hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 18:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 538 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 538 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gombra nyíló ajtó!
HozzászólásElküldve: 2012.02.16. 19:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
1.Először is létrehozunk egy szobát. Majd egy falat amibe rakjuk az ajtót.
[spoiler]Kép[/spoiler]
Majd berakjuk az ajtót.
1.
[spoiler]Kép[/spoiler]
2.
[spoiler]Kép[/spoiler]
3.
[spoiler]Kép[/spoiler]
4.
[spoiler]Kép[/spoiler]
Készítünk egy gombot ,ezt mindenkinek a saját kreativitására bízom.
Megj: Browser-ben keress rá: button és ezek közül válassz!
[spoiler]Kép[/spoiler]
Először alakítsd entity -vé az ajtót , majd tegyél rá egy : func_door -t
Itt sok dolog fog kijönni ezekre most nem térek ki. Egyedül a Name -t változtasd : pl - door1
Jegyezd meg a nevet amit beírtál mert EZ FONTOS!!
Még valami: jobb oldalt van 3 cuccos: yaw ,pitch ,roll ezeket nyomd UP-ra!3.4 -es verziónál csak egy van akkor azt nyomd up ra!
[spoiler]Kép[/spoiler]
A flags fülnél pipáld ki a : - Don't link és a toggle -t
[spoiler]Kép[/spoiler]
Most át alakítjuk a gombot is: to entity --> func_button
Itt mennyünk a target -re a többi-vel nem kell foglalkozni , a többivel finomabb beállításokat adhatunk meg.
[spoiler]Kép[/spoiler]
A flags fülnél pipáljuk be a : Don't Move és a toggle -t
[spoiler]Kép[/spoiler]
És készen is vagyunk! :D
2.
Megcsináljuk az ajtót ,de a gombot a földre rakjuk(akármilyen texturával)
[spoiler]Kép[/spoiler]
Megcsináljuk azzal a gombot , DE a flags fülnél kipipáljuk még a : Touch activates -t
[spoiler]Kép[/spoiler]
3. Megcsinálod az ajtót nem csinálsz vele semmit, neki mész és kinyílik
(Iron megoldása szerint :D)


Csatolmányok:
func_door2.zip [2.2 KiB]
Letöltve 29 alkalommal.
func_door1.zip [1.84 KiB]
Letöltve 29 alkalommal.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára fear_ezmegmi 2012.02.17. 13:07-kor.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gombra nyíló ajtó!
HozzászólásElküldve: 2012.02.16. 21:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Kérdés?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gombra nyíló ajtó!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 08:10 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
Kérdés?

Nekem van 1.
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy az ajtó akkor nyíljon ki amikor neki megyünk és nem gombra.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gombra nyíló ajtó!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 12:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
HunGamer írta:
fear_ezmegmi írta:
Kérdés?

Nekem van 1.
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy az ajtó akkor nyíljon ki amikor neki megyünk és nem gombra.

Ezt a következő tutorial -ban mutatom meg.
Úgy fogjuk megoldani ,hogy a gombot a fölre rakjuk és beállítjuk ,hogy érintésre aktiválodjon
ez lehet videóban gyorsabb lenne.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gombra nyíló ajtó!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 12:22 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Miért nem ide írod le? Pár dogot kellene csak állítani.

fear_ezmegmi írta:
HunGamer írta:
fear_ezmegmi írta:
Kérdés?

Nekem van 1.
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy az ajtó akkor nyíljon ki amikor neki megyünk és nem gombra.

Ezt a következő tutorial -ban mutatom meg.
Úgy fogjuk megoldani ,hogy a gombot a fölre rakjuk és beállítjuk ,hogy érintésre aktiválodjon
ez lehet videóban gyorsabb lenne.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gombra nyíló ajtó!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 12:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Tutorial frissítve Metal ([s]hús[/s], Fém) kérésére! :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára fear_ezmegmi 2012.02.17. 13:19-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gombra nyíló ajtó!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 12:58 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Még azt tedd meg, hogy szerkeszted a hozzászólást, hogy a képek spoiler blokkokban legyenek. (lásd első kép) Szebb lesz, s nem kell annyit görgetni. A betűméretet is lejjebb viheted, nem vakok vagy gyengénlátók vagyunk ((ugye?) :)

fear_ezmegmi írta:
Tutorial frissítve Metal (hús) kérésére! :D

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gombra nyíló ajtó!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 12:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Hova lehet küldeni a kész mapokat/készülőket? vagy még nincs ilyen lehetőség? :)

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gombra nyíló ajtó!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 12:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Metal írta:
Még azt tedd meg, hogy szerkeszted a hozzászólást, hogy a képek spoiler blokkokban legyenek. (lásd első kép) Szebb lesz, s nem kell annyit görgetni. A betűméretet is lejjebb viheted, nem vakok vagy gyengénlátók vagyunk ((ugye?)

fear_ezmegmi írta:
Tutorial frissítve Metal (hús) kérésére! :D

okés!

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gombra nyíló ajtó!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 13:03 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
minek teszel alá gombot? simán csinálsz ajtót, azzal is meglehet, nem adsz meg neki nevet, nekimész és kinyilik

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole