hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Új kőr, Plusz kés https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=44&t=29818 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | StreetBoyHun [ 2019.03.21. 20:50 ] |
Hozzászólás témája: | Új kőr, Plusz kés |
Üdv. Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy hogyan tudnám megoldani azt hogy ha valaki kör végéig élve marad, és utána újraéled, egy plusz kést kap a játékos, ha a játékos mégis meghal az előző körben, akkor nem kap plusz kést hanem csak azt az 1. kést. Remélem Érthetően tudtam megfogalmazni |
Szerző: | Nexd [ 2019.03.25. 13:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Új kőr, Plusz kés |
Az a parancs amit az előző témádban kaptál fixeli ezt, legalább is ha jól tudom csak annyi hogy az mindent elvesz ugye Szólj, ha a fegyvereket megakarod tartani de ezt a késes dolgot fixelni akarod |
Szerző: | StreetBoyHun [ 2019.03.25. 17:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Új kőr, Plusz kés |
Nexd írta: Az a parancs amit az előző témádban kaptál fixeli ezt, legalább is ha jól tudom csak annyi hogy az mindent elvesz ugye Szólj, ha a fegyvereket megakarod tartani de ezt a késes dolgot fixelni akarod Az rendben van, csak épp nincs olyan hogy Client_RemoveAllWeapost amit irtál, totál fordul le, És Már probáltam a RemovePlayItem-el is hogy vegye el tőle a kést a végén de valami type hibát ir ki amit fogalmam sincs miért |
Szerző: | Nexd [ 2019.03.26. 06:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Új kőr, Plusz kés |
Azthittem evidens, de akkor ha hazaértem megcsinálom De én a parancsról beszéltem, mert mindkettő teljesen ugyanazt csinálja |
Szerző: | StreetBoyHun [ 2019.03.26. 14:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Új kőr, Plusz kés |
Rendben van! Várom! És köszönöm, remélem működni fog |
Szerző: | Nexd [ 2019.03.29. 15:17 ] | ||
Hozzászólás témája: | Re: Új kőr, Plusz kés | ||
Nem teszteltem le de müködnie kellene, ha mégse lenne jó akkor szólj, de amúgy csak ezt kellene beraknod egy cfgbe és kész: mp_equipment_reset_rounds 1
|
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |