WHBlocker
v1.5.620 by s1lentLeírás:Ez a modul a WallHack programok blokkolására hivatott. Blokkolja a hang alapú ESP-ket, opengl32-t és stb.
Megjegyzés: A modul erőforrás kímélés miatt nem blokkolja a halott játékosoknál a falon átlátást és nincs hatással a botokra sem.
Telepítés:Az archívumból kiválasztod a szerver operációs rendszerét (linux/windows), azután fixen az
"addons" mappát be lehet helyezni a szerver
"cstrike" mappájába.
Ezután hozzáírjuk a
"metamod/plugins.ini"-be új sorba ezt a modult.
Linux alatt:Kód:
linux addons/whblocker/whblocker_mm_i386.so
Windows alatt:Kód:
win32 addons\whblocker\whblocker.dll
Ennél a verziónál lehetőség van szerver újraindítás nélkül is betölteni ezt a modult.
Ehhez szerver konzolba a következőket kell írni
Linux alatt:Kód:
meta load addons/whblocker/whblocker_mm_i386.so
Windows alatt:Kód:
meta load addons\whblocker\whblocker.dll
Beállítások:Kód:
# debug 0|3 - hibakereső szint (minél nagyobb, annál több üzenetet kapsz a logba)
# esp 0|1 - hang alapú csalások blokkolása ( ESP)
# smooth 1|10 - a tényleges megjelenés előtt a játékos blokkolás megszüntetése (sarkok)
# smoothout 0|10 - a tényleges megjelenés megszűnésének időzítése
# smoothent 1|~ - a tényleges megjelenés utáni entity blokkolás időzítése a listából "[Block Entities]"
# decalfix 0|1 - lövésnyom láthatóság fix (ha be van kapcsolva néhány aimbot nem működik tovább)
# antinoflash 0|1 - Nem láthatók a játékosok és az entityk, ha teljesen flashelve van az illető.
# team 0|1 - csapattársakat mutassa-e
# fov 0|1 - ellenőrizze a játékos nézési szögét (ez megemeli a teljesítményt)
# solid 0|20 - hány átlátszó objektum menjen át a láthatósági teszten (???)
# bot 0|1 - megfelelő bot kezelés, be kell kapcsolni, ha a szerveren vannak botok
# barrel 0|1 - külön ellenőrzés a fegyvercsövön át láthatóságra
# blockent 0|1 - blokkolja a listában lévő entityket "[Block Entities]"
# hlfix 0|1 - javít néhány problémát a Half-Life fegyvereknél
# metacall 0|1 metamod funkció lehívása pfnAddToFullPack, ha a játékos nem látható.
# blocktype 0|1 wallhack blokkolás típusa (0 - mindenkinek | 1 - csak az élő játékosoknak)
# sndbuf 0|1 minden játékosnak a hang megbízhatatlan csatornán jöjjön (unreliable channel)
# skytrace 0|1 figyelmen kívül hagyja az ég textúrájának nyomait (???)
Megjegyzés: Alapértéken nyújt kíváló teljesítményt.
Támogatott játékok:- Counter-Strike 1.6
- Counter-Strike: Condition Zero
HLDS build:
- Linux/Windows 5758,6027,6132,6153
ReHLDS:
- 534 és felette.
Változtatások 1.5.597 verzió óta:Kód:
- 1.5.620
* Kritikus bugok javítva.
- 1.5.612
* Linux 6xxx: unload utáni összeomlás javítva.
* Windows XP: kivétel kezelés összeomlás javítva.
- 1.5.607
* CS: Lövés utáni golyónyomok javítva.
* HalfLife: Lövés sprite javítva a Gauss ???-nál.
* ReHLDS: Frissített ReHLSDK. (ReHLDS >= 534)
Forrás: http://aghl.ru/forum/viewtopic.php?f=19&t=1704