hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=39&t=3483
Oldal: 12 / 12

Szerző:  norbee.16 [ 2019.09.21. 23:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban

ultraibolya írta:
Engem érdekel a terrain része. Láttam videókat,tutoriallokat vhe-vel (pontosabban GoldScr-el) foglalkozó fórumon,viszont érdekelne még milyen opciók vannak külső program illetve vhe-hez pluginok(?) nélkül.
Szóval a vanilla vhe-vel,te pl hogy csinálsz terraint. Vertex húzogatással?

Szerk.: Illetve a prefabs készítését is szívesen látnám,mert azt full nem tudom hogy kell.


Domborzat készítés elég egyszerű, most így gyorsan dobok neked egy átlátható videót ami alapján meg tudod oldani, de ha kell majd csinálok róla későbbi időkben egy magyar tutorialt. Nem mondom, hogy videó formában, de ha nem is abban akkor képekkel és értelmesebb bő mondatokkal meg próbálom körül írni.(Ez sima alap vhe-vel készül)

Videó:
https://www.youtube.com/watch?v=cFMS2odWo4Q

U.i: Meg igazából ha nagyon unatkozol és kihívást akarsz akkor darabonként is vághatod a blokkat és a végén egybe helyezed kedved szerint.

Kép

Kijelölöd a blokkot amit vágni akarsz, aztán rá nyomsz arra amit a képen piros kockába raktam. Ezt követően annál az ablaknál jelölöd ki amely neked kell(szóval hogy ha átlóba akarod vágni akkor abban)

Rózsaszín: Síkban vágható a blokk csak.
Kék: Átlóban vágható a blokk csak. (Csak a blokk elejétől vágható)
Zöld: Átlóban vágható a blokk csak.(Csak a blokk oldalától)

Nem igazán tudom most így hirtelen jobban elmagyarázni, de ha meg próbálod akkor úgy is érted már ezt a dolgot. Ebből lehet ugye ilyen domb fél formát is csinálni csak kicsit idő igényesebb.

Szerző:  ultraibolya [ 2020.01.11. 10:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban

Sziasztok,lenne egy kérdésem.
Mikor beállunk specbe pl dust2-ön akkor ugye alapból “kapunk egy látképet” bizonyos részekről mikor ide-oda teleportálgat minket. A-nál kakas vagy mi ami hosszúra néz,vagy b-nél a lyuk ahol bemegy a játékos. Gondolom ezek mind entity-vel lettek megoldva,de melyikkel? Van valami külön spawn entity spectatornak?

Szerző:  regener [ 2020.01.11. 10:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban

Az mind trigger_camera entity:
Csatolmány:
camera.jpg
camera.jpg [ 398.98 KiB | Megtekintve 6216 alkalommal ]

Szerző:  ultraibolya [ 2020.01.11. 10:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban

Köszi :)

szerk.: És ez automata váltogatja ha több van,vagy valamit be kell állítani hogy x mp-ig ez utána az?

Szerző:  norbee.16 [ 2020.01.11. 11:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban

Ott írja bal oldalt, hogy wait. Gondolom addig mutatja annak a kamerának a szemszögét. Plusz ugye a kamerákat elkell nevezni, hogy cam1-2-3-4-5. Viszont így bele néztem vhe-be és itt már nem wait a neve hanem holdtime.

Kép

Szerző:  ultraibolya [ 2020.01.11. 22:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban

Köszönöm mind a kettőtöknek.

Oldal: 12 / 12 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/