hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 398 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 396 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Jelenlegi mod ki író!
HozzászólásElküldve:2011.12.17. 15:46 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
egy új jelenlegi mód ki írót keresek , melybe már benne van az Asassin MODE , Armageddon MODE stb!
Köszi!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelenlegi mod ki író!
HozzászólásElküldve:2011.12.17. 16:30 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Tolcsd fel az sma-t :Des belerajzolja valaki

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelenlegi mod ki író!
HozzászólásElküldve:2011.12.17. 17:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ez nekem is jól jönne mert régebben kellett.Én már bele is írtam csak annyi a gond vele hogy Armageddon mód helyett Raj módot ír,vagy valami ilyesmi baja van...Kíváncsi vagyok a hibára :D

Kód:
#include <amxmodx>
#include <zombieplaguenew1.3>

/*================================================================================
 [Customizations]
=================================================================================*/

// Hudmessage tag
new const hud_tag[] = "Jelenlegi mod: "

// Name for each Hudmessage Mode
new const mode_names[][] =
{
   "Varakozas az uj modra...",
   "Normal fertozeses",      
   "Nemesis mod",         
   "Tulelo mod",      
   "Raj mod",         
   "Tobbszoros fertozeses mod",      
   "Pestis mod",         
   "Ismeretlen mod",
   "Sniper mod",
   "Assasin mod",
   "Armageddon mod"      
}

new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
{
//   R   G   B
   {255,    255,    255},      
   {0,    255,    0},       
   {255,    0,    0},   
   {0,    0,    255},      
   {255,    255,    0},   
   {0,    255,    0},   
   {255,    0,    0},      
   {0,    255,    255}   ,
   {255,    255,    0},
   {255,    0,    0},
   {255,    255,    255}   
}

// X Hudmessage Position ( --- )
const Float:HUD_MODE_X = 0.65

// Y Hudmessage Position ( ||| )
const Float:HUD_MODE_Y = 0.2

// Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
const Float:START_TIME = 3.0

/*================================================================================
 Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
 here is not officially supported. Proceed at your own risk...
=================================================================================*/

// Variables
new g_SyncHud, g_Mode

// Cvar pointers
new cvar_enable, cvar_central

public plugin_init()
{
   // Plugin Info
   register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")
   
   // Round Start Event
   register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
   
   // Enable Cvar
   cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
   
   // Server Cvar
   register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
   
   // Variables
   g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
   
   // Getting "zp_on" cvar
   if(cvar_exists("zp_on"))
      cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
   
   // If Zombie Plague is not running (bugfix)
   if(!get_pcvar_num(cvar_central))
      pause("a")
}

public client_putinserver(id)
{
   // Setting Hud
   set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
}

public event_RoundStart()
{
   // Update var (no mode started / in delay)
   g_Mode = 0
}

public mode_hud(id)
{
   // If the Cvar isn't enabled
   if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
      return;
   
   // Hud Options
   set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)
   
   // Now the hud appears
   ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
}

public zp_round_started(mode, id)
{
   // Update var with Mode num
   g_Mode = mode
   
   // An unofficial mode
   if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
      g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelenlegi mod ki író!
HozzászólásElküldve:2011.12.17. 17:39 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
incet pls és megkukkolom

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelenlegi mod ki író!
HozzászólásElküldve:2011.12.17. 17:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Kód:
/*================================================================================
   
   -------------------------------------------------------
   -*- Zombie Plague 4.3 + New Modes 1.4 Includes File -*-
   -------------------------------------------------------
   
   ~~~~~~~~~~
   - How To -
   ~~~~~~~~~~
   
   To make use of the Zombie Plague API features in your plugin, just
   add the following line at the beginning of your script:
   
   #include <zombieplague>
   
   ~~~~~~~~~~~
   - Natives -
   ~~~~~~~~~~~
   
   These work just like any other functions: you may have to pass
   parameters and they usually return values.
   
   Example:
   
   if ( is_user_alive( id ) && zp_get_user_zombie( id ) )
   {
      server_print( "Player %d is alive and a zombie", id )
   }
   
   ~~~~~~~~~~~~
   - Forwards -
   ~~~~~~~~~~~~
   
   Forwards get called whenever an event happens during the game.
   You need to make a public callback somewhere on your script,
   and it will automatically be triggered when the event occurs.
   
   Example:
   
   public zp_user_infected_post( id, infector, nemesis )
   {
      if ( !infector || nemesis )
         return;
      
      server_print( "Player %d just got infected by %d!", id, infector )
   }
   
   Also, take note of cases when there's a suffix:
   
   * _pre  : means the forward will be called BEFORE the event happens
   * _post : means it will be called AFTER the event takes place
   
=================================================================================*/

#if defined _zombieplague_included
  #endinput
#endif
#define _zombieplague_included

/* Teams for zp_register_extra_item() */
#define ZP_TEAM_ZOMBIE (1<<0)
#define ZP_TEAM_HUMAN (1<<1)
#define ZP_TEAM_NEMESIS (1<<2)
#define ZP_TEAM_SURVIVOR (1<<3)
#define ZP_TEAM_SNIPER (1<<4)
#define ZP_TEAM_ASSASSIN (1<<5)

/* Game modes for zp_round_started() */
enum
{
   MODE_INFECTION = 1,
   MODE_NEMESIS,
   MODE_SURVIVOR,
   MODE_SWARM,
   MODE_MULTI,
   MODE_PLAGUE,
   MODE_SNIPER,
   MODE_ASSASSIN,
   MODE_LNJ
}

/* Winner teams for zp_round_ended() */
enum
{
   WIN_NO_ONE = 0,
   WIN_ZOMBIES,
   WIN_HUMANS
}

/* Custom forward return values */
#define ZP_PLUGIN_HANDLED 97

/**
 * Returns whether a player is a zombie.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_zombie(id)

/**
 * Returns whether a player is a nemesis.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_nemesis(id)

/**
 * Returns whether a player is a survivor.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_survivor(id)

/**
 * Returns whether a player is the first zombie.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_first_zombie(id)

/**
 * Returns whether a player is the last zombie.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_last_zombie(id)

/**
 * Returns whether a player is the last human.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_last_human(id)

/**
 * Returns a player's current zombie class ID.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      Internal zombie class ID, or -1 if not yet chosen.
 */
native zp_get_user_zombie_class(id)

/**
 * Returns a player's next zombie class ID (for the next infection).
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      Internal zombie class ID, or -1 if not yet chosen.
 */
native zp_get_user_next_class(id)

/**
 * Sets a player's next zombie class ID (for the next infection).
 *
 * @param id      Player index.
 * @param classid   A valid zombie class ID.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_set_user_zombie_class(id, classid)

/**
 * Returns a player's ammo pack count.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      Number of ammo packs owned.
 */
native zp_get_user_ammo_packs(id)

/**
 * Sets a player's ammo pack count.
 *
 * @param id      Player index.
 * @param amount   New quantity of ammo packs owned.
 */
native zp_set_user_ammo_packs(id, amount)

/**
 * Returns the default maximum health of a zombie.
 *
 * Note: Takes into account first zombie's HP multiplier.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      Maximum amount of health points, or -1 if not a normal zombie.
 */
native zp_get_zombie_maxhealth(id)

/**
 * Returns a player's custom flashlight batteries charge.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      Charge percent (0 to 100).
 */
native zp_get_user_batteries(id)

/**
 * Sets a player's custom flashlight batteries charge.
 *
 * @param id      Player index.
 * @param value      New charge percent (0 to 100).
 */
native zp_set_user_batteries(id, charge)

/**
 * Returns whether a player has night vision.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it has, false otherwise.
 */
native zp_get_user_nightvision(id)

/**
 * Sets whether a player has night vision.
 *
 * @param id      Player index.
 * @param set      True to give, false for removing it.
 */
native zp_set_user_nightvision(id, set)

/**
 * Forces a player to become a zombie.
 *
 * Note: Unavailable for last human/survivor/sniper.
 *
 * @param id      Player index to be infected.
 * @param infector   Player index who infected him (optional).
 * @param silent   If set, there will be no HUD messages or infection sounds.
 * @param rewards   Whether to show DeathMsg and reward frags, hp, and ammo packs to infector.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_infect_user(id, infector = 0, silent = 0, rewards = 0)

/**
 * Forces a player to become a human.
 *
 * Note: Unavailable for last zombie/nemesis.
 *
 * @param id      Player index to be cured.
 * @param silent   If set, there will be no HUD messages or antidote sounds.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_disinfect_user(id, silent = 0)

/**
 * Forces a player to become a nemesis.
 *
 * Note: Unavailable for last human/survivor/sniper.
 *
 * @param id      Player index to turn into nemesis.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_make_user_nemesis(id)

/**
 * Forces a player to become a survivor.
 *
 * Note: Unavailable for last zombie/nemesis.
 *
 * @param id      Player index to turn into survivor.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_make_user_survivor(id)

/**
 * Respawns a player into a specific team.
 *
 * @param id      Player index to be respawned.
 * @param team      Team to respawn the player into (ZP_TEAM_ZOMBIE or ZP_TEAM_HUMAN).
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_respawn_user(id, team)

/**
 * Forces a player to buy an extra item.
 *
 * @param id      Player index.
 * @param itemid   A valid extra item ID.
 * @param ignorecost   If set, item's cost won't be deduced from player.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_force_buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0)

/**
 * Returns whether a player is a sniper.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_sniper(id)

/**
 * Forces a player to become a sniper.
 *
 * Note: Unavailable for last zombie/nemesis/assassin.
 *
 * @param id      Player index to turn into sniper.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_make_user_sniper(id)

/**
 * Returns whether a player is an assassin.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_assassin(id)

/**
 * Forces a player to become a assassin.
 *
 * Note: Unavailable for last human/survivor/sniper.
 *
 * @param id      Player index to turn into assassin.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_make_user_assassin(id)

/**
 * Returns whether the ZP round has started, i.e. first zombie
 * has been chosen or a game mode has begun.
 *
 * @return      0 - Round not started
 *         1 - Round started
 *         2 - Round starting
 */
native zp_has_round_started()

/**
 * Returns whether the current round is a nemesis round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_nemesis_round()

/**
 * Returns whether the current round is a survivor round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_survivor_round()

/**
 * Returns whether the current round is a swarm round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_swarm_round()

/**
 * Returns whether the current round is a plague round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_plague_round()

/**
 * Returns whether the current round is a Armageddon round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_lnj_round()

/**
 * Returns number of alive zombies.
 *
 * @return      Zombie count.
 */
native zp_get_zombie_count()

/**
 * Returns number of alive humans.
 *
 * @return      Human count.
 */
native zp_get_human_count()

/**
 * Returns number of alive nemesis.
 *
 * @return      Nemesis count.
 */
native zp_get_nemesis_count()

/**
 * Returns number of alive survivors.
 *
 * @return      Survivor count.
 */
native zp_get_survivor_count()

/**
 * Returns whether the current round is a sniper round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_sniper_round()

/**
 * Returns whether the current round is a assassin round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_assassin_round()

/**
 * Returns number of alive snipers.
 *
 * @return      Sniper count.
 */
native zp_get_sniper_count()

/**
 * Returns number of alive assassins.
 *
 * @return      Assassin count.
 */
native zp_get_assassin_count()


/**
 * Registers a custom item which will be added to the extra items menu of ZP.
 *
 * Note: The returned extra item ID can be later used to catch item
 * purchase events for the zp_extra_item_selected() forward.
 *
 * Note: ZP_TEAM_NEMESIS, ZP_TEAM_SURVIVOR, ZP_TEAM_ASSASSIN and ZP_TEAM_SNIPER
 * can be used to make an item available to Nemesis,
 * Survivors, Assassins and Snipers.
 *
 * @param name      Caption to display on the menu.
 * @param cost      Ammo packs to be deducted on purchase.
 * @param teams      Bitsum of teams it should be available for.
 * @return      An internal extra item ID, or -1 on failure.
 */
native zp_register_extra_item(const name[], cost, teams)

/**
 * Registers a custom class which will be added to the zombie classes menu of ZP.
 *
 * Note: The returned zombie class ID can be later used to identify
 * the class when calling the zp_get_user_zombie_class() natives.
 *
 * @param name      Caption to display on the menu.
 * @param info      Brief description of the class.
 * @param model      Player model to be used.
 * @param clawmodel   Claws model to be used.
 * @param hp      Initial health points.
 * @param speed      Maximum speed.
 * @param gravity   Gravity multiplier.
 * @param knockback   Knockback multiplier.
 * @return      An internal zombie class ID, or -1 on failure.
 */
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)

/**
 * Returns an extra item's ID.
 *
 * @param name      Item name to look for.
 * @return      Internal extra item ID, or -1 if not found.
 */
native zp_get_extra_item_id(const name[])

/**
 * Returns a zombie class' ID.
 *
 * @param name      Class name to look for.
 * @return      Internal zombie class ID, or -1 if not found.
 */
native zp_get_zombie_class_id(const name[])

/**
 * Called when the ZP round starts, i.e. first zombie
 * is chosen or a game mode begins.
 *
 * @param gamemode   Mode which has started.
 * @param id      Affected player's index (if applicable).
 */
forward zp_round_started(gamemode, id)

/**
 * Called when the round ends.
 *
 * @param winteam   Team which has won the round.
 */
forward zp_round_ended(winteam)

/**
 * Called when a player gets infected.
 *
 * @param id      Player index who was infected.
 * @param infector   Player index who infected him (if applicable).
 * @param nemesis   Whether the player was turned into a nemesis.
 */
forward zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
forward zp_user_infected_post(id, infector, nemesis)

/**
 * Called when a player turns back to human.
 *
 * @param id      Player index who was cured.
 * @param survivor   Whether the player was turned into a survivor.
 */
forward zp_user_humanized_pre(id, survivor)
forward zp_user_humanized_post(id, survivor)
forward zp_user_humanized_pre(id, sniper)
forward zp_user_humanized_post(id, sniper)

/**
 * Called on a player infect/cure attempt. You can use this to block
 * an infection/humanization by returning ZP_PLUGIN_HANDLED in your plugin.
 *
 * Note: Right now this is only available after the ZP round starts, since some
 * situations (like blocking a first zombie's infection) are not yet handled.
 */
forward zp_user_infect_attempt(id, infector, nemesis)
forward zp_user_humanize_attempt(id, survivor)
forward zp_user_humanize_attempt(id, sniper)

/**
 * Called when a player buys an extra item from the ZP menu.
 *
 * Note: You can now return ZP_PLUGIN_HANDLED in your plugin to block
 * the purchase and the player will be automatically refunded.
 *
 * @param id      Player index of purchaser.
 * @param itemid   Internal extra item ID.
 */
forward zp_extra_item_selected(id, itemid)

/**
 * Called when a player gets unfrozen (frostnades).
 *
 * @param id      Player index.
 */
forward zp_user_unfrozen(id)

/**
 * Called when a player becomes the last zombie.
 *
 * Note: This is called for the first zombie too.
 *
 * @param id      Player index.
 */
forward zp_user_last_zombie(id)

/**
 * Called when a player becomes the last human.
 *
 * @param id      Player index.
 */
forward zp_user_last_human(id)


/**
 * @deprecated - Do not use!
 * For backwards compatibility only.
 */
#define ZP_TEAM_ANY 0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelenlegi mod ki író!
HozzászólásElküldve:2011.12.19. 17:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nincs rá jelentkező? :D

________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelenlegi mod ki író!
HozzászólásElküldve:2011.12.19. 17:12 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
[error]Ez így fog maradni úgy érzem:)[/error]

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole