hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Kellene egy kis segítség! pluginekben! https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=44&t=9813 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | raptor666 [2013.08.02. 12:29 ] |
Hozzászólás témája: | Kellene egy kis segítség! pluginekben! |
Sziasztok! Tudom mindig sok mindent kérek... de ez most tényleg fontos! Teszt szerveremen store-et csináltam hogy majd be rakjam rpg surfom-re... Na kész is van de a thc rpg nem indul el a store miatt... Esetleg valahogy meg lehetne oldani hogy mind2 fusson egymás mellett a szerveren? THC RPG: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1142124 (Version 0.8.6) Store: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1883525 ez lenne az. tulajdonképpen a store mappában a sote-core.smx ahogy indulna a szerveren az blockolja a thc_rpg futását is de az rpg meg a store-core-t blokkolja... Ebben kellene segítségetek hogy lehetne meg oldani hogy ne blockolják egymást! Lehet nehéz... de már 3-4 napot szenvedtem az itemekkel... most már be akarom tenni... Előre is köszönöm a segítséget! |
Szerző: | kiki [2013.08.05. 14:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kellene egy kis segítség! pluginekben! |
Helló. Nagyjából átfutottam a két kódót, de nem találok egyikben sem olyan részt ami tiltaná a másikat. Esetleg logot nem tudnánk nézni? |
Szerző: | raptor666 [2013.08.05. 20:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kellene egy kis segítség! pluginekben! |
Köszi kiki! Nem lehetet csatolni ezért code tag közé rakom hogy ki férjen. Kód: L 08/05/2013 - 20:38:18: SourceMod error session started |
Szerző: | kiki [2013.08.06. 10:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kellene egy kis segítség! pluginekben! |
Nem igazán értek hozzá, de ez szemet szúrt. Hiányzik egy kiterjesztés, mégpedig: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=105816 |
Szerző: | raptor666 [2013.08.06. 10:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kellene egy kis segítség! pluginekben! |
Igen tudom azt én is észre vettem, de sajnos attól még nem működik a 2 plugin egyszerre ! :'( Mert az csak 1 azért kell mert van a store-sounds és csak azzal a extensionnal működik az. Ha valaki tud megoldást akkor kérem írjon! |
Szerző: | CrB [2013.08.14. 21:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kellene egy kis segítség! pluginekben! |
Szerintem ez lesz a baj SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Core modul kivan kapcsolva ezért a plugin leállt indícsd el a core modul-t |
Szerző: | raptor666 [2013.08.14. 22:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kellene egy kis segítség! pluginekben! |
crazyboy írta: Szerintem ez lesz a baj SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Core modul kivan kapcsolva ezért a plugin leállt indícsd el a core modul-t A thc rpg mód nem működik ha a store-nak a core modulja be van kapcsolva... és ha store-t ki kapcsolom és rpg-t be töltetem resivel. akkor meg a store mód nem indul... mert thc rpg blokkolja a store-nak a core modulját... ezt kéne meg oldani! |
Szerző: | Alnilam [2013.08.14. 23:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kellene egy kis segítség! pluginekben! |
Miért ragaszkodsz annyira ahhoz az rpg-hez mikor van más fajta is ami talán kompatibilis lenne a Stoore-al? |
Szerző: | raptor666 [2013.08.14. 23:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kellene egy kis segítség! pluginekben! |
Alnilam írta: Miért ragaszkodsz annyira ahhoz az rpg-hez mikor van más fajta is ami talán kompatibilis lenne a Stoore-al? Mivel nincs más amelyik működne! Meg azt könnyű kezelni... |
Szerző: | Alnilam [2013.08.15. 12:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kellene egy kis segítség! pluginekben! |
Ez is egy működő RPG ami MetaMod-dal indul. Van hozzá Honosítás. Fontosabb Cvarok: [ablak]// General Settings cssrpg_enable "1" //If set to 1, CSSRPG is enabled, if 0, CSSRPG is disabled cssrpg_bot_enable "1" //If set to 1, bots will be able to use the CSSRPG plugin cssrpg_debug "0" //Turns on debug mode for this plugin cssrpg_save_data "1" //If disabled, the database won"t be updated (this means player data won"t be saved!) cssrpg_steamid_save "1" //Save by SteamID instead of by SteamID and name cssrpg_default_lang "english.txt" //Default language file (e.g. english.txt) cssrpg_save_interval "60" //Interval (in seconds) that player data is auto saved (0 = off) cssrpg_player_expire "0" //Sets how many days until an unused player account is deleted (0 = never) cssrpg_bot_maxlevel "500" //The maximum level a bot can reach until its stats are reset (0 = infinite) cssrpg_announce_newlvl "1" //Global announcement when a player reaches a new level (1 = enable, 0 = disable) // Experience General Settings cssrpg_exp_notice "1" //Sets notifications to players when they gain Experience cssrpg_exp_max "500000" //Maximum experience that will ever be required cssrpg_exp_start "250" //Experience required for Level 1 cssrpg_exp_inc "50" //Incriment experience requied for each level (until cssrpg_exp_max) // Specific Experience Settings cssrpg_exp_damage "1.0" //Experience for hurting an enemy multiplied by the damage done cssrpg_exp_knifedmg "8.0" //Experience for knifing an enemy multiplied by the damage done (must be higher than exp_damage) cssrpg_exp_kill "15" //Experience for a kill multiplied by the victim"s level cssrpg_exp_headshot "50" //Experience extra for a headshot cssrpg_exp_teamwin "0.15" //Experience multipled by the experience required and the team ratio given to a team for completing the objective cssrpg_exp_bombplanted "0.15" //Experience multipled by the experience required and the team ratio given for planting the bomb cssrpg_exp_bombdefused "0.30" //Experience multipled by the experience required and the team ratio given for defusing the bomb cssrpg_exp_bombexploded "0.20" //Experience multipled by the experience required and the team ratio given to the bomb planter when it explodes cssrpg_exp_hostage "0.10" //Experience multipled by the experience required and the team ratio for rescuing a hostage cssrpg_exp_vipescaped "0.35" //Experience multipled by the experience required and the team ratio given to the vip when the vip escapes // Credits Settings cssrpg_credits_inc "5" //Credits given to each new level cssrpg_credits_start "0" //Starting credits for Level 1 cssrpg_sale_percent "1" //Percentage of credits a player gets for selling an item // Regeneration Upgrade Settings cssrpg_regen_enable "1" //Sets the Regeneration item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_regen_maxlevel "10" //Regeneration item maximum level cssrpg_regen_cost "15" //Regeneration item start cost cssrpg_regen_icost "15" //Regeneration item cost increment for each level // Health+ Upgrade Settings cssrpg_hbonus_enable "1" //Sets the Health Bonus (Health+) item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_hbonus_maxlevel "10" //Health Bonus (Health+) item maximum level cssrpg_hbonus_cost "15" //Health Bonus (Health+) item start cost cssrpg_hbonus_icost "20" //Health Bonus (Health+) item cost increment for each level // Resupply Upgrade Settings cssrpg_resup_enable "1" //Sets the Resupply item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_resup_maxlevel "10" //Resupply item maximum level cssrpg_resup_cost "5" //Resupply item start cost cssrpg_resup_icost "15" //Resupply item cost increment for each level // Vampire Upgrade Settings cssrpg_vamp_enable "1" //Sets the Vampire item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_vamp_maxlevel "15" //Vampire item maximum level cssrpg_vamp_cost "25" //Vampire item start cost cssrpg_vamp_icost "25" //Vampire item cost increment for each level // Stealth Upgrade Settings cssrpg_stealth_enable "0" //Sets the Stealth item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_stealth_maxlevel "5" //Stealth item maximum level cssrpg_stealth_cost "15" //Stealth item start cost cssrpg_stealth_icost "10" //Stealth item cost increment for each level // LongJump Upgrade Settings cssrpg_ljump_enable "1" //Sets the LongJump item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_ljump_maxlevel "5" //LongJump item maximum level cssrpg_ljump_cost "20" //LongJump item start cost cssrpg_ljump_icost "20" //LongJump item cost increment for each level // FireNade Upgrade Settings cssrpg_fnade_enable "1" //Sets the FireGrenade item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_fnade_maxlevel "10" //FireGrenade item maximum level cssrpg_fnade_cost "15" //FireGrenade item start cost cssrpg_fnade_icost "20" //FireGrenade item cost increment for each level // IceStab Upgrade Settings cssrpg_icestab_enable "0" //Sets the IceStab item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_icestab_maxlevel "3" //IceStab item maximum level cssrpg_icestab_cost "30" //IceStab item start cost cssrpg_icestab_icost "30" //IceStab item cost increment for each level cssrpg_icestab_limit_dmg "10" //Maximum damage that can be done upon icestabbed victims (0 = disable) // FrostPistol Upgrade Settings cssrpg_fpistol_enable "1" //Sets the FrostPistol item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_fpistol_maxlevel "15" //FrostPistol item maximum level cssrpg_fpistol_cost "30" //FrostPistol item start cost cssrpg_fpistol_icost "30" //FrostPistol item cost increment for each level // Denial Upgrade Settings cssrpg_denial_enable "1" //Sets the Denial item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_denial_maxlevel "3" //Denial item maximum level cssrpg_denial_cost "25" //Denial item start cost cssrpg_denial_icost "50" //Denial item cost increment for each level // Impulse Upgrade Settings cssrpg_impulse_enable "1" //Sets the Impulse item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_impulse_maxlevel "5" //Impulse item maximum level cssrpg_impulse_cost "20" //Impulse item start cost cssrpg_impulse_icost "20" //Impulse item cost increment for each level // Medic Upgrade Settings cssrpg_medic_enable "1" //Sets the Medic item to enabled (1) or disabled (0) cssrpg_medic_maxlevel "15" //Medic item maximum level cssrpg_medic_cost "30" //Medic item start cost cssrpg_medic_icost "30" //Medic item cost increment for each level[/ablak] Ha ez nem tetszene akkor ITT van ez a plugin. Ugyan azzal a verzió számmal csak ez SourceMod plugin. |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |