hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 15:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Highlight.
HozzászólásElküldve: 2012.01.27. 22:38 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.28. 16:04
Hozzászólások: 872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
A kód részeket ezentúl ki lehet, és célszerű is kiemelni így:
[ code = cpp ] KÓD [ / code ]

Kód:
  1. public example(id)

  2. {

  3.    log_amx("It works.");

  4. }


(persze szóközök nélkül)
A cpp a C++ nyelv megfelelője, mivel Pawn-ot nem támogat (még) a rendszer, de ez elég közel áll hozzá.

Update: Azóta bekerült a "sma" nyelv is a listába!


Ezeket a higlight-okat lehet használni, hátha valaki talál közelebbit:
abap ABAP
actionscript ActionScript
ada Ada
apache Apache Configuration
applescript AppleScript
asm Assembly
asp Active Server Pages (ASP)
autoit AutoIt
bash Bash
basic4gl Basic4GL
bf Brainfuck
blitzbasic Blitz BASIC
bnf Backus-Naur Form
c C
c_mac C (Mac)
caddcl AutoCAD DCL
cadlisp AutoLISP
cfdg CFDG
cfm ColdFusion Markup Language
cil Common Intermediate Language (CIL)
cobol COBOL
cpp-qt C++ (Qt toolkit)
cpp C++
csharp C#
css Cascading Style Sheets (CSS)
d D
delphi Delphi
diff Diff
div DIV
dos DOS batch file
dot DOT
eiffel Eiffel
fortran Fortran
freebasic FreeBASIC
genero Genero
gettext GNU internationalization (i18n) library
glsl OpenGL Shading Language (GLSL)
gml Game Maker Language (GML)
gnuplot gnuplot
groovy Groovy
haskell Haskell
hq9plus HQ9+
html4strict HTML
idl Uno IDL
ini INI
inno Inno
intercal INTERCAL
io Io
java Java
java5 Java(TM) 2 Platform Standard Edition 5.0
javascript JavaScript
kixtart KiXtart
klonec Klone C
klonecpp Klone C++
latex LaTeX
lisp Lisp
lolcode LOLCODE
lotusscript LotusScript
lua Lua
Code Language
m68k Motorola 68000 Assembler
make make
matlab MATLAB M
mirc mIRC scripting language
mxml MXML
mpasm Microchip Assembler
mysql MySQL
nsis Nullsoft Scriptable Install System (NSIS)
objc Objective-C
ocaml-brief OCaml
ocaml OCaml
oobas OpenOffice.org Basic
oracle8 Oracle 8 SQL
oracle11 Oracle 11 SQL
pascal Pascal
per per
perl Perl
php-brief PHP
php PHP
pixelbender Pixel Bender
plsql PL/SQL
povray Persistence of Vision Raytracer
powershell Windows PowerShell
progress OpenEdge Advanced Business Language
prolog Prolog
providex ProvideX
python Python
qbasic QBasic/QuickBASIC
rails Rails
reg Windows Registry
robots robots.txt
ruby Ruby
sas SAS
scala Scala
scheme Scheme
scilab Scilab
sdlbasic SdlBasic
smalltalk Smalltalk
smarty Smarty
sql SQL
tcl Tcl
teraterm Tera Term
text Plain text
thinbasic thinBasic
tsql Transact-SQL
typoscript TypoScript
vb Visual Basic
vbnet Visual Basic .NET
verilog Verilog
vhdl VHDL
vim Vimscript
visualfoxpro Visual FoxPro
visualprolog Visual Prolog
whitespace Whitespace
winbatch Winbatch
xml XML
xorg_conf Xorg.conf
xpp X++
z80 ZiLOG Z80 Assembler


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Highlight.
HozzászólásElküldve: 2012.01.28. 07:04 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Aaa király :D Am PHP az többet megkülönböztet am nem? :D (alliedmodson is az van)
Kód:

//comment single line
/* comment
    multi line
*/
#include <include>
public func
new variable
const example
"string"
stb :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Highlight.
HozzászólásElküldve: 2012.02.16. 13:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Kód:
  1.  És a Html kód?  :D  

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Highlight.
HozzászólásElküldve: 2012.05.16. 14:32 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
sma rész is kész, még nem 100% de lehet használni! Kódja: sma

A változók színeivel még gondjaim akadtak de hamarosan meglesz az is (remélem)!

Teszt:
Kód:
  1. /*

  2.  

  3. Changelog:

  4.  

  5. v1.0 - First public release.

  6. v1.1 - Added ability to reset frags and deaths and to use the admin command again in the same round on the same user.

  7. v1.2 - Tooked some advice from ConnorMcLeod. Thanks ConnorMcLeod

  8.  

  9. */

  10.  

  11. #include <amxmodx>

  12. #include <amxmisc>

  13. #include <fun>

  14. #include <cstrike>

  15. #include <hamsandwich>

  16.  

  17. #define PLUGIN "Reset Player"

  18. #define VERSION "1.2"

  19. #define AUTHOR "Kristaps"

  20.  

  21. new bool:g_has_reseted_player[33]

  22. new reset_player_money

  23. new reset_player_items

  24. new reset_player_hp

  25. new reset_player_ap

  26. new reset_player_frags

  27. new reset_player_deaths

  28. new reset_player_again

  29.  

  30. public plugin_init() {

  31.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  32.        

  33.         register_dictionary("reset_player.txt")

  34.        

  35.         register_concmd("amx_reset_player", "reset_player", ADMIN_SLAY, "<target>")

  36.        

  37.         RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1)

  38.        

  39.         register_cvar(PLUGIN,VERSION,FCVAR_SERVER)

  40.        

  41.         reset_player_money = register_cvar("reset_player_money","1")

  42.         reset_player_items = register_cvar("reset_player_items","1")

  43.         reset_player_hp = register_cvar("reset_player_hp","1")

  44.         reset_player_ap = register_cvar("reset_player_ap","1")

  45.         reset_player_frags = register_cvar("reset_player_frags","0")

  46.         reset_player_deaths = register_cvar("reset_player_deaths","0")

  47.         reset_player_again = register_cvar("reset_player_again","0")

  48. }

  49.  

  50. public client_connect(id) {

  51.         g_has_reseted_player[id] = false

  52. }

  53.  

  54. public client_disconnect(id) {

  55.         g_has_reseted_player[id] = false

  56. }

  57.  

  58. public spawned(id) {

  59.         if (g_has_reseted_player[id]) {

  60.                 g_has_reseted_player[id] = false

  61.         }

  62. }

  63.  

  64. public reset_player(id,level,cid) {

  65.         if (!cmd_access(id,level,cid,2))

  66.                 return PLUGIN_HANDLED;

  67.        

  68.         new arg[32];

  69.         read_argv(1,arg,31);

  70.        

  71.         new player = cmd_target(id,arg,7);

  72.         if (!player)

  73.                 return PLUGIN_HANDLED;

  74.        

  75.         new name[32];

  76.         new admin_name[32]

  77.         get_user_name(player,name,31);

  78.         get_user_name(id,admin_name,31)

  79.        

  80.         if(!is_user_alive(player))

  81.                 return PLUGIN_HANDLED  

  82.        

  83.         if(g_has_reseted_player[id]) {

  84.                 if(get_pcvar_num(reset_player_again) == 0) {

  85.                         client_print(id, print_console, "%L", id, "ADMIN_ALREADY_RESETED")

  86.                 }

  87.                 else if(get_pcvar_num(reset_player_again) == 1) {

  88.                         client_print(0, print_chat, "%L", 0, "ADMIN_RESETED_PLAYER_AGAIN", admin_name, name)

  89.                         g_has_reseted_player[player] = true

  90.                         if(get_pcvar_num(reset_player_money) == 1) {

  91.                                 cs_set_user_money(player, get_cvar_num("mp_startmoney"))

  92.                         }

  93.                         if(get_pcvar_num(reset_player_items) == 1) {

  94.                                 strip_user_weapons(player)

  95.                                 give_item(player, "weapon_knife")

  96.                                 new CsTeams:team = cs_get_user_team(player)

  97.                                 if (team == CS_TEAM_T) {

  98.                                         give_item(player, "weapon_glock18")

  99.                                         cs_set_user_bpammo(player, CSW_GLOCK18, 24)

  100.                                 }

  101.                                 else if(team == CS_TEAM_CT) {

  102.                                         give_item(player, "weapon_usp")

  103.                                         cs_set_user_bpammo(player, CSW_USP, 24)

  104.                                 }

  105.                         }

  106.                         if(get_pcvar_num(reset_player_hp) == 1) {

  107.                                 set_user_health(player, 100)

  108.                         }

  109.                         if(get_pcvar_num(reset_player_ap) == 1) {

  110.                                 cs_set_user_armor(player, 0, CS_ARMOR_VESTHELM)

  111.                         }

  112.                         if(get_pcvar_num(reset_player_frags) == 1) {

  113.                                 set_user_frags(player, 0)

  114.                         }

  115.                         if(get_pcvar_num(reset_player_deaths) == 1) {

  116.                                 cs_set_user_deaths(id, 0)

  117.                         }

  118.                 }

  119.         }

  120.         else {

  121.                 client_print(0, print_chat, "%L", 0, "ADMIN_RESETED_PLAYER", admin_name, name)

  122.                 g_has_reseted_player[player] = true

  123.                 if(get_pcvar_num(reset_player_money) == 1) {

  124.                         cs_set_user_money(player, get_cvar_num("mp_startmoney"))

  125.                 }

  126.                 if(get_pcvar_num(reset_player_items) == 1) {

  127.                         strip_user_weapons(player)

  128.                         give_item(player, "weapon_knife")

  129.                         new CsTeams:team = cs_get_user_team(player)

  130.                         if (team == CS_TEAM_T) {

  131.                                 give_item(player, "weapon_glock18")

  132.                                 cs_set_user_bpammo(player, CSW_GLOCK18, 24)

  133.                         }

  134.                         else if(team == CS_TEAM_CT) {

  135.                                 give_item(player, "weapon_usp")

  136.                                 cs_set_user_bpammo(player, CSW_USP, 24)

  137.                         }

  138.                 }

  139.                 if(get_pcvar_num(reset_player_hp) == 1) {

  140.                         set_user_health(player, 100)

  141.                 }

  142.                 if(get_pcvar_num(reset_player_ap) == 1) {

  143.                         cs_set_user_armor(player, 0, CS_ARMOR_VESTHELM)

  144.                 }

  145.                 if(get_pcvar_num(reset_player_frags) == 1) {

  146.                         set_user_frags(player, 0)

  147.                 }

  148.                 if(get_pcvar_num(reset_player_deaths) == 1) {

  149.                         cs_set_user_deaths(id, 0)

  150.                 }

  151.         }

  152.         return PLUGIN_HANDLED

  153. }

  154.  

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Highlight.
HozzászólásElküldve: 2012.06.10. 14:41 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Észrevétel : ha az SMA kódot kijelölöm, és bemásolom Studio-ba, vagy akárhova, duplaannyi entert rak a kódba, mint amennyi van. ( Minden sor között lesz enter. )
Ha pedig Idézésre kattintok, és úgy jelölöm ki a kódot, akkormeg minden üres sorba rak egy láthatatlan karaktert, ami nem engedi meg, hogy átalakítsam a kódot. ( pontosabban error-t dob minden üres sorra. )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole