hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 18:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 439 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 439 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Colorchat [Hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.02.16. 18:25 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! Valaki elmondaná hogy miért nem szinesedik ki pedig adtam <colorchat> includeot ja és itt a forráskód: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]\w[Informacio]- \rEbben a korben %d Eletet szereztel, \y mert %d embert oltel meg!",hp[ id ], olesek[ id ])

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Colorchat [Hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.02.16. 19:16 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
A colorchatba nem \w, \r, \y, \d van, ezek a menüben vanak.

ColorChat színkódok:
^1 - Normál
^3 - Team szín
^4 - Zöld

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Colorchat [Hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.02.16. 19:33 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
V!rusHD írta:
A colorchatba nem \w, \r, \y, \d van, ezek a menüben vanak.

ColorChat színkódok:
^1 - Normál
^3 - Team szín
^4 - Zöld


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <Colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "rgdvfgrtfgdsrf"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "IrOn"
  9.  
  10. new olesek[ 33 ];
  11. new hp[ 33 ];
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. register_logevent("end", 2, "1=Round_End");
  17. register_event( "DeathMsg", "Hook_Deathmessage", "a" );
  18. }
  19.  
  20. public Hook_Deathmessage(id)
  21. {
  22.  
  23. new killer = read_data( 1 );
  24. new victim = read_data( 2 );
  25.  
  26. if( killer == victim )
  27. {
  28. return PLUGIN_HANDLED;
  29. }
  30.  
  31. olesek[ killer ] += 1
  32. hp[ killer ] += 5
  33. new jelenlegielet = get_user_health(killer)
  34. set_user_health(killer, jelenlegielet+5)
  35. client_print(killer,print_chat, "^4[Informacio]- ^3Kaptal +5 eletet mert megoltel egy embert")
  36.  
  37. return PLUGIN_CONTINUE;
  38. }
  39.  
  40. public end(id)
  41. {
  42. client_print(id,print_chat, "^4[Informacio]- ^3Ebben a körben %d Eletet szereztel, mert %d embert oltel meg!",hp[ id ], olesek[ id ])
  43. set_task(1.0, "reload", id)
  44. }
  45.  
  46. public reload(id) {
  47. olesek[ id ] = 0
  48. hp[ id ] = 0
  49. }
csak nem jo :S

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Colorchat [Hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.02.16. 19:50 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "rgdvfgrtfgdsrf"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "IrOn"
  10.  
  11. new olesek[ 33 ];
  12. new hp[ 33 ];
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. register_logevent("end", 2, "1=Round_End");
  18. register_event( "DeathMsg", "Hook_Deathmessage", "a" );
  19. }
  20.  
  21. public Hook_Deathmessage(id)
  22. {
  23.  
  24. new killer = read_data( 1 );
  25. new victim = read_data( 2 );
  26.  
  27. if( killer == victim )
  28. {
  29. return PLUGIN_HANDLED;
  30. }
  31.  
  32. olesek[ killer ] += 1
  33. hp[ killer ] += 5
  34. new jelenlegielet = get_user_health(killer)
  35. set_user_health(killer, jelenlegielet+5)
  36. client_print(killer,print_chat, "^x04[Informacio]- ^x03Kaptal +5 eletet mert megoltel egy embert")
  37.  
  38. return PLUGIN_CONTINUE;
  39. }
  40.  
  41. public end(id)
  42. {
  43. client_print(id,print_chat, "^x04[Informacio]- ^x03Ebben a körben %d Eletet szereztel, mert %d embert oltel meg!",hp[ id ], olesek[ id ])
  44. set_task(1.0, "reload", id)
  45. }
  46.  
  47. public reload(id) {
  48. olesek[ id ] = 0
  49. hp[ id ] = 0
  50. }
  51.  

Így próbáld ki! :D

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Colorchat [Hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.02.16. 19:53 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
TRY:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <Colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "rgdvfgrtfgdsrf"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "IrOn"
  9.  
  10. new olesek[ 33 ];
  11. new hp[ 33 ];
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. register_logevent("end", 2, "1=Round_End");
  17. register_event( "DeathMsg", "Hook_Deathmessage", "a" );
  18. }
  19.  
  20. public Hook_Deathmessage(id)
  21. {
  22.  
  23. new killer = read_data( 1 );
  24. new victim = read_data( 2 );
  25.  
  26. if( killer == victim )
  27. {
  28. return PLUGIN_HANDLED;
  29. }
  30.  
  31. olesek[ killer ] += 1
  32. hp[ killer ] += 5
  33. new jelenlegielet = get_user_health(killer)
  34. set_user_health(killer, jelenlegielet+5)
  35. ColorChat(id, GREEN, "[Informacio]- ^3Kaptal +5 eletet mert megoltel egy embert")
  36.  
  37. return PLUGIN_CONTINUE;
  38. }
  39.  
  40. public end(id)
  41. {
  42. ColorChat(id, GREEN, "[Informacio]- ^3Ebben a körben %d Eletet szereztel, mert %d embert oltel meg!",hp[ id ], olesek[ id ])
  43. set_task(1.0, "reload", id)
  44. }
  45.  
  46. public reload(id) {
  47. olesek[ id ] = 0
  48. hp[ id ] = 0
  49. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Colorchat [Hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.02.16. 20:42 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
semelyik sem se jo nem akar szinezni:


Csatolmányok:
asdasdsadsadsa.png
asdasdsadsadsa.png [ 3.35 KiB | Megtekintve 250 alkalommal ]

_________________
Soha se késő megköszönni! :)
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Colorchat [Hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.02.16. 21:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ne a hlmod.hu-s fordítón fordítsd...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Colorchat [Hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 13:56 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "rgdvfgrtfgdsrf"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "IrOn"
  10.  
  11. new olesek[ 33 ];
  12. new hp[ 33 ];
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. register_logevent("end", 2, "1=Round_End");
  18. register_event( "DeathMsg", "Hook_Deathmessage", "a" );
  19. }
  20.  
  21. public Hook_Deathmessage(id)
  22. {
  23.  
  24. new killer = read_data( 1 );
  25. new victim = read_data( 2 );
  26.  
  27. if( killer == victim )
  28. {
  29. return PLUGIN_HANDLED;
  30. }
  31.  
  32. olesek[ killer ] += 1
  33. hp[ killer ] += 5
  34. new jelenlegielet = get_user_health(killer)
  35. set_user_health(killer, jelenlegielet+5)
  36. ColorChat(killer,print_chat, "^x04[Informacio]- ^x03Kaptal +5 eletet mert megoltel egy embert")
  37.  
  38. return PLUGIN_CONTINUE;
  39. }
  40.  
  41. public end(id)
  42. {
  43. ColorChat(id,print_chat, "^x04[Informacio]- ^x03Ebben a körben %d Eletet szereztel, mert %d embert oltel meg!",hp[ id ], olesek[ id ])
  44. set_task(1.0, "reload", id)
  45. }
  46.  
  47. public reload(id) {
  48. olesek[ id ] = 0
  49. hp[ id ] = 0
  50. }
  51.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 147 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole