hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 04:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 549 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 548 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 17:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
utóirat: Hivjatok Ezmegmi? -nek.
azért lett fear_ezmegmi mert nem tudtam regisztrálni mert már elhasználtam az ezmegmi nevet ,de nem kaptam emailt. és nem tok nevet változtatni.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 18:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Oké,de nemkéne a duplapost :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 18:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
bocsi :D
ui: Nem tudná valaki a fear_ezmegmi -t átirni erre ?: ezmegmi

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:28 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
fear_ezmegmi írta:
Egyébként ez nem forgatja vissza teljesen a mapokat. némelyiket teljesen összekuszálva fordítja vissza. Emlékszem (nem mostanság :P)egyszer K3PT3L3N egyik mapját vissza fordítottam megnézni ,hogy kell járművet készíteni és a motor a plafonon volt, a func_vehicle meg a map másik felén a többi dologról nem is beszélek...xD


XD, erről jut eszembe még mindig nem fejeztem be az "új" mapom:D (nyáreleje óta alig haladtam vele)

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
keptelen írta:
fear_ezmegmi írta:
Egyébként ez nem forgatja vissza teljesen a mapokat. némelyiket teljesen összekuszálva fordítja vissza. Emlékszem (nem mostanság :P)egyszer K3PT3L3N egyik mapját vissza fordítottam megnézni ,hogy kell járművet készíteni és a motor a plafonon volt, a func_vehicle meg a map másik felén a többi dologról nem is beszélek...xD


XD, erről jut eszembe még mindig nem fejeztem be az "új" mapom:D (nyáreleje óta alig haladtam vele)

:lol:
Én most csinálom az új mapom asszem keddre kész is lesz. De csak március -ban publikálom :twisted:

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:33 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
fear_ezmegmi írta:
keptelen írta:
fear_ezmegmi írta:
Egyébként ez nem forgatja vissza teljesen a mapokat. némelyiket teljesen összekuszálva fordítja vissza. Emlékszem (nem mostanság :P)egyszer K3PT3L3N egyik mapját vissza fordítottam megnézni ,hogy kell járművet készíteni és a motor a plafonon volt, a func_vehicle meg a map másik felén a többi dologról nem is beszélek...xD


XD, erről jut eszembe még mindig nem fejeztem be az "új" mapom:D (nyáreleje óta alig haladtam vele)

:lol:
Én most csinálom az új mapom asszem keddre kész is lesz. De csak március -ban publikálom :twisted:


Majd hívj beta tesztre.D

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Zombie Escape map de ha gondolod letesztelheted elsőként :P

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:38 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
fear_ezmegmi írta:
Zombie Escape map de ha gondolod letesztelheted elsőként :P


Zsír:D

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Olyan "sziklákat" akarok rá mint ami van a de_nuke -n 5let?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 19:47 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
Csainálsz 1 nagy kockát és a lejtőkhöz csinálsz 1 másik kockát és abból vágsz le.

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole