hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 480 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 478 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.09.24. 13:10 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.08.22. 10:32
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Üdv.Azt meglehetne oldani, hogy pontrendszerből zőld írást vagy más kínézetet vegyünk?Ha igen valaki leírná, hogy hogyan?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.09.24. 13:34 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
A zöld írás nem tudom hogy meg e lehet oldani, de a modelt meg lehet oldani, azt tudom. :P

Zeu|Sz írta:
Üdv.Azt meglehetne oldani, hogy pontrendszerből zőld írást vagy más kínézetet vegyünk?Ha igen valaki leírná, hogy hogyan?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.09.24. 14:13 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Aztis leírhatnád neki, hogy hogyan...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.09.24. 15:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
mind a 2 megoldható. ha küldesz egy pontrendszert boltal beleírom.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.09.24. 15:48 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.08.22. 10:32
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
crazyboy nemtudnád leírni, hogyan kell, gondolom valamit a case-knél kell álitaní, szeretnék kicsit tanúlni, meghát nem szeretném publikálni a pontrendszert.Kérlek írd le úgy szeretném, hogy t-nek és ct-nek külőn model legyen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.09.24. 16:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new pont[33]
  7.  
  8. new bool:modell[33] = false
  9. new bool:zoldiras[33] = false
  10.  
  11. new message[192]
  12. new nev[32]
  13. new Temp[192]
  14. static color[10]
  15.  
  16. public plugin_init()
  17. {
  18. register_plugin("pt rendszer", "1", "CrB")
  19. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  20. register_clcmd("say /bolt", "ShowMenu")
  21. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn")
  22. register_clcmd("say", "sayhook")
  23. register_clcmd("say_team", "tshook")
  24. }
  25. public sayhook(id)
  26. {
  27.  
  28. read_args (message, 191)
  29. remove_quotes (message)
  30. get_user_name(id, nev, 31)
  31. if(is_user_alive(id))
  32. {
  33. if(zoldiras[id] == true)
  34. {
  35. formatex(Temp, 191, "^x03%s^x01: ^x04%s", nev, message)
  36. }
  37. else formatex(Temp, 191, "^x03%s^x01: %s", nev, message)
  38. }
  39. else {
  40. if(zoldiras[id] == true)
  41. {
  42. formatex(Temp, 191, "^x04*HALOTT* ^x03%s^x01: ^x04%s", nev, message)
  43. }
  44. else formatex(Temp, 191, "^x04*HALOTT* ^x03%s^x01: %s", nev, message)
  45. }
  46. sendmessage(color)
  47. return PLUGIN_HANDLED
  48. }
  49. public tshook(id)
  50. {
  51. read_args (message, 191)
  52. remove_quotes (message)
  53. get_user_name(id, nev, 31)
  54. new playerTeam = get_user_team(id)
  55. new playerTeamName[19]
  56. switch (playerTeam)
  57. {
  58. case 1: {
  59. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  60.  
  61. }
  62. case 2: {
  63. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  64.  
  65. }
  66. default:
  67. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  68. }
  69. if(is_user_alive(id))
  70. {
  71. if(zoldiras[id] == true)
  72. {
  73. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x03%s^x01: ^x04%s",playerTeamName, nev, message)
  74. }
  75. else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, nev, message)
  76. }
  77. else {
  78. if(zoldiras[id] == true)
  79. {
  80. formatex(Temp, 191, "^x04*HALOTT* ^x03(%s) ^x03%s^x01: ^x04%s",playerTeamName, nev, message)
  81. }
  82. else formatex(Temp, 191, "^x04*HALOTT* ^x03(%s) ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, nev, message)
  83. }
  84. sendtmessage(color, playerTeam)
  85. return PLUGIN_HANDLED
  86. }
  87. public sendmessage(color[])
  88. {
  89. new teamName[10]
  90. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  91. {
  92. get_user_team (player, teamName, 9)
  93. teamf (player, color)
  94. elkuldes(player, Temp)
  95. teamf(player, teamName)
  96. }
  97. }
  98. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  99. {
  100. new teamName[10]
  101. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  102. {
  103. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  104. {
  105. get_user_team (player, teamName, 9)
  106. elkuldes(player, Temp)
  107. teamf (player, teamName)
  108. teamf (player, color)
  109. }
  110. }
  111. }
  112. public teamf(player, team[])
  113. {
  114. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  115. write_byte(player)
  116. write_string(team)
  117. message_end()
  118. }
  119. public elkuldes(player, Temp[])
  120. {
  121.  
  122. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  123. write_byte( player )
  124. write_string( Temp )
  125. message_end()
  126.  
  127. }
  128. public plugin_precache()
  129. {
  130. precache_model("models/player/ctmodel/ctmodel.mdl")
  131. precache_model("models/player/tmodel/tmodel.mdl")
  132. }
  133. public fw_PlayerSpawn(id)
  134. {
  135. if(modell[id] == true)
  136. {
  137. switch(cs_get_user_team(id))
  138. {
  139. case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, "ctmodel")
  140. case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, "tmodel")
  141. }
  142. }
  143. else cs_reset_user_model(id)
  144. }
  145. public halal()
  146. {
  147. new k = read_data(1)
  148. new v = read_data(2)
  149.  
  150. if(k != v)
  151. {
  152. pont[k]+=30
  153. }
  154. }
  155. public ShowMenu(id)
  156. {
  157. new menu = menu_create("MyMenu", "mh_MyMenu");
  158.  
  159. menu_additem(menu, "Zold iras", "", 0); // case 0
  160. menu_additem(menu, "Modell", "", 0); // case 1
  161.  
  162. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  163.  
  164. menu_display(id, menu, 0);
  165.  
  166. return PLUGIN_HANDLED;
  167. }
  168.  
  169. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  170. {
  171. if(item == MENU_EXIT)
  172. {
  173. menu_cancel(id);
  174. return PLUGIN_HANDLED;
  175. }
  176.  
  177. new command[6], name[64], access, callback;
  178.  
  179. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  180.  
  181. switch(item)
  182. {
  183. case 0: {
  184. if(pont[id] >= 30)
  185. {
  186. pont[id]-=30
  187. zoldiras[id] = true
  188. }
  189. }
  190. case 1: {
  191. if(pont[id] >= 30)
  192. {
  193. pont[id]-=30
  194. modell[id] = true
  195. fw_PlayerSpawn(id)
  196. }
  197. }
  198. }
  199.  
  200. menu_destroy(menu);
  201.  
  202. return PLUGIN_HANDLED;
  203. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 164 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole