hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=39&t=3483 |
Oldal: 12 / 12 |
Szerző: | norbee.16 [ 2019.09.21. 23:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
ultraibolya írta: Engem érdekel a terrain része. Láttam videókat,tutoriallokat vhe-vel (pontosabban GoldScr-el) foglalkozó fórumon,viszont érdekelne még milyen opciók vannak külső program illetve vhe-hez pluginok(?) nélkül. Szóval a vanilla vhe-vel,te pl hogy csinálsz terraint. Vertex húzogatással? Szerk.: Illetve a prefabs készítését is szívesen látnám,mert azt full nem tudom hogy kell. Domborzat készítés elég egyszerű, most így gyorsan dobok neked egy átlátható videót ami alapján meg tudod oldani, de ha kell majd csinálok róla későbbi időkben egy magyar tutorialt. Nem mondom, hogy videó formában, de ha nem is abban akkor képekkel és értelmesebb bő mondatokkal meg próbálom körül írni.(Ez sima alap vhe-vel készül) Videó: https://www.youtube.com/watch?v=cFMS2odWo4Q U.i: Meg igazából ha nagyon unatkozol és kihívást akarsz akkor darabonként is vághatod a blokkat és a végén egybe helyezed kedved szerint. Kijelölöd a blokkot amit vágni akarsz, aztán rá nyomsz arra amit a képen piros kockába raktam. Ezt követően annál az ablaknál jelölöd ki amely neked kell(szóval hogy ha átlóba akarod vágni akkor abban) Rózsaszín: Síkban vágható a blokk csak. Kék: Átlóban vágható a blokk csak. (Csak a blokk elejétől vágható) Zöld: Átlóban vágható a blokk csak.(Csak a blokk oldalától) Nem igazán tudom most így hirtelen jobban elmagyarázni, de ha meg próbálod akkor úgy is érted már ezt a dolgot. Ebből lehet ugye ilyen domb fél formát is csinálni csak kicsit idő igényesebb. |
Szerző: | ultraibolya [ 2020.01.11. 10:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
Sziasztok,lenne egy kérdésem. Mikor beállunk specbe pl dust2-ön akkor ugye alapból “kapunk egy látképet” bizonyos részekről mikor ide-oda teleportálgat minket. A-nál kakas vagy mi ami hosszúra néz,vagy b-nél a lyuk ahol bemegy a játékos. Gondolom ezek mind entity-vel lettek megoldva,de melyikkel? Van valami külön spawn entity spectatornak? |
Szerző: | regener [ 2020.01.11. 10:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
Az mind trigger_camera entity: Csatolmány: camera.jpg [ 398.98 KiB | Megtekintve 7414 alkalommal ] |
Szerző: | ultraibolya [ 2020.01.11. 10:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
Köszi szerk.: És ez automata váltogatja ha több van,vagy valamit be kell állítani hogy x mp-ig ez utána az? |
Szerző: | norbee.16 [ 2020.01.11. 11:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
Ott írja bal oldalt, hogy wait. Gondolom addig mutatja annak a kamerának a szemszögét. Plusz ugye a kamerákat elkell nevezni, hogy cam1-2-3-4-5. Viszont így bele néztem vhe-be és itt már nem wait a neve hanem holdtime. |
Szerző: | ultraibolya [ 2020.01.11. 22:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban |
Köszönöm mind a kettőtöknek. |
Oldal: 12 / 12 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |