hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Víz készítés https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=39&t=3257 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | rericsi8 [2012.01.29. 19:18 ] |
Hozzászólás témája: | Víz készítés |
Víz készítés Vizet ugyanúgy kell készíteni a mapra mint egy testet csak víz textúra kell hozzá. (Víz textúrát azoknak a mapoknak a textúrájában találhatunk amiben víz van pl.: halflife.wad, hlbasics.wad) Tehát készítünk egy testet és választunk hozzá víz textúrát. ![]() Tehát így kell kinéznie: ![]() Nagyjából ennyi kell hozzá ha egy olyan vizet akarunk csinálni amihez nem lehet hozzáférni de hogy ha olyat akarunk amiben fürdőzni is szeretnénk akkor tovább megyünk és kijelöljük a testet, jobb klikk és Tie To Entity. ![]() És ott beállítjuk felül func_water-re. Render Mode-nél azt lehet például hogy átlátszó legyen-e a víz vagy ne. (ha azt akarjuk hogy igen akkor tegyük Solidra.) FX Ammount-nál azt hogy mennyire legyen átlátszó (1-255). Contetns-nél azt hogy mi legyen a víz típusa. (Víz, iszap, láva) Wave Height-nél pedig azt hogy mennyire hullámozzon a víz. Remélem segítettem ha egyéb kérdésed van vagy nem értesz valamit nyugodtan kérdezz |
Szerző: | IrOn [2012.01.29. 19:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Víz készítés |
a textúrák közül ami "!" jellel kezdődik az mind víz, tehát alapból lehet benne úszni, nem kell állítani, azokat lehet csak átállítani, ami alapból nem víz(nincs a neve elején "!" jel) |
Szerző: | rericsi8 [2012.01.29. 19:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Víz készítés |
jó de egyéb beállítások is vannak a func_water-nél ![]() |
Szerző: | peti.97 [2012.04.28. 15:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Víz készítés |
Mozgó víz is készíthető. Mivel tudom beállítani, hogy hova menjen? (Távolság) Vagy csak a saját méretét tudja megtenni? |
Szerző: | ziman01 [2012.08.06. 18:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Víz készítés |
hogy tudok be tenni egy új .wad fájlt?(nem értek még nagyon hozá help pls!) |
Szerző: | IrOn [2012.08.06. 18:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Víz készítés |
ziman01 írta: hogy tudok be tenni egy új .wad fájlt?(nem értek még nagyon hozá help pls!) Tools/Options és ott Textures amikor pedig kompilálod a mapot beírod abba ahova lehet, hogy: -nowadtextures -wadinclude valami |
Szerző: | ziman01 [2012.08.06. 18:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Víz készítés |
thx:D még aszt kérdezném h egy nagyobb mapot készítettem de nagyon laggol szinte mozogni nem lehet rajta lehet hogy a sok lámpa?De csináltam egy kisebbet és az nem laggol pedig azon is sok a lámpa. Valaki nem tudja miért? |
Szerző: | IrOn [2012.08.06. 19:03 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Víz készítés |
ziman01 írta: thx:D még aszt kérdezném h egy nagyobb mapot készítettem de nagyon laggol szinte mozogni nem lehet rajta lehet hogy a sok lámpa?De csináltam egy kisebbet és az nem laggol pedig azon is sok a lámpa. Valaki nem tudja miért? amikor compiláltad bekapcsoltál mindent? csq-t(asszem ![]() |
Szerző: | ziman01 [2012.08.06. 19:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Víz készítés |
IrOn123 írta: ziman01 írta: thx:D még aszt kérdezném h egy nagyobb mapot készítettem de nagyon laggol szinte mozogni nem lehet rajta lehet hogy a sok lámpa?De csináltam egy kisebbet és az nem laggol pedig azon is sok a lámpa. Valaki nem tudja miért? amikor compiláltad bekapcsoltál mindent? csq-t(asszem ![]() nem tom mit mondasz xd |
Szerző: | rericsi8 [2012.08.06. 22:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Víz készítés |
ez nem a víz készítéséhez tartozik, ha valami gondod van akkor azt a "Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban" témához írd |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |