hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 03:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 766 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 766 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző 15 6 7 8 912 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.04.23. 20:00 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.23. 16:16
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Egy kevéske kérdés:

1) Lehet-e szkriptrelni a VHE-hoz pl. más fajta entity-ket készíteni.

2) Nekem nincs env_rain és env_snow-m (meg még sok másom se) Ezeket hogy tudom megszerezni?

3) A monster_ és a xen_ -el kezdődő entityi-k mire jók? Hogy kell őket használni?

4) Vertex tool, Path tool -t hogy kell használni?

5) Hogyan lehet kivágni egy falból, Clipping tool nélkül? (Több videóban is mutatták már de bill. kombinációt használt)

6) Egy teleportálás után, ha készítek 1 Trigger_push-t hogy tudom megcsinálni, hogy csak teleportálás után lökjön egy bizonyos ideig?

7) Mire jók a path_corner path_track ? (mert már sok helyen láttam őket)

8) És végezetül: nem nagyon ismerem a menüket, rengeteg hasznos dolog van benne, valami tutut tud róla készíteni valaki?

U.i.: Több mindenre is rákerestem GOOGLE-n, de nem túl sok és nem túl hasznos infókat találtam. Előre is köszönöm a válaszokat!

_________________
[mozgo]Counter-Strike Source[/mozgo]
[kozep]Kalapács mod
Fun_VP3 Pálya
Anti Frag Lopó & Sebzés Kiíró & Kezdő Kill Blockoló

Menekülj![/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.23. 20:09 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
1, Szerintem lehet ,de nem hallotam még róla xd
2, Az fórumon letöltések-nél fent van a VHE amiben benne vannak azok az FGD -k amik szükségesek ehhez.
3, Azt még nem használtam ,de 1x próbáltam ki egyet és nem ment xD
4, Majd utána nézek.
5, csinálsz egy másik testet és bele viszed a kivágandó részbe. Majd jobb klikk -> carve majd Delete gombot megnyomod és kész
6, Ha lesz időm utána nézek és csinálok tutorialt.
BÓNUSZ: https://developer.valvesoftware.com/wik ... Tools_Menu itt van 1-2 dolog ami jól jöhet map szerkesztésnél ( angol tudás nem hátrány)

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.23. 20:11 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
peti.97 írta:
Egy kevéske kérdés:

1) Lehet-e szkriptrelni a VHE-hoz pl. más fajta entity-ket készíteni.

2) Nekem nincs env_rain és env_snow-m (meg még sok másom se) Ezeket hogy tudom megszerezni?

3) A monster_ és a xen_ -el kezdődő entityi-k mire jók? Hogy kell őket használni?

4) Vertex tool, Path tool -t hogy kell használni?

5) Hogyan lehet kivágni egy falból, Clipping tool nélkül? (Több videóban is mutatták már de bill. kombinációt használt)

6) Egy teleportálás után, ha készítek 1 Trigger_push-t hogy tudom megcsinálni, hogy csak teleportálás után lökjön egy bizonyos ideig?

7) Mire jók a path_corner path_track ? (mert már sok helyen láttam őket)

8) És végezetül: nem nagyon ismerem a menüket, rengeteg hasznos dolog van benne, valami tutut tud róla készíteni valaki?

U.i.: Több mindenre is rákerestem GOOGLE-n, de nem túl sok és nem túl hasznos infókat találtam. Előre is köszönöm a válaszokat!

1. nem szerintem
2. nekem sincs ilyen, asszem valamilyen entity-t kell ráállítani erre
3. szerintem half-lifehoz van
4. nemtom
5.--
6.fear
7. alapból mozgó testeket lehet létrehozni asszem
8. talán egyszer nekiállok ha lesz időm

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.23. 20:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Részletezd nem értem.
Kód:
6) Egy teleportálás után, ha készítek 1 Trigger_push-t hogy tudom megcsinálni, hogy csak teleportálás után lökjön egy bizonyos ideig
?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.24. 16:39 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.23. 16:16
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
Részletezd nem értem.
Kód:
6) Egy teleportálás után, ha készítek 1 Trigger_push-t hogy tudom megcsinálni, hogy csak teleportálás után lökjön egy bizonyos ideig
?


Teleport:
Készítek 1 "aaatriger" texturájú blokkot, amit "trigger_teleport" nevű entity-vé alakítok. Target-hez beírom: "t1".
Létrehozok 1 "info_teleport_destination" entity-t. Name-hez beírom: "t1"

Lökő:
Csinálok "aaatrigger" textúrájú blokkot az "info_teleport_destination" entity köré.
Átalakítom "trigger_push" nevű entity-vé. A "speed of push"-hoz beírok egy nekem megfelelő értéket.

Kérdés:
Mit kell tennem, hogy a "trigger_push" nevű entity csak akkor lökjön, ha valaki elteleportál? (gondolom a "Flags" fülnél be kell pipálnom a "Start of" -ot)
(És az se lenne gond, ha be lehet ne állítani, hogy csak egy bizonyos ideig lökjön.)

_________________
[mozgo]Counter-Strike Source[/mozgo]
[kozep]Kalapács mod
Fun_VP3 Pálya
Anti Frag Lopó & Sebzés Kiíró & Kezdő Kill Blockoló

Menekülj![/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.24. 16:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Ha start off -ot megnyomod akkor kell egy tárgy ami aktiválja majd a trigger_push -t.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.25. 16:35 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.23. 16:16
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
Ha start off -ot megnyomod akkor kell egy tárgy ami aktiválja majd a trigger_push -t.


[s]Erre én is rájöttem... pont ez a kérdés hogy hogy tudom aktiválni: mert ha a "name" mezőbe beírom uazt mint a "trigger_teleport" nevű entity-nél a "Target"-hez akkor a x=0 y=0 z=0 pontra teleportál, nem pedig az "info_teleport_destination"-hoz. Lehetne a "func_button"-nal próbálkozni, de ezt nem tom hogyan kéne[/s].

Megvan: "trigger_teleport" nevű entity köré rakok 2 db egymás mellet lévő (körbeveszik: [{teleport}] ) "func_button"-t mind a kettőnél beállítom a "traggeted object" -et tp1-re.
aztán a "[]"-nál a "delay befor trigger"-nek "0" értéket adok, a "{}"-nál pedig "0.25"-öt. A "trigger_push"-nak a "name" mezejébe a tp1-et írtam. (Iron féle ajtónyitó módszeres gombok ezek! :D )

Magyarázat: "[]" ellöki a "info_teleport_destination"-nál várakozó játékost, a "{}" pedig azt, aki éppen teleportál. (A "{}"-nek 0.25-én lehet finomítani, de nekem ez lett jó)
Azért kell "[]" és a "{}" is, (nem elég csak 1) mert míg az egyik bekapcsolja addig a másik ki (késleltetve). (Legalább is a tapasztalatok ezt mutatják)

Igaz ez nem egy tökéletes megoldás, sok bug lehet benne (pl: nem megyünk rá az egyik gombra), ha van valakinek van jobb ötlete szívesen elfogadom.

És köszönöm az eddigi segítségeket!

_________________
[mozgo]Counter-Strike Source[/mozgo]
[kozep]Kalapács mod
Fun_VP3 Pálya
Anti Frag Lopó & Sebzés Kiíró & Kezdő Kill Blockoló

Menekülj![/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.29. 10:26 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.23. 16:16
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Jóvan még 2-(3) kérdés:

Havazást/esőt hogy lehet csinálni? (kimásoltam de_aztec-ből, de nem fordítja le, vagy nem futtatja a játékot, vagy nem havazik/esik)
Alap cs és hl mappoknak publikusak a rmf-jei? És ha igen hol tudom beszerezni?

_________________
[mozgo]Counter-Strike Source[/mozgo]
[kozep]Kalapács mod
Fun_VP3 Pálya
Anti Frag Lopó & Sebzés Kiíró & Kezdő Kill Blockoló

Menekülj![/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.29. 10:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=77752


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.04.29. 13:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Valami gond van a valve hammer editorom-mal. Akármilyen mapot csinálok mindig egy hasonló hibát ír ki:

Kód:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Steam\steamapps\fear_ezmegmi\counter-strike


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\maps\simple_room.map" "D:\Steam\steamapps\fear_ezmegmi\counter-strike\cstrike_hungarian\maps\simple_room.map"


** Executing...
** Command: D:\Steam\STEAMA~1\FEAR_E~1\vhe\VALVEH~1.5\KIEGSZ~1.5-H\tools\qcsg.exe
** Parameters: "D:\Steam\steamapps\fear_ezmegmi\counter-strike\cstrike_hungarian\maps\simple_room"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering D:\Steam\steamapps\fear_ezmegmi\counter-strike\cstrike_hungarian\maps\simple_room.map

************ ERROR ************
Token too large on line 4


** Executing...
** Command: D:\Steam\STEAMA~1\FEAR_E~1\vhe\VALVEH~1.5\KIEGSZ~1.5-H\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "D:\Steam\steamapps\fear_ezmegmi\counter-strike\cstrike_hungarian\maps\simple_room"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----

************ ERROR ************
Can't open D:\Steam\steamapps\fear_ezmegmi\counter-strike\cstrike_hungarian\maps\simple_room.p0

** Executing...
** Command: D:\Steam\STEAMA~1\FEAR_E~1\vhe\VALVEH~1.5\KIEGSZ~1.5-H\tools\vis.exe
** Parameters: "D:\Steam\steamapps\fear_ezmegmi\counter-strike\cstrike_hungarian\maps\simple_room"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
1 thread(s)

************ ERROR ************
Error opening D:\Steam\steamapps\fear_ezmegmi\counter-strike\cstrike_hungarian\maps\simple_room.bsp: No such file or directory

** Executing...
** Command: D:\Steam\STEAMA~1\FEAR_E~1\vhe\VALVEH~1.5\KIEGSZ~1.5-H\tools\qrad.exe
** Parameters: "D:\Steam\steamapps\fear_ezmegmi\counter-strike\cstrike_hungarian\maps\simple_room"

qrad.exe v 1.5 (Apr  6 2000)
----- Radiosity ----
1 threads
[Reading texlights from 'D:\Steam\STEAMA~1\FEAR_E~1\vhe\VALVEH~1.5\KIEGSZ~1.5-H\tools\lights.rad']
[1 texlights parsed from 'D:\Steam\STEAMA~1\FEAR_E~1\vhe\VALVEH~1.5\KIEGSZ~1.5-H\tools\lights.rad']


************ ERROR ************
Error opening D:\Steam\steamapps\fear_ezmegmi\counter-strike\cstrike_hungarian\maps\simple_room.bsp: No such file or directory

** Executing...
** Command: D:\Steam\Steam.exe
** Parameters:  +map "simple_room"

Mi a baja? xd

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző 15 6 7 8 912 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole