hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 14:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 313 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 313 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző 13 4 5 6 712 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.04.09. 23:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Ezt én is kértem ,de kiki elküldött a francba :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.10. 05:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.07. 18:41
Hozzászólások: 642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
how to map to bsp? XD

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.10. 06:49 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Vath írta:
how to map to bsp? XD

run


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.10. 08:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.07. 18:41
Hozzászólások: 642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
please speak hungarian if you can :D

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.10. 11:54 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.23. 16:16
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Akadt 1 pronlémám: eddig müxött rendesen de most már nem akaródzik neki észrevenni h leraktam pár világítást (30 percem ment rá) . Mindenhol egyforma a világítás.
Mit és hol cseszhettem el? (mert babráltam elég sokat)

Itt is a map amit be szeretnék mutatni.

Játékosok száma: 1-16
Feladat: Juss(atok) végig a rafinált, trükkös, rejtett, akadályokon és szobákon át minél gyorsabban hogy Te szerezhesd meg a a gránátokat és a 3 fegyver valamelyikét. (ak47, m4a1, awp)
Kérés: - Minden mozgás, ugrás, esés módosítót szedjetek ki és nem ér a teleportmenü használata sem. (Ilyen: parachute, bunyhopp, multijump, long jump, csirkemód, kés ugrás,...stb...)
- Őszinte véleményt szeretnék kérni üzibe!

Elnézést kérek a pályáért mert nem lehetett végigvinni. Utólagos javítást végeztem rajta és nem teszteltem. (pedig azt hitem) Most már ki van javítva!


Csatolmányok:
Magyarázat: Egy sprite-ot is mellé csomagoltam.
Kibontás: cstrike mappába.

fun_vp3.zip [173.48 KiB]
Letöltve 456 alkalommal.

_________________
[mozgo]Counter-Strike Source[/mozgo]
[kozep]Kalapács mod
Fun_VP3 Pálya
Anti Frag Lopó & Sebzés Kiíró & Kezdő Kill Blockoló

Menekülj![/kozep]


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára peti.97 2012.04.12. 16:06-kor.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.12. 11:24 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.04.12. 11:20
Hozzászólások: 9
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogyan tudok bokrokat, fákat, esőt, havazást berakni egy készülő pályámba?!
Egyelőre elég lenne ha lennének fák is.
Aztec pályáról csórtam növényeket, de azok még sem fák.
Üdv.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.12. 13:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Esőt a env_rain -el tudsz.
Fák: meg kell magadnak építeni :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.12. 14:14 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Vagy belepakol 1-2 modelt.

fear_ezmegmi írta:
Esőt a env_rain -el tudsz.
Fák: meg kell magadnak építeni :D

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.12. 14:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.07. 18:41
Hozzászólások: 642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
modelt azt hogyan helyezzek el a mapon?

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.12. 15:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Van olyan entity amivel lehet lerakni.
Keress!
De ha nem akarsz keresni: env_sprite ( nem biztos fejből mondtam )

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző 13 4 5 6 712 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole