hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 10:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 237 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 236 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Join Sound hibaüzenet
HozzászólásElküldve: 2016.01.07. 17:53 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Akkor valószínűleg mindent hagyj alapon, viszont a AddFileToDownloadsTable-t az OnMapStart funkcióba kell beleírni CS:GO esetén!

Tehát így helyes a forráskód (szerintem)
  1. #include <sourcemod>
  2. #include <sdktools>
  3. #include <sdktools_sound>
  4.  
  5. #pragma semicolon 1
  6. #define MAX_FILE_LEN 80
  7. new Handle:g_CvarSoundName = INVALID_HANDLE;
  8. new String:g_soundName[MAX_FILE_LEN];
  9.  
  10. #define PLUGIN_VERSION "0.0.1"
  11. public Plugin:myinfo =
  12. {
  13.     name = "Welcome Sound",
  14.     author = "R-Hehl",
  15.     description = "Plays Welcome Sound to connecting Players",
  16.     version = PLUGIN_VERSION,
  17.     url = "http://www.compactaim.de/"
  18. };
  19. public OnPluginStart()
  20. {
  21.     // Create the rest of the cvar's
  22. CreateConVar("sm_welcome_snd_version", PLUGIN_VERSION, "Welcome Sound Version", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
  23. g_CvarSoundName = CreateConVar("sm_join_sound", "consnd/joinserver.mp3", "The sound to play");
  24. }
  25. public OnConfigsExecuted()
  26. {
  27.     GetConVarString(g_CvarSoundName, g_soundName, MAX_FILE_LEN);
  28.     PrecacheSound(g_soundName, true);
  29. }
  30. public OnClientPostAdminCheck(client)
  31. {
  32. EmitSoundToClient(client,g_soundName);
  33. }
  34.  
  35. public OnMapStart()
  36. {
  37.         GetConVarString(g_CvarSoundName, g_soundName, MAX_FILE_LEN);
  38.     decl String:buffer[MAX_FILE_LEN];
  39.     Format(buffer, sizeof(buffer), "sound/%s", g_soundName);
  40.     AddFileToDownloadsTable(buffer);
  41. }

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Join Sound hibaüzenet
HozzászólásElküldve: 2016.01.07. 20:18 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.08.23. 16:03
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Továbbra is ez a hiba: [Sound] S_StartSound(): Failed to load sound 'udv\well.mp3'. Can't create mixer


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Join Sound hibaüzenet
HozzászólásElküldve: 2016.01.11. 16:18 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Miért fordított per jellel írja?

Failed to load sound 'udv\well.mp3'. Can't create mix

én így próbálnám meg a cvarba írni: udv/well.mp3

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Join Sound hibaüzenet
HozzászólásElküldve: 2016.01.11. 22:24 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Egyszerűbb, nagyszerűbb:

  1. #include <sourcemod>
  2. #include <sdktools>
  3. #include <sdktools_sound>
  4.  
  5. #pragma semicolon 1
  6. #define MAX_FILE_LEN 80
  7. new Handle:g_CvarSoundName = INVALID_HANDLE;
  8. new String:g_soundName[MAX_FILE_LEN];
  9.  
  10. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  11. public Plugin:myinfo =
  12. {
  13.     name = "CS:GO Sound",
  14.     author = "Team-Secretforce.com",
  15.     description = "Join Sound on your CS:GO Server",
  16.     version = PLUGIN_VERSION,
  17.     url = "http://www.Team-Secretforce.com/"
  18. };
  19. public OnPluginStart()
  20. {
  21.     // Create the rest of the cvar's
  22. CreateConVar("sm_welcome_snd_version", PLUGIN_VERSION, "CS:GO Sound Version", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
  23. g_CvarSoundName = CreateConVar("sm_start_sound", "music/welcome/secretforce.mp3", "Welcome sound");
  24. }
  25. public OnConfigsExecuted()
  26. {
  27.     GetConVarString(g_CvarSoundName, g_soundName, MAX_FILE_LEN);
  28.     decl String:buffer[MAX_FILE_LEN];
  29.     PrecacheSound(g_soundName, true);
  30.     Format(buffer, sizeof(buffer), "sound/%s", g_soundName);
  31.     AddFileToDownloadsTable(buffer);
  32. }
  33. public OnClientPostAdminCheck(client)
  34. {
  35. EmitSoundToClient(client,g_soundName);
  36. }

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Join Sound hibaüzenet
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 05:36 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Amig nincs a zene a music mappaba addig nemis fog menni. Csgo csak mp3-at tamogat es csak a music mappaba lehet a zene :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole