hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 17:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 488 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 488 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Előtagok máshogy
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 07:29 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.25. 15:20
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01*Él* "
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*Halott* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  79. {
  80. get_user_team (id, color, 9)
  81.  
  82. format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)
  83.  
  84. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  85. }
  86.  
  87. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  88. {
  89. get_user_team (id, color, 9)
  90.  
  91. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  92.  
  93. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  94. }
  95.  
  96. else if(admin)
  97. {
  98. get_user_team (id, color, 9)
  99.  
  100. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  101.  
  102. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103. }
  104.  
  105.  
  106. else if(!steam)
  107. {
  108. get_user_team (id, color, 9)
  109.  
  110. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  111.  
  112. format (strText, 191, "%s", message)
  113. }
  114. else if (steam)
  115. {
  116. get_user_team (id, color, 9)
  117.  
  118. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  119.  
  120. format (strText, 191, "%s", message)
  121. }
  122.  
  123. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  124.  
  125. sendMessage (color, isAlive)
  126.  
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129.  
  130.  
  131. public hook_teamsay(id)
  132. {
  133. new playerTeam = get_user_team(id)
  134. new playerTeamName[19]
  135.  
  136. switch (playerTeam)
  137. {
  138. case 1:
  139. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  140.  
  141. case 2:
  142. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  143.  
  144. default:
  145. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  146. }
  147.  
  148. read_args (message, 191)
  149. remove_quotes (message)
  150.  
  151. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  152.  
  153. return PLUGIN_CONTINUE
  154.  
  155.  
  156. new name[32]
  157. get_user_name (id, name, 31)
  158.  
  159. new bool:admin = false
  160.  
  161. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  162. admin = true
  163.  
  164.  
  165. new bool:steam = false
  166.  
  167. if(is_user_steam(id))
  168. steam = true
  169.  
  170. new isAlive
  171.  
  172. if (is_user_alive (id))
  173. {
  174. isAlive = 1
  175. alive = "^x01*Él* "
  176. }
  177. else
  178. {
  179. isAlive = 0
  180. alive = "^x01*Halott* "
  181. }
  182.  
  183. static color[10]
  184.  
  185. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  186. {
  187. get_user_team (id, color, 9)
  188.  
  189. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  190.  
  191. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  192. }
  193.  
  194. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  195. {
  196. get_user_team (id, color, 9)
  197.  
  198. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  199.  
  200. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  201. }
  202.  
  203. else if (admin)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  210. }
  211.  
  212. else if(!steam)
  213. {
  214. get_user_team (id, color, 9)
  215.  
  216. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  217.  
  218. format (strText, 191, "%s", message)
  219. }
  220. else if(steam)
  221. {
  222. get_user_team (id, color, 9)
  223.  
  224. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  225.  
  226. format (strText, 191, "%s", message)
  227. }
  228.  
  229. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  230.  
  231. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  232.  
  233. return PLUGIN_CONTINUE
  234. }
  235.  
  236. public sendMessage (color[], alive)
  237. {
  238. new teamName[10]
  239.  
  240. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  241. {
  242. if (!is_user_connected(player))
  243. continue
  244.  
  245. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  246. {
  247. get_user_team (player, teamName, 9)
  248.  
  249. changeTeamInfo (player, color)
  250.  
  251. writeMessage (player, message)
  252.  
  253. changeTeamInfo (player, teamName)
  254. }
  255. }
  256. }
  257.  
  258.  
  259. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  260. {
  261. new teamName[10]
  262.  
  263. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  264. {
  265. if (!is_user_connected(player))
  266. continue
  267.  
  268. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  269. {
  270. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  271. {
  272. get_user_team (player, teamName, 9)
  273.  
  274. changeTeamInfo (player, color)
  275. writeMessage (player, message)
  276.  
  277. changeTeamInfo (player, teamName)
  278. }
  279. }
  280. }
  281. }
  282.  
  283.  
  284. public changeTeamInfo (player, team[])
  285. {
  286. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  287. write_byte (player)
  288. write_string (team)
  289. message_end()
  290. }
  291.  
  292.  
  293. public writeMessage (player, message[])
  294. {
  295. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  296. write_byte (player)
  297. write_string (message)
  298. message_end ()
  299. }
  300.  
  301. stock bool:is_user_steam(id)
  302. {
  303. static dp_pointer;
  304.  
  305. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  306. {
  307. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  308. server_exec();
  309. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  310. }
  311.  
  312. return false;
  313. }


Valaki átt irná nekem hogy csak Játékos és Steames maradjon ott ne ilyen tulaj ..
aki megcsinálja megy neki a GOMB

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok máshogy
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 08:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Teszt nem volt

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52.  
  53. new bool:steam = false
  54.  
  55. if (is_user_steam(id))
  56. steam = true
  57.  
  58. new isAlive
  59.  
  60. if (is_user_alive (id))
  61. {
  62. isAlive = 1
  63. alive = "^x01*Él* "
  64. }
  65. else
  66. {
  67. isAlive = 0
  68. alive = "^x01*Halott* "
  69. }
  70.  
  71. static color[10]
  72.  
  73.  
  74. if(!steam)
  75. {
  76. get_user_team (id, color, 9)
  77.  
  78. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  79.  
  80. format (strText, 191, "%s", message)
  81. }
  82. else if (steam)
  83. {
  84. get_user_team (id, color, 9)
  85.  
  86. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  87.  
  88. format (strText, 191, "%s", message)
  89. }
  90.  
  91. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  92.  
  93. sendMessage (color, isAlive)
  94.  
  95. return PLUGIN_CONTINUE
  96. }
  97.  
  98.  
  99. public hook_teamsay(id)
  100. {
  101. new playerTeam = get_user_team(id)
  102. new playerTeamName[19]
  103.  
  104. switch (playerTeam)
  105. {
  106. case 1:
  107. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  108.  
  109. case 2:
  110. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  111.  
  112. default:
  113. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  114. }
  115.  
  116. read_args (message, 191)
  117. remove_quotes (message)
  118.  
  119. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  120.  
  121. return PLUGIN_CONTINUE
  122.  
  123.  
  124. new name[32]
  125. get_user_name (id, name, 31)
  126.  
  127.  
  128.  
  129. new bool:steam = false
  130.  
  131. if(is_user_steam(id))
  132. steam = true
  133.  
  134. new isAlive
  135.  
  136. if (is_user_alive (id))
  137. {
  138. isAlive = 1
  139. alive = "^x01*Él* "
  140. }
  141. else
  142. {
  143. isAlive = 0
  144. alive = "^x01*Halott* "
  145. }
  146.  
  147. static color[10]
  148.  
  149. if(!steam)
  150. {
  151. get_user_team (id, color, 9)
  152.  
  153. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  154.  
  155. format (strText, 191, "%s", message)
  156. }
  157. else if(steam)
  158. {
  159. get_user_team (id, color, 9)
  160.  
  161. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  162.  
  163. format (strText, 191, "%s", message)
  164. }
  165.  
  166. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  167.  
  168. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  169.  
  170. return PLUGIN_CONTINUE
  171. }
  172.  
  173. public sendMessage (color[], alive)
  174. {
  175. new teamName[10]
  176.  
  177. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  178. {
  179. if (!is_user_connected(player))
  180. continue
  181.  
  182. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  183. {
  184. get_user_team (player, teamName, 9)
  185.  
  186. changeTeamInfo (player, color)
  187.  
  188. writeMessage (player, message)
  189.  
  190. changeTeamInfo (player, teamName)
  191. }
  192. }
  193. }
  194.  
  195.  
  196. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  197. {
  198. new teamName[10]
  199.  
  200. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  201. {
  202. if (!is_user_connected(player))
  203. continue
  204.  
  205. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  206. {
  207. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  208. {
  209. get_user_team (player, teamName, 9)
  210.  
  211. changeTeamInfo (player, color)
  212. writeMessage (player, message)
  213.  
  214. changeTeamInfo (player, teamName)
  215. }
  216. }
  217. }
  218. }
  219.  
  220.  
  221. public changeTeamInfo (player, team[])
  222. {
  223. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  224. write_byte (player)
  225. write_string (team)
  226. message_end()
  227. }
  228.  
  229.  
  230. public writeMessage (player, message[])
  231. {
  232. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  233. write_byte (player)
  234. write_string (message)
  235. message_end ()
  236. }
  237.  
  238. stock bool:is_user_steam(id)
  239. {
  240. static dp_pointer;
  241.  
  242. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  243. {
  244. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  245. server_exec();
  246. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  247. }
  248.  
  249. return false;
  250. }

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok máshogy
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 12:36 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.31. 23:06
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Ez összeakad az allchattel?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok máshogy
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 13:01 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
90%

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok máshogy
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 15:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
truth: igen!
leder: he? mi 90%?

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok máshogy
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 15:55 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
xXlederXxHUN: Arra célzott, hogy könyebb nevet válasz. Kicsit bonyolult, az tény.

ulraibolya: 90% ban összeakad, azt írta xXlederXxHUN. De 100% hogy összeakad. Nekem is fent volt.

xXlederXxHUN írta:
UV: he? leadaerfasdf?

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok máshogy
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 16:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Gondolat olvasó vagy ano :DD (L)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok máshogy
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 16:49 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Tudom :$ Nah, de offolásból elég, mert dádá lesz :P

ultraibolya írta:
Gondolat olvasó vagy ano :DD (L)

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 176 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole