kész a videó: http://www.youtube.com/watch?v=7IkZxvkNPTQ [youtube]7IkZxvkNPTQ[/youtube] |
Szerző: | rericsi8 [ 2012.02.03. 17:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Első szoba |
ha bár régóta használom a vhe-t még mindig nem sikerült rájönnöm hogy láthatatlan falat hogy készíthetek? |
Szerző: | IrOn [ 2012.02.03. 17:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Első szoba |
csinálsz 1 textúrát, ToEntity - func_wall - Render FX(asszem, ami azt írja 1-255ig lehet) azt tedd 1-re akkor teljesen láthatatlan, 255: teljesen látható meg közötte amit akarsz |
Szerző: | rericsi8 [ 2012.02.03. 17:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Első szoba |
ez logikus kössz iron, ja és még valami sziklákat hogyan készíthetek egyszerűen? |
Szerző: | IrOn [ 2012.02.03. 17:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Első szoba |
keresel szikla textúrát és elkezded vagdosni |
Szerző: | VirTuaL ~` [ 2012.02.17. 17:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Első szoba |
Kiválasztottam az Entity Tool-t és jobb oldalt nem jelenik meg az objects Ötlet? |
Szerző: | fear_ezmegmi [ 2012.02.17. 17:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Első szoba |
view/Screen Elements/object bart kapcsold be. megjegyzés:( Kedden csatlakoztam és most pénteken már beavatott vagyok hihihi ) |
Szerző: | VirTuaL ~` [ 2012.02.17. 17:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Első szoba |
[spoiler][/spoiler] |
Oldal: 1 / 9 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |