hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Víz készítés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=39&t=3257
Oldal: 1 / 1

Szerző:  rericsi8 [2012.01.29. 19:18 ]
Hozzászólás témája:  Víz készítés

Víz készítés
Vizet ugyanúgy kell készíteni a mapra mint egy testet csak víz textúra kell hozzá.
(Víz textúrát azoknak a mapoknak a textúrájában találhatunk amiben víz van pl.: halflife.wad, hlbasics.wad)
Tehát készítünk egy testet és választunk hozzá víz textúrát.

Kép

Tehát így kell kinéznie:

Kép

Nagyjából ennyi kell hozzá ha egy olyan vizet akarunk csinálni amihez nem lehet hozzáférni de hogy ha olyat akarunk amiben fürdőzni is szeretnénk akkor tovább megyünk és kijelöljük a testet, jobb klikk és Tie To Entity.

Kép

És ott beállítjuk felül func_water-re.
Render Mode-nél azt lehet például hogy átlátszó legyen-e a víz vagy ne. (ha azt akarjuk hogy igen akkor tegyük Solidra.)
FX Ammount-nál azt hogy mennyire legyen átlátszó (1-255).
Contetns-nél azt hogy mi legyen a víz típusa. (Víz, iszap, láva)
Wave Height-nél pedig azt hogy mennyire hullámozzon a víz.

Remélem segítettem ha egyéb kérdésed van vagy nem értesz valamit nyugodtan kérdezz

Szerző:  IrOn [2012.01.29. 19:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Víz készítés

a textúrák közül ami "!" jellel kezdődik az mind víz, tehát alapból lehet benne úszni, nem kell állítani, azokat lehet csak átállítani, ami alapból nem víz(nincs a neve elején "!" jel)

Szerző:  rericsi8 [2012.01.29. 19:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Víz készítés

jó de egyéb beállítások is vannak a func_water-nél :D

Szerző:  peti.97 [2012.04.28. 15:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Víz készítés

Mozgó víz is készíthető. Mivel tudom beállítani, hogy hova menjen? (Távolság) Vagy csak a saját méretét tudja megtenni?

Szerző:  ziman01 [2012.08.06. 18:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Víz készítés

hogy tudok be tenni egy új .wad fájlt?(nem értek még nagyon hozá help pls!)

Szerző:  IrOn [2012.08.06. 18:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Víz készítés

ziman01 írta:
hogy tudok be tenni egy új .wad fájlt?(nem értek még nagyon hozá help pls!)

Tools/Options és ott Textures

amikor pedig kompilálod a mapot beírod abba ahova lehet, hogy:
-nowadtextures -wadinclude valami

Szerző:  ziman01 [2012.08.06. 18:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Víz készítés

thx:D
még aszt kérdezném h egy nagyobb mapot készítettem de nagyon laggol szinte mozogni nem lehet rajta lehet hogy a sok lámpa?De csináltam egy kisebbet és az nem laggol pedig azon is sok a lámpa.
Valaki nem tudja miért?

Szerző:  IrOn [2012.08.06. 19:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Víz készítés

ziman01 írta:
thx:D
még aszt kérdezném h egy nagyobb mapot készítettem de nagyon laggol szinte mozogni nem lehet rajta lehet hogy a sok lámpa?De csináltam egy kisebbet és az nem laggol pedig azon is sok a lámpa.
Valaki nem tudja miért?

amikor compiláltad bekapcsoltál mindent?
csq-t(asszem :D) meg rad-ot is?

Szerző:  ziman01 [2012.08.06. 19:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Víz készítés

IrOn123 írta:
ziman01 írta:
thx:D
még aszt kérdezném h egy nagyobb mapot készítettem de nagyon laggol szinte mozogni nem lehet rajta lehet hogy a sok lámpa?De csináltam egy kisebbet és az nem laggol pedig azon is sok a lámpa.
Valaki nem tudja miért?

amikor compiláltad bekapcsoltál mindent?
csq-t(asszem :D) meg rad-ot is?


nem tom mit mondasz xd

Szerző:  rericsi8 [2012.08.06. 22:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Víz készítés

ez nem a víz készítéséhez tartozik, ha valami gondod van akkor azt a "Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban" témához írd

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/