hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 04:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Double Jump (CS:GOnál)
HozzászólásElküldve: 2014.06.08. 09:45 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.15. 08:33
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Szewasztok.
CS:GOnál beakartam rakni a double jumpot de sehogysem ment.... ha a sourcemod.cfg-be írtam be az értékéit , még akkor sem ment.. pedig a plugin kiírja hogy Double Jump Is Enabled a szerveren... de nekem mégsem ment a többszöri ugrás.
Nemtudom mi a baja, tanácsok?

_________________
https://www.facebook.com/Anm.CsTeam?fref=ts


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Double Jump (CS:GOnál)
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 21:34 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Üdv!

Nekem ez volt fent, hibátlan:


SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Original Script from Peagus
  2.  
  3. #include <sourcemod>
  4. #include <sdktools>
  5. #include <sdkhooks>
  6. #define PLUGIN_VERSION "1.3OPRC"
  7.  
  8. new g_iJumps[MAXPLAYERS+1]
  9. new g_iJumpMax
  10. new g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1]
  11. new g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1]
  12. new clientlevel[MAXPLAYERS+1]
  13. new Handle:g_cvJumpBoost = INVALID_HANDLE
  14. new Handle:g_cvJumpEnable = INVALID_HANDLE
  15. new Handle:g_cvJumpMax = INVALID_HANDLE
  16. new Handle:g_cvJumpKnife = INVALID_HANDLE
  17. new bool:g_bDoubleJump = true
  18. new Float:g_flBoost = 250.0
  19.  
  20. public Plugin:myinfo =
  21. {
  22. name = "CS:GO Double Jump",
  23. author = "Darkranger,(original Script from Peagus)",
  24. description = "Double Jump for all Players!",
  25. version = PLUGIN_VERSION,
  26. url = "http://dark.asmodis.at"
  27. }
  28.  
  29. public OnPluginStart()
  30. {
  31. CreateConVar("csgo_doublejump_version", PLUGIN_VERSION, "CS:GO Double Jump Version", FCVAR_PLUGIN | FCVAR_REPLICATED | FCVAR_NOTIFY | FCVAR_DONTRECORD)
  32. g_cvJumpKnife = CreateConVar("csgo_doublejump_knife", "1", "disable(0) / enable(1) double-jumping only on Knife Level for AR (GunGame)",FCVAR_PLUGIN, true, 0.0, true, 1.0)
  33. g_cvJumpEnable = CreateConVar("csgo_doublejump_enabled", "1", "disable(0) / enable(1) double-jumping",FCVAR_PLUGIN)
  34. g_cvJumpBoost = CreateConVar("csgo_doublejump_boost", "300.0", "The amount of vertical boost to apply to double jumps",FCVAR_PLUGIN, true, 260.0, true, 500.0)
  35. g_cvJumpMax = CreateConVar("csgo_doublejump_max", "2", "The maximum number of re-jumps allowed while already jumping",FCVAR_PLUGIN, true, 1.0, true, 5.0)
  36. AutoExecConfig(true, "csgo_doublejump", "csgo_doublejump")
  37.  
  38. HookConVarChange(g_cvJumpBoost, convar_ChangeBoost)
  39. HookConVarChange(g_cvJumpEnable, convar_ChangeEnable)
  40. HookConVarChange(g_cvJumpMax, convar_ChangeMax)
  41. g_bDoubleJump = GetConVarBool(g_cvJumpEnable)
  42. g_flBoost = GetConVarFloat(g_cvJumpBoost)
  43. g_iJumpMax = GetConVarInt(g_cvJumpMax)
  44. HookEventEx("player_spawn", OnPlayerSpawn, EventHookMode_Post)
  45. }
  46.  
  47.  
  48. public OnClientPutInServer(client)
  49. {
  50. SDKHook(client, SDKHook_WeaponEquipPost, OnWeaponEquipPost)
  51. CreateTimer(20.0, Announce, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE)
  52. CreateTimer(35.0, Announce, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE)
  53. }
  54.  
  55. public OnWeaponEquipPost(client, weapon)
  56. {
  57. clientlevel[client] = 0
  58. if (g_cvJumpKnife)
  59. {
  60. if(LastLevel(client) == true)
  61. {
  62. clientlevel[client] = 1
  63. }
  64. }
  65. }
  66.  
  67. public OnPlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
  68. {
  69. new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"))
  70. clientlevel[client] = 0
  71. if (GetConVarInt(g_cvJumpKnife) == 1)
  72. {
  73. if(LastLevel(client) == true)
  74. {
  75. clientlevel[client] = 1
  76. }
  77. }
  78. }
  79.  
  80. public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapon)
  81. {
  82. if (g_bDoubleJump)
  83. //if ((g_bDoubleJump) && (buttons & IN_FORWARD))
  84. {
  85. if ((g_cvJumpKnife) && ((clientlevel[client]) == 1))
  86. {
  87. DoubleJump(client)
  88. }
  89. if (GetConVarInt(g_cvJumpKnife) == 0)
  90. {
  91. DoubleJump(client)
  92. }
  93. }
  94. }
  95.  
  96.  
  97. stock DoubleJump(const any:client)
  98. {
  99. new fCurFlags = GetEntityFlags(client), fCurButtons = GetClientButtons(client)
  100. if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND)
  101. {
  102. if (!(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP)
  103. {
  104. OriginalJump(client)
  105. }
  106. }
  107. else if (fCurFlags & FL_ONGROUND)
  108. {
  109. Landed(client)
  110. }
  111. else if (!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP)
  112. {
  113. ReJump(client)
  114. }
  115. g_fLastFlags[client] = fCurFlags
  116. g_fLastButtons[client] = fCurButtons
  117. }
  118.  
  119. stock OriginalJump(const any:client)
  120. {
  121. g_iJumps[client]++
  122. }
  123.  
  124. stock Landed(const any:client)
  125. {
  126. g_iJumps[client] = 0
  127. }
  128.  
  129. stock ReJump(const any:client)
  130. {
  131. if ( 1 <= g_iJumps[client] <= g_iJumpMax)
  132. {
  133. g_iJumps[client]++
  134. decl Float:vVel[3]
  135. GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel)
  136. vVel[2] = g_flBoost
  137. TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel)
  138. }
  139. }
  140.  
  141. public convar_ChangeBoost(Handle:convar, const String:oldVal[], const String:newVal[])
  142. {
  143. g_flBoost = StringToFloat(newVal)
  144. }
  145.  
  146. public convar_ChangeEnable(Handle:convar, const String:oldVal[], const String:newVal[])
  147. {
  148. if (StringToInt(newVal) >= 1)
  149. {
  150. g_bDoubleJump = true
  151. }
  152. else
  153. {
  154. g_bDoubleJump = false
  155. }
  156. }
  157.  
  158. public convar_ChangeMax(Handle:convar, const String:oldVal[], const String:newVal[])
  159. {
  160. g_iJumpMax = StringToInt(newVal)
  161. }
  162.  
  163. public bool:LastLevel(client)
  164. {
  165. if(IsValidClient(client) && IsPlayerAlive(client))
  166. {
  167. new weapon_count = 0
  168. for(new i = 0; i <= 4; i++)
  169. {
  170. new wpn = GetPlayerWeaponSlot(client, i)
  171. if(wpn != -1)
  172. {
  173. weapon_count++
  174. }
  175. }
  176. if(weapon_count == 1)
  177. {
  178. // hat nur das Messer!
  179. return true
  180. }
  181. else
  182. {
  183. // noch weitere Waffen!
  184. return false
  185. }
  186. }
  187. return false
  188. }
  189.  
  190. public bool:IsValidClient(client)
  191. {
  192. if ( !( 1 <= client <= MaxClients ) || !IsClientInGame(client) )
  193. {
  194. return false
  195. }
  196. return true
  197. }
  198.  
  199. public Action:Announce(Handle:timer, any:client)
  200. {
  201. if (GetConVarInt(g_cvJumpKnife) == 1)
  202. {
  203. if(IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client))
  204. PrintToChat(client, "Double Jump on Knife Level is Enabled!")
  205. }
  206. if (GetConVarInt(g_cvJumpKnife) == 0)
  207. {
  208. if(IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client))
  209. PrintToChat(client, "A Dupla Ugrás BE van kapcsolva!")
  210. }
  211. return Plugin_Handled
  212. }
  213.  

vagy
SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  * Double Jump
  3.  *
  4.  * Description:
  5.  * Allows players to double-jump
  6.  * Original idea: NcB_Sav
  7.  *
  8.  * Convars:
  9.  * sm_doublejump_enabled [bool] : Enables or disable double-jumping. Default: 1
  10.  * sm_doublejump_boost [amount] : Amount to boost the player. Default: 250
  11.  * sm_doublejump_max [jumps] : Maximum number of re-jumps while airborne. Default: 1
  12.  *
  13.  * Changelog:
  14.  * v1.0.1
  15.  * Minor code optimization.
  16.  * v1.0.0
  17.  * Initial release.
  18.  *
  19.  * Known issues:
  20.  * Doesn't register all mouse-wheel triggered +jumps
  21.  *
  22.  * Todo:
  23.  * Employ upcoming OnClientCommand function to remove excess OnGameFrame-age.
  24.  *
  25.  * Contact:
  26.  * Paegus: paegus@gmail.com
  27.  * Hidden:Source: http://www.hidden-source.com
  28.  */
  29. #define PLUGIN_VERSION "1.0.1"
  30.  
  31. #include <sdktools>
  32.  
  33.  
  34. public Plugin:myinfo = {
  35. name = "Double Jump",
  36. author = "Paegus",
  37. description = "Allows double-jumping.",
  38. version = PLUGIN_VERSION,
  39. url = ""
  40. }
  41.  
  42. new
  43. Handle:g_cvJumpBoost = INVALID_HANDLE,
  44. Handle:g_cvJumpEnable = INVALID_HANDLE,
  45. Handle:g_cvJumpMax = INVALID_HANDLE,
  46. Float:g_flBoost = 250.0,
  47. bool:g_bDoubleJump = true,
  48. g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1],
  49. g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1],
  50. g_iJumps[MAXPLAYERS+1],
  51. g_iJumpMax
  52.  
  53. public OnPluginStart() {
  54. CreateConVar(
  55. "sm_doublejump_version", PLUGIN_VERSION,
  56. "Double Jump Version",
  57. FCVAR_PLUGIN|FCVAR_NOTIFY
  58. )
  59.  
  60. g_cvJumpEnable = CreateConVar(
  61. "sm_doublejump_enabled", "1",
  62. "Enables double-jumping.",
  63. FCVAR_PLUGIN|FCVAR_NOTIFY
  64. )
  65.  
  66. g_cvJumpBoost = CreateConVar(
  67. "sm_doublejump_boost", "250.0",
  68. "The amount of vertical boost to apply to double jumps.",
  69. FCVAR_PLUGIN|FCVAR_NOTIFY
  70. )
  71.  
  72. g_cvJumpMax = CreateConVar(
  73. "sm_doublejump_max", "1",
  74. "The maximum number of re-jumps allowed while already jumping.",
  75. FCVAR_PLUGIN|FCVAR_NOTIFY
  76. )
  77.  
  78. HookConVarChange(g_cvJumpBoost, convar_ChangeBoost)
  79. HookConVarChange(g_cvJumpEnable, convar_ChangeEnable)
  80. HookConVarChange(g_cvJumpMax, convar_ChangeMax)
  81.  
  82. g_bDoubleJump = GetConVarBool(g_cvJumpEnable)
  83. g_flBoost = GetConVarFloat(g_cvJumpBoost)
  84. g_iJumpMax = GetConVarInt(g_cvJumpMax)
  85. }
  86.  
  87. public convar_ChangeBoost(Handle:convar, const String:oldVal[], const String:newVal[]) {
  88. g_flBoost = StringToFloat(newVal)
  89. }
  90.  
  91. public convar_ChangeEnable(Handle:convar, const String:oldVal[], const String:newVal[]) {
  92. if (StringToInt(newVal) >= 1) {
  93. g_bDoubleJump = true
  94. } else {
  95. g_bDoubleJump = false
  96. }
  97. }
  98.  
  99. public convar_ChangeMax(Handle:convar, const String:oldVal[], const String:newVal[]) {
  100. g_iJumpMax = StringToInt(newVal)
  101. }
  102.  
  103. public OnGameFrame() {
  104. if (g_bDoubleJump) { // double jump active
  105. for (new i = 1; i <= MaxClients; i++) { // cycle through players
  106. if (
  107. IsClientInGame(i) && // is in the game
  108. IsPlayerAlive(i) // is alive
  109. ) {
  110. DoubleJump(i) // Check for double jumping
  111. }
  112. }
  113. }
  114. }
  115.  
  116. stock DoubleJump(const any:client) {
  117. new
  118. fCurFlags = GetEntityFlags(client), // current flags
  119. fCurButtons = GetClientButtons(client) // current buttons
  120.  
  121. if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND) { // was grounded last frame
  122. if (
  123. !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && // becomes airbirne this frame
  124. !(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && // was not jumping last frame
  125. fCurButtons & IN_JUMP // started jumping this frame
  126. ) {
  127. OriginalJump(client) // process jump from the ground
  128. }
  129. } else if ( // was airborne last frame
  130. fCurFlags & FL_ONGROUND // becomes grounded this frame
  131. ) {
  132. Landed(client) // process landing on the ground
  133. } else if ( // remains airborne this frame
  134. !(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && // was not jumping last frame
  135. fCurButtons & IN_JUMP // started jumping this frame
  136. ) {
  137. ReJump(client) // process attempt to double-jump
  138. }
  139.  
  140. g_fLastFlags[client] = fCurFlags // update flag state for next frame
  141. g_fLastButtons[client] = fCurButtons // update button state for next frame
  142. }
  143.  
  144. stock OriginalJump(const any:client) {
  145. g_iJumps[client]++ // increment jump count
  146. }
  147.  
  148. stock Landed(const any:client) {
  149. g_iJumps[client] = 0 // reset jumps count
  150. }
  151.  
  152. stock ReJump(const any:client) {
  153. if ( 1 <= g_iJumps[client] <= g_iJumpMax) { // has jumped at least once but hasn't exceeded max re-jumps
  154. g_iJumps[client]++ // increment jump count
  155. decl Float:vVel[3]
  156. GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel) // get current speeds
  157.  
  158. vVel[2] = g_flBoost
  159. TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel) // boost player
  160. }
  161. }
  162.  
  163.  

reminder írta:
Szewasztok.
CS:GOnál beakartam rakni a double jumpot de sehogysem ment.... ha a sourcemod.cfg-be írtam be az értékéit , még akkor sem ment.. pedig a plugin kiírja hogy Double Jump Is Enabled a szerveren... de nekem mégsem ment a többszöri ugrás.
Nemtudom mi a baja, tanácsok?

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole