hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 01:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 477 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 477 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bunny-Hop
HozzászólásElküldve: 2015.04.07. 16:29 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.07. 10:11
Hozzászólások: 13
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Sziasztok valaki megoldaná nekem ezt,hogy a késsel gyorsabban fussak és bunnyzak

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  *
  3.  * Author: Cheesy Peteza
  4.  * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5.  *
  6.  *
  7.  * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8.  *
  9.  * Cvars:
  10.  * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11.  * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12.  * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13.  * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14.  *
  15.  * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16.  *
  17.  *
  18.  */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22.  
  23. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  24. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  28. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  29.  
  30. register_cvar("bh_enabled", "1")
  31. register_cvar("bh_autojump", "1")
  32. register_cvar("bh_showusage", "1")
  33. }
  34.  
  35. public client_PreThink(id) {
  36. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  37. return PLUGIN_CONTINUE
  38.  
  39. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  40.  
  41. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  42. return PLUGIN_CONTINUE
  43.  
  44. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  45. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  46. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  47.  
  48. if (flags & FL_WATERJUMP)
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54.  
  55. new Float:velocity[3]
  56. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  57. velocity[2] += 250.0
  58. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  59.  
  60. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  61. }
  62. return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64.  
  65. public client_authorized(id)
  66. set_task(30.0, "showUsage", id)
  67.  
  68. public showUsage(id) {
  69. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71.  
  72. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  73. client_print(id, print_chat, "[AngRy] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  74. } else {
  75. client_print(id, print_chat, "[AngRy] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  76. }
  77. return PLUGIN_HANDLED
  78. }
  79.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunny-Hop
HozzászólásElküldve: 2015.04.07. 16:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  *
  3.  * Author: Cheesy Peteza
  4.  * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5.  *
  6.  *
  7.  * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8.  *
  9.  * Cvars:
  10.  * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11.  * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12.  * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13.  * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14.  *
  15.  * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16.  *
  17.  *
  18.  */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22. #include <colorchat>
  23.  
  24. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  25. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  26.  
  27. public plugin_init() {
  28. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  29. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  30.  
  31. register_cvar("bh_enabled", "1")
  32. register_cvar("bh_autojump", "1")
  33. register_cvar("bh_showusage", "1")
  34. }
  35.  
  36. public client_PreThink(id) {
  37. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  38. return PLUGIN_CONTINUE
  39.  
  40. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  41.  
  42. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  43. return PLUGIN_CONTINUE
  44.  
  45. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  46. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  47. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  48.  
  49. if (flags & FL_WATERJUMP)
  50. return PLUGIN_CONTINUE
  51. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  52. return PLUGIN_CONTINUE
  53. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  54. return PLUGIN_CONTINUE
  55.  
  56. new Float:velocity[3]
  57. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  58. velocity[2] += 250.0
  59. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  60.  
  61. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  62. }
  63. return PLUGIN_CONTINUE
  64. }
  65.  
  66. public client_authorized(id)
  67. set_task(30.0, "showUsage", id)
  68.  
  69. public showUsage(id) {
  70. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  71. return PLUGIN_HANDLED
  72.  
  73. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  74. ColorChat(id, RED, "^4[AngRy] ^3A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  75. } else {
  76. ColorChat(id, RED, "^4[AngRy] ^3Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  77. }
  78. return PLUGIN_HANDLED
  79. }

Gyorskés: http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=12649
 


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunny-Hop
HozzászólásElküldve: 2015.04.07. 17:41 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.07. 10:11
Hozzászólások: 13
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Csak szinezted.
kést meg tudod oldani?Hoogy késsel gyorsabban mehessek?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunny-Hop
HozzászólásElküldve: 2015.04.08. 17:47 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Szia!

88. sorban tudod szerkeszteni hogy milyen gyorsan fuss késsel.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /*
  3.  * Author: Cheesy Peteza
  4.  * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5.  *
  6.  *
  7.  * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8.  *
  9.  * Cvars:
  10.  * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11.  * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12.  * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13.  * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14.  *
  15.  * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16.  *
  17.  *
  18.  */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22. #include <colorchat>
  23.  
  24. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  25. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  26.  
  27. public plugin_init() {
  28. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  29. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  30. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  31.  
  32. register_cvar("bh_enabled", "1")
  33. register_cvar("bh_autojump", "1")
  34. register_cvar("bh_showusage", "1")
  35.  
  36. }
  37.  
  38. public client_PreThink(id) {
  39. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  40. return PLUGIN_CONTINUE
  41.  
  42. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  43.  
  44. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  45. return PLUGIN_CONTINUE
  46.  
  47. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  48. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  49. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  50.  
  51. if (flags & FL_WATERJUMP)
  52. return PLUGIN_CONTINUE
  53. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  54. return PLUGIN_CONTINUE
  55. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  56. return PLUGIN_CONTINUE
  57.  
  58. new Float:velocity[3]
  59. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  60. velocity[2] += 250.0
  61. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  62.  
  63. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  64. }
  65. return PLUGIN_CONTINUE
  66. }
  67.  
  68. public client_authorized(id)
  69. set_task(30.0, "showUsage", id)
  70.  
  71. public showUsage(id) {
  72. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  73. return PLUGIN_HANDLED
  74.  
  75. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  76. ColorChat(id, RED, "^4[AngRy] ^3A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  77. } else {
  78. ColorChat(id, RED, "^4[AngRy] ^3Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  79. }
  80. return PLUGIN_HANDLED
  81. }
  82.  
  83. public Event_CurWeapon(id)
  84. {
  85. new weapon = get_user_weapon(id)
  86. if(weapon == CSW_KNIFE)
  87. {
  88. set_user_maxspeed(id, 350.0)
  89. }
  90. }

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunny-Hop
HozzászólásElküldve: 2015.04.09. 13:54 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.07. 10:11
Hozzászólások: 13
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Nem forditja le..legalább mielőt kiteszed nézd meg hogy leforditja e


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunny-Hop
HozzászólásElküldve: 2015.04.09. 14:45 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /*
  3. * Author: Cheesy Peteza
  4. * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5. *
  6. *
  7. * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8. *
  9. * Cvars:
  10. * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11. * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12. * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13. * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14. *
  15. * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16. *
  17. *
  18. */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22. #include <colorchat>
  23. #include <fun>
  24.  
  25. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  26. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  27.  
  28. public plugin_init() {
  29. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  30. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  31. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  32.  
  33. register_cvar("bh_enabled", "1")
  34. register_cvar("bh_autojump", "1")
  35. register_cvar("bh_showusage", "1")
  36.  
  37. }
  38.  
  39. public client_PreThink(id) {
  40. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  41. return PLUGIN_CONTINUE
  42.  
  43. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  44.  
  45. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  49. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  50. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  51.  
  52. if (flags & FL_WATERJUMP)
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  55. return PLUGIN_CONTINUE
  56. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  57. return PLUGIN_CONTINUE
  58.  
  59. new Float:velocity[3]
  60. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  61. velocity[2] += 250.0
  62. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  63.  
  64. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  65. }
  66. return PLUGIN_CONTINUE
  67. }
  68.  
  69. public client_authorized(id)
  70. set_task(30.0, "showUsage", id)
  71.  
  72. public showUsage(id) {
  73. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  74. return PLUGIN_HANDLED
  75.  
  76. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  77. ColorChat(id, RED, "^4[AngRy] ^3A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  78. } else {
  79. ColorChat(id, RED, "^4[AngRy] ^3Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  80. }
  81. return PLUGIN_HANDLED
  82. }
  83.  
  84. public Event_CurWeapon(id)
  85. {
  86. new weapon = get_user_weapon(id)
  87. if(weapon == CSW_KNIFE)
  88. {
  89. set_user_maxspeed(id, 350.0)
  90. }
  91. }

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 148 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole