hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 20:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 288 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 288 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: AngelScript
HozzászólásElküldve: 2016.03.26. 12:06 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Talan itt az ideje bevezetni Angelscriptet is. Svencoop mar regota hasznalja mapkhoz es szerverhez is hasznalhato :D Talan egyszer bekerul 1.6-ba is. Bar inkabb hasonlit C++ hoz mint pawnhoz.

Bar csak en foglalkozok svencoopal de azis goldscr enginhez tartozik :D


  1. CCVar@ g_pHideChat;
  2. CCVar@ g_pSilence;
  3. CCVar@ g_pTrailSize;
  4. CCVar@ g_pTrailDuration;
  5. CCVar@ g_pTrailAlpha;
  6. CScheduledFunction@ g_pThinkFunc = null;
  7. dictionary g_PlayerTrails;
  8. array<string> g_PlayerIDInfo;
  9. int g_TrailSpriteIndex;
  10.  
  11. int oldTrailSize;
  12. float oldTrailDuration;
  13. int oldTrailAlpha;
  14. void PluginInit()
  15. {
  16.     g_Module.ScriptInfo.SetAuthor("Zode");
  17.     g_Module.ScriptInfo.SetContactInfo("Zodemon @ Svencoop forums");
  18.    
  19.     g_Hooks.RegisterHook(Hooks::Player::ClientSay, @ClientSay);
  20.     g_Hooks.RegisterHook( Hooks::Player::ClientDisconnect, @ClientDisconnect );
  21.    
  22.     @g_pHideChat =      CCVar("hidechat", false, "Hide player chat when executing trail command",  ConCommandFlag::AdminOnly);
  23.     @g_pSilence =       CCVar("silence", false, "Silent plugin - only print to user instead of everybody", ConCommandFlag::AdminOnly);
  24.     @g_pTrailSize =     CCVar("trailsize", 8, "(1-255) trail size", ConCommandFlag::AdminOnly);
  25.     @g_pTrailDuration = CCVar("trailduration", 4.0f, "(float 0.1-25.5) trail duration (in seconds)", ConCommandFlag::AdminOnly);
  26.     @g_pTrailAlpha =    CCVar("trailalpha", 200, "(1-255) trail alpha", ConCommandFlag::AdminOnly);
  27. }
  28.  
  29. void TrailSizeCheck()
  30. {
  31.     if(g_pTrailSize.GetInt() <= 0)
  32.     {
  33.         g_pTrailSize.SetInt(1);
  34.         g_Game.AlertMessage( at_console, "Trail size cant be less than 1, setting cvar to 1");
  35.     }
  36.     if(g_pTrailSize.GetInt() > 255)
  37.     {
  38.         g_pTrailSize.SetInt(255);
  39.         g_Game.AlertMessage( at_console, "Trail size cant be more than 255, setting cvar to 255");
  40.     }
  41.    
  42.     if(oldTrailSize != g_pTrailSize.GetInt())
  43.     {
  44.         resetTrails();
  45.         oldTrailSize = g_pTrailSize.GetInt();
  46.     }
  47. }
  48.  
  49. void TrailDurationCheck()
  50. {
  51.     if(g_pTrailDuration.GetFloat() <= 0.0f )
  52.     {
  53.         g_pTrailDuration.SetFloat(0.1f);
  54.         g_Game.AlertMessage( at_console, "Trail duration cant be less than 0.1, setting cvar to 0.1");
  55.     }
  56.     if(g_pTrailDuration.GetFloat() > 25.5f)
  57.     {
  58.         g_pTrailDuration.SetFloat(25.5f);
  59.         g_Game.AlertMessage( at_console, "Trail duration cant be more than 25.5, setting cvar to 25.5");
  60.     }
  61.  
  62.     if(oldTrailDuration != g_pTrailDuration.GetFloat())
  63.     {
  64.         resetTrails();
  65.         oldTrailDuration = g_pTrailDuration.GetFloat();
  66.     }
  67. }
  68.  
  69. void TrailAlphaCheck()
  70. {
  71.     if(g_pTrailAlpha.GetInt() <= 0)
  72.     {
  73.         g_pTrailAlpha.SetInt(1);
  74.         g_Game.AlertMessage( at_console, "Trail alpha cant be less than 1, setting cvar to 1");
  75.     }
  76.     if(g_pTrailAlpha.GetInt() > 255)
  77.     {
  78.         g_pTrailAlpha.SetInt(255);
  79.         g_Game.AlertMessage( at_console, "Trail alpha cant be more than 255, setting cvar to 255");
  80.     }
  81.  
  82.     if(oldTrailAlpha != g_pTrailAlpha.GetInt())
  83.     {
  84.         resetTrails();
  85.         oldTrailAlpha = g_pTrailAlpha.GetInt();
  86.     }
  87. }
  88.  
  89. class PlayerTrailData
  90. {
  91.     int id;
  92.     Vector color;
  93.     bool restart;
  94. }
  95.  
  96. void MapInit()
  97. {
  98.     g_TrailSpriteIndex = g_Game.PrecacheModel("sprites/zbeam3.spr");
  99.  
  100.     g_PlayerTrails.deleteAll();
  101.    
  102.     g_PlayerIDInfo.resize(0); // clear up array, thanks solokiller!
  103.    
  104.     if(g_pThinkFunc !is null) { g_Scheduler.RemoveTimer(g_pThinkFunc); }
  105.    
  106.     @g_pThinkFunc = g_Scheduler.SetInterval("trailThink", 0.3f);
  107.    
  108.         //lmao couldnt figure out callbacks for ccvars
  109.     TrailSizeCheck();
  110.     TrailDurationCheck();
  111.     TrailAlphaCheck();
  112. }
  113.  
  114. HookReturnCode ClientSay(SayParameters@ pParams)
  115. {  
  116.     CBasePlayer@ pPlayer = pParams.GetPlayer();
  117.     const CCommand@ pArguments = pParams.GetArguments();
  118.     bool bSilent = g_pSilence.GetBool();
  119.    
  120.     int iTrailSize = g_pTrailSize.GetInt();
  121.     int iTrailDuration = int(g_pTrailDuration.GetFloat()*10);
  122.     int iTrailAlpha = g_pTrailAlpha.GetInt();
  123.    
  124.     //lmao couldnt figure out callbacks for ccvars
  125.     TrailSizeCheck();
  126.     TrailDurationCheck();
  127.     TrailAlphaCheck();
  128.    
  129.     if(pArguments.ArgC() >=2)
  130.     {
  131.         if(pArguments.Arg(0) == "trail")
  132.         {
  133.             pParams.ShouldHide = g_pHideChat.GetBool();
  134.            
  135.             if(pArguments.Arg(1) == "off") // turn off trail
  136.             {
  137.                 if(bSilent)
  138.                 {
  139.                     g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You no longer have a trail.");
  140.                 }else{
  141.                     g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " no longer has a trail.");
  142.                 }
  143.                
  144.                 removeTrail(pPlayer);
  145.                
  146.             }else{  // handle colors   
  147.                 // ewww elseif nest
  148.                 if(pArguments.Arg(1) == "red")
  149.                 {
  150.                     if(bSilent)
  151.                     {
  152.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have a red trail.");
  153.                     }else{
  154.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has a red trail.");
  155.                     }
  156.                    
  157.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(255,0,0));
  158.                 }else if(pArguments.Arg(1) == "orange")
  159.                 {
  160.                     if(bSilent)
  161.                     {
  162.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have an orange trail.");
  163.                     }else{
  164.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has an orange trail.");
  165.                     }
  166.                    
  167.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(255,128,0));
  168.                 }else if(pArguments.Arg(1) == "yellow")
  169.                 {
  170.                     if(bSilent)
  171.                     {
  172.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have an yellow trail.");
  173.                     }else{
  174.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has an yellow trail.");
  175.                     }
  176.                    
  177.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(255,255,0));
  178.                 }else if(pArguments.Arg(1) == "lime")
  179.                 {
  180.                     if(bSilent)
  181.                     {
  182.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have a lime trail.");
  183.                     }else{
  184.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has a lime trail.");
  185.                     }
  186.                    
  187.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(128,255,0));
  188.                 }else if(pArguments.Arg(1) == "green")
  189.                 {
  190.                     if(bSilent)
  191.                     {
  192.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have a green trail.");
  193.                     }else{
  194.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has a green trail.");
  195.                     }
  196.                
  197.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(0,255,0));
  198.                 }else if(pArguments.Arg(1) == "turquoise")
  199.                 {
  200.                     if(bSilent)
  201.                     {
  202.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have a turquoise trail.");
  203.                     }else{
  204.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has a turquoise trail.");
  205.                     }
  206.                    
  207.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(0,255,200));
  208.                 }else if(pArguments.Arg(1) == "cyan")
  209.                 {
  210.                     if(bSilent)
  211.                     {
  212.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have a cyan trail.");
  213.                     }else{
  214.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has a cyan trail.");
  215.                     }
  216.                    
  217.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(0,128,255));
  218.                 }else if(pArguments.Arg(1) == "blue")
  219.                 {
  220.                     if(bSilent)
  221.                     {
  222.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have a blue trail.");
  223.                     }else{
  224.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has a blue trail.");
  225.                     }
  226.                    
  227.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(0,0,255));
  228.                 }else if(pArguments.Arg(1) == "purple")
  229.                 {
  230.                     if(bSilent)
  231.                     {
  232.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have a purple trail.");
  233.                     }else{
  234.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has a purple trail.");
  235.                     }
  236.                    
  237.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(128,0,255));
  238.                 }else if(pArguments.Arg(1) == "pink")
  239.                 {
  240.                     if(bSilent)
  241.                     {
  242.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have a pink trail.");
  243.                     }else{
  244.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has a pink trail.");
  245.                     }
  246.                    
  247.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(255,0,255));
  248.                 }else if(pArguments.Arg(1) == "white")
  249.                 {
  250.                     if(bSilent)
  251.                     {
  252.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] You now have a white trail.");
  253.                     }else{
  254.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] " + pPlayer.pev.netname + " now has a white trail.");
  255.                     }
  256.                    
  257.                     addTrail(pPlayer, iTrailSize, iTrailDuration, iTrailAlpha, Vector(255,255,255));
  258.                 }else{
  259.                     if(bSilent)
  260.                     {
  261.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] No such color.");
  262.                     }else{
  263.                         if(g_pHideChat.GetBool() == false)
  264.                         {
  265.                         g_PlayerFuncs.ClientPrintAll(HUD_PRINTTALK, "[Trail] No such color.");
  266.                         }else{
  267.                         g_PlayerFuncs.ClientPrint(pPlayer, HUD_PRINTTALK, "[Trail] No such color.");
  268.                         }
  269.                     }
  270.                 }
  271.             }
  272.             return HOOK_HANDLED;
  273.         }
  274.     }
  275.     return HOOK_CONTINUE;
  276. }
  277.  
  278. HookReturnCode ClientDisconnect(CBasePlayer@ pPlayer)
  279. {
  280.     string szSteamId = g_EngineFuncs.GetPlayerAuthId( pPlayer.edict() );
  281.     if(g_PlayerTrails.exists(szSteamId))
  282.     {
  283.         g_PlayerTrails.delete(szSteamId);
  284.         g_PlayerIDInfo.removeAt(g_PlayerIDInfo.find(szSteamId));
  285.     }
  286.    
  287.     return HOOK_CONTINUE;
  288. }
  289.  
  290. void trailThink()
  291. {
  292.         //lmao couldnt figure out callbacks for ccvars
  293.     TrailSizeCheck();
  294.     TrailDurationCheck();
  295.     TrailAlphaCheck();
  296.    
  297.     // check vel difference
  298.     for(uint i = 0; i < g_PlayerIDInfo.length(); i++)
  299.     {
  300.         PlayerTrailData@ data = cast<PlayerTrailData@>(g_PlayerTrails[g_PlayerIDInfo[i]]);
  301.         CBasePlayer@ pPlayer = g_PlayerFuncs.FindPlayerByIndex(data.id);
  302.        
  303.         Vector tempVel = pPlayer.pev.velocity;
  304.         bool tempBool = false;
  305.        
  306.         if(tempVel.x == 0 && tempVel.y == 0 && tempVel.z == 0) { data.restart = true; }
  307.  
  308.         if(data.restart)
  309.         {
  310.             if(tempVel.x >= 2) { tempBool = true; }
  311.             if(tempVel.y >= 2) { tempBool = true; }
  312.             if(tempVel.z >= 2) { tempBool = true; }
  313.         }
  314.        
  315.         if(tempBool)
  316.         {
  317.             data.restart = false;
  318.             int pID = g_EntityFuncs.EntIndex(pPlayer.edict());
  319.             killMsg(pID);
  320.             trailMsg(pPlayer, g_pTrailSize.GetInt(), int(g_pTrailDuration.GetFloat()*10), g_pTrailAlpha.GetInt(), data.color);
  321.         }
  322.     }
  323. }
  324.  
  325. void resetTrails()
  326. {
  327.     for(uint i = 0; i < g_PlayerIDInfo.length(); i++)
  328.     {
  329.         PlayerTrailData@ data = cast<PlayerTrailData@>(g_PlayerTrails[g_PlayerIDInfo[i]]);
  330.         CBasePlayer@ pPlayer = g_PlayerFuncs.FindPlayerByIndex(data.id);
  331.        
  332.         killMsg(data.id);
  333.         trailMsg(pPlayer, g_pTrailSize.GetInt(), int(g_pTrailDuration.GetFloat()*10), g_pTrailAlpha.GetInt(), data.color);
  334.     }
  335. }
  336.  
  337. void addTrail(CBasePlayer@ pPlayer, int trailSize, int trailDuration, int trailAlpha, Vector color)
  338. {
  339.     string szSteamId = g_EngineFuncs.GetPlayerAuthId( pPlayer.edict() );
  340.     if(g_PlayerTrails.exists(szSteamId))
  341.     {
  342.         PlayerTrailData@ data = cast<PlayerTrailData@>(g_PlayerTrails[szSteamId]);
  343.         int pID = g_EntityFuncs.EntIndex(pPlayer.edict());
  344.         data.color = color;
  345.         data.restart = false;
  346.        
  347.         killMsg(pID); // set trail
  348.         trailMsg(pPlayer, trailSize, trailDuration, trailAlpha, color);
  349.     }else{
  350.         PlayerTrailData data; // add trail
  351.         data.id = g_EntityFuncs.EntIndex(pPlayer.edict());
  352.         data.color = color;
  353.         data.restart = false;
  354.    
  355.         g_PlayerIDInfo.insertLast(szSteamId);
  356.         g_PlayerTrails[szSteamId] = data;
  357.        
  358.         trailMsg(pPlayer, trailSize, trailDuration, trailAlpha, color);
  359.     }
  360. }
  361.  
  362. void trailMsg(CBasePlayer@ pPlayer, int trailSize, int trailDuration, int trailAlpha, Vector color)
  363. {
  364.     int pID = g_EntityFuncs.EntIndex(pPlayer.edict());
  365.     // send trail message
  366.     NetworkMessage message(MSG_BROADCAST, NetworkMessages::SVC_TEMPENTITY, null);
  367.         message.WriteByte(TE_BEAMFOLLOW);
  368.         message.WriteShort(pID);
  369.         message.WriteShort(g_TrailSpriteIndex);
  370.         message.WriteByte(trailDuration);
  371.         message.WriteByte(trailSize);
  372.         message.WriteByte(int(color.x));
  373.         message.WriteByte(int(color.y));
  374.         message.WriteByte(int(color.z));
  375.         message.WriteByte(trailAlpha);
  376.     message.End();
  377. }
  378.  
  379. void removeTrail(CBasePlayer@ pPlayer)
  380. {
  381.     string szSteamId = g_EngineFuncs.GetPlayerAuthId( pPlayer.edict() );
  382.     g_PlayerTrails.delete(szSteamId);
  383.     g_PlayerIDInfo.removeAt(g_PlayerIDInfo.find(szSteamId));
  384.     int pID = g_EntityFuncs.EntIndex(pPlayer.edict());
  385.     killMsg(pID);
  386. }
  387.  
  388. void killMsg(int id)
  389. {
  390.     // send kill trail message
  391.     NetworkMessage message(MSG_BROADCAST, NetworkMessages::SVC_TEMPENTITY, null);
  392.         message.WriteByte(TE_KILLBEAM);
  393.         message.WriteShort(id);
  394.     message.End();
  395.    
  396. }

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AngelScript
HozzászólásElküldve: 2016.03.26. 12:15 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
És ez pontosan mire is szolgálna az 1.6 világban? :D

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AngelScript
HozzászólásElküldve: 2016.03.26. 12:16 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Idézet:
Talan egyszer bekerul 1.6-ba is.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AngelScript
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 17:38 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
DeteCT0R írta:
Talan itt az ideje bevezetni Angelscriptet is. Svencoop mar regota hasznalja mapkhoz es szerverhez is hasznalhato :D Talan egyszer bekerul 1.6-ba is. Bar inkabb hasonlit C++ hoz mint pawnhoz.

Bar csak en foglalkozok svencoopal de azis goldscr enginhez tartozik :D



Nem néz ki bonyolultnak. Melyik fórumrészre gondoltad? Csinálnál leírásokat, letöltéseket, meg töltenél fel pluginokat, akkor lehet róla szó.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AngelScript
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 18:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Nemtudom hova sorolni meg nekem is uj ugy ahogy svencoop is de azt tudom hogy mapscriptkent is lehet hasznalni svencoopba.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AngelScript
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 18:30 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Nem rossz :D :P


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AngelScript
HozzászólásElküldve: 2016.03.30. 17:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
kiki írta:
DeteCT0R írta:
Talan itt az ideje bevezetni Angelscriptet is. Svencoop mar regota hasznalja mapkhoz es szerverhez is hasznalhato :D Talan egyszer bekerul 1.6-ba is. Bar inkabb hasonlit C++ hoz mint pawnhoz.

Bar csak en foglalkozok svencoopal de azis goldscr enginhez tartozik :D



Nem néz ki bonyolultnak. Melyik fórumrészre gondoltad? Csinálnál leírásokat, letöltéseket, meg töltenél fel pluginokat, akkor lehet róla szó.

Minimalisan ertek hozza. Leiras is minimalis de megteszem amit lehet bar nemtudom hova lehet rakni :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AngelScript
HozzászólásElküldve: 2016.03.30. 17:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Esetleg, ha segítenek valamit:
http://codeplea.com/game-scripting-languages
http://www.angelcode.com/angelscript/sdk/docs/manual/index.html

Svencoopon kívül használható más goldsrc -s játékhoz?

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AngelScript
HozzászólásElküldve: 2016.03.30. 18:27 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Akosch:. írta:
Esetleg, ha segítenek valamit:
http://codeplea.com/game-scripting-languages
http://www.angelcode.com/angelscript/sdk/docs/manual/index.html

Svencoopon kívül használható más goldsrc -s játékhoz?


Igaz, bár szerintem időt szánni rá felesleges.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: AngelScript
HozzászólásElküldve: 2016.03.30. 19:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Half life talan. Nemvagyok biztos benne.

Csak azert ajanlottam mert Svencoop is gldscr jatek viszont ezelotti verziok csak modkent leteztek viszont az 5.0 verzio kijott steamra es amxx-et mar nem szereti ezert jott be az Angelscript.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole