hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 22:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 373 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 372 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: *.cpp *.h
HozzászólásElküldve: 2013.10.21. 17:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Hali!
Az lenne a kérdésem hogy modulban hogyan lehetne összevonni cpp és h fájlokat dll-lé vagy ez hogyan lehetséges?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: *.cpp *.h
HozzászólásElküldve: 2013.10.21. 19:12 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Dll, hát egy szerkesztőprogrammal, ajánlom a Visual Studiot, csinálsz egy projektet, beteszed a fájlokat, majd lefordítod.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: *.cpp *.h
HozzászólásElküldve: 2013.10.22. 16:37 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
köszönöm!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: *.cpp *.h
HozzászólásElküldve: 2013.10.25. 10:49 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Hát "összevonni" nem lehet, ez két állomány. A h a header a cpp meg maga az implementációs rész.
A cppben van beleírva melyik a headerje, így elég csak a cpp-ket átadni a fordítónak, mivel a preprocessor megkeresi és belefordítja, ha kell. (Általában fgv defininíciók vannak benne, nem szokott implementáció lenni)

A fejlesztőkörnyezetben dől el, hogy a fordító is úgy működik, ahogy kell, viselkedhet úgy is, hogy egy projekt állományban vannak csokorba szedve az állományok. Például a Codeblocksban, ha nincs benne a projektben a header, akkor elhasal, de mondjuk gcc/g++ vel fordítva automatikusan beteszi)
Természetesen az utóbbi esetben is kieszközölhetjük ezt a dolgot, azaz meg kelljen adni azokat is, mint forrásállományok.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole