hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.19. 08:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 87 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 87 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HLDS VoiceTranscoder
HozzászólásElküldve: 2015.08.24. 14:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
[kozep]HLDS VoiceTranscoder
by PRoSToTeM@[/kozep]

Leírás:
A modul automatikusan átkódolja a hangkommunikációkat, hogy a Non-Steamesek és a Steamesek is hallják egymást.

Tulajdonságok:
Újrakódolás Speex-ről (régi kliens kodek) SILK-re (új kliens kodek) és visszafele.
Hangerő megemelése (sv_voicevolume_speex és sv_voicevolume_silk cvarokkal).
Véd a hangcsomag floodolás ellen (sv_voicefloodms cvar, alap: 0 - kikapcsolva)

Őstörténet:
2013. február 14.-én történt a Valve Corporation HLDS- és a kliens verzió frissítése (6027). Az új verzió a kalózkodás ellen- és a hangminőség javításáért is hivatott. Felvátották a régi speex kodeket silkre. Ennek eredményeként a Non-Steames és Steames játékosok nem tudtak egymással hangkommunikálni, sokszor néha búgó zaj rontotta meg emiatt a játékélményt. Körülbelül fél évig ez így ment, amíg ezt a kodeket ki nem adták nagy örömünkre. :)

Verziók:
Jelenleg 3 változata van a modulnak, ezt ki is fejtem.
Mindegyikben közösek a cvarok ugye:
sv_voicecodec - alapértelmezett kodek
sv_voicequality - hangminőség
sv_voicefloodms - hangcsomag flood védelem
sv_voicevolume_speex - speex hangerő kódoláskor
sv_voicevolume_silk - silk hangerő kódoláskor

v80 -
Az első stabil verzió. Hibátlanul működött, amíg nem találtak a játékosok egy kis összeakadást a Psychostats pluginnal. Konkrétan nem vezette emiatt a statisztikát. Logok miatti összeakadás címén kiadtak egy új verziót.
v106 -
Ez a verzió már tartalmazott 2 újabb cvart.
vtc_log - logolás 0-ki/1-be
vtc_logdir "" - logolás mappája
Később kiderült, hogy akik 6xxx buildra telepítették a szerverüket, azoknak a HLTV demókon nem hallatszódott a beszéd.
Erre készült egy plugin megoldás is serfreeman1337 jóvoltából, amit mellékelek hltvVoiceFix.sma.
v302 -
Ez a verzió a közelmúltban jött ki, az egyik DS fórumtag kezei által. Optimalizálva van a 6xxx buildokra, és alapból szerepel benne a HLTV hang fix. Újdonságként még mellékeltek hozzá egy vtc.cfg fájlt, ahonnan elsősorban olvassa a modul a cvarokat. Hátránya ennek a verziónak, hogy csak Linux alapú szerverekre adták ki. :)

Telepítés:
Felmásoljuk a fájlokat az "addons/vtc" mappába.
Hozzáadjuk a "metamod/plugins.ini"-hez a dproto alá az elérési utat:
Linux alatt:
Kód:
linux addons/vtc/vtc.so

Windows alatt:
Kód:
win32 addons\vtc\vtc.dll


Ezek után módosítanunk kell a "cstrike/liblist.gam" fájlt.
Linux alatt:
Kód:
game "Counter-Strike"
url_info "www.counter-strike.net"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "1"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
gamedll_linux "addons/metamod/metamod.so"
trainmap "tr_1"
edicts   "1800"

Windows alatt:
Kód:
game "Counter-Strike"
url_info "www.counter-strike.net"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "1"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll"
trainmap "tr_1"
edicts   "1800"


Ha minden megvolt, akkor szerver újraindítás után tökéletesen fut. :)
Megjegyzés: Érdemes az sv_voicefloodms cvart módosítani legalább 15, legfeljebb 30 értékre, az újabb exploitok elkerülése érdekében.

Forrás: http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?t=63814


Csatolmányok:
hltvVoiceFix.sma [475 bájt]
Letöltve 290 alkalommal.
VTC_v80.zip [400.79 KiB]
Letöltve 244 alkalommal.
VTC_v106.zip [400.46 KiB]
Letöltve 327 alkalommal.
VTC_v302 (linux).zip [175.18 KiB]
Letöltve 458 alkalommal.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: D34D (2016.07.15. 23:11)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HLDS VoiceTranscoder
HozzászólásElküldve: 2015.08.24. 15:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
A liblist.gam fájlt minek módosítanád? Azt megtetted akkor, amikor a metamodot feltelepítetted. :)

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HLDS VoiceTranscoder
HozzászólásElküldve: 2015.08.24. 15:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Mert sokaknál, meg sok hostingnál is még úgy telepítik a szervert, hogy nem csak a gamedll vagy gamedll_linux szerepel ott, hanem egyszerre több platformra való is. Akkor meg nem működik.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HLDS VoiceTranscoder
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 11:35 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Az .sma-t kell használni? Vagy csak a vtc fájlokat?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HLDS VoiceTranscoder
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 11:36 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Olvass leírást

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HLDS VoiceTranscoder
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 11:41 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
mforce írta:

Leírás:
A modul automatikusan átkódolja a hangkommunikációkat, hogy a Non-Steamesek és a Steamesek is hallják egymást.


_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HLDS VoiceTranscoder
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 11:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Teljes leírást. Még mielőtt feleslegesen hozzászólsz mégegyszer.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Hl1Star (2016.07.19. 21:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HLDS VoiceTranscoder
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 12:41 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
mforce írta:
Teljes leírást. Még mielőtt feleslegesen hozzászólsz mégegyszer.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]liblist.gam

Ebben töröljem ki ami benne van és cseréljem erre??
Mert nekem a következő már benne volt a liblist.gam-ban.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. game "Counter-Strike"
  2. url_info "www.counter-strike.net"
  3. url_dl ""
  4. version "1.6"
  5. size "184000000"
  6. svonly "0"
  7. secure "1"
  8. type "multiplayer_only"
  9. cldll "1"
  10. hlversion "1111"
  11. nomodels "1"
  12. nohimodel "1"
  13. mpentity "info_player_start"
  14. //gamedll "dlls\mp.dll"
  15. //gamedll_linux "dlls/cs.so"
  16. //gamedll_osx "dlls/cs.dylib"
  17. trainmap "tr_1"
  18. edicts "1800"
  19.  
  20. gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll"
  21. gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"
  22. gamedll_osx "addons/metamod/dlls/metamod.dylib"

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HLDS VoiceTranscoder
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 13:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Kód:
gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"
gamedll_osx "addons/metamod/dlls/metamod.dylib"


Csak egy lehet a háromból. Gondolom linux. Többi törlés

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HLDS VoiceTranscoder
HozzászólásElküldve: 2015.12.20. 15:05 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Update! :)

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole