hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 415 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 414 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hunter sma?!
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 21:01 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.02.02. 15:20
Hozzászólások: 68
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok ! A nagyot ugró "Hunter ZM" fajhoz tudna valaki linkelni oldalt ahol elérhetem az sma-ját! / vagy fel tudná nekem valaki tölteni csatolmányként ha megvan !!! Köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hunter sma?!
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 11:06 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
itt az sma még virtualcfg csinálta mert nekem is kellet :)

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#include <fun>

new const zclass_name[] = { "Hunter Zombi" }
new const zclass_info[] = { "Hosszu ugras" }
new const zclass_model[] = { "hunter" }
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass_health = 1500
const zclass_speed = 450
const Float:zclass_gravity = 0.94
const Float:zclass_knockback = 1.0

new g_zclassid1

public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Class: Hunter", "0.1", "VirTuaL")

g_zclassid1 = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}

public zp_user_infected_post(id, infector)
{
if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassid1)
{
give_item(id, "item_longjump")
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1251\\ deff0\\ deflang1049{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hunter sma?!
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 11:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Igazából csak ezeket adtam hozzá:

Kód:
#include <fun>
give_item(id, "item_longjump")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hunter sma?!
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 18:11 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.02.02. 15:20
Hozzászólások: 68
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszi tesa;D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hunter sma?!
HozzászólásElküldve: 2012.02.12. 19:04 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
működik?? mert ha nem akkor küldök másikat:)

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hunter sma?!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 16:51 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Nekem működik nagyot is ugrik csak nem lehet folyamatosan ugorni mint a normális hunter nél

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hunter sma?!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 20:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nemtoom én azt hittem,hogy ezzel ugrik olyan hosszút
Kód:
give_item(id, "item_longjump")

De az is lehetséges,hogy csak bunnyhopp + alacsony gravity :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hunter sma?!
HozzászólásElküldve: 2012.02.17. 20:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
virtualcfg írta:
Nemtoom én azt hittem,hogy ezzel ugrik olyan hosszút
Kód:
give_item(id, "item_longjump")

De az is lehetséges,hogy csak bunnyhopp + alacsony gravity :D

K*rva hosszút ugrik ami jó
csak nem lehet vele bhoppolni mint a sima hunternél
bunnyhoppot beleírnád nekem csak az kéne :D
Mert nekem sokáig tartana :D
Adok Sma -t bunnyhop zombiból:
Kód:
*================================================================================
    
    -----------------------------------
    -*- [
ZP] Class : BunnyHop Zombie -*-
    -----------------------------------
    
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    - 
Description -
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    
    
Able to BunnyHop.
    
================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new g_zclass_bhzombie

new g_hasBhop33 ]
new 
pcvar_enabledpcvar_autojump

new bool:g_restorevel[33]
new 
Float:g_velocity[33][3]

new const 
zclass_name[] = { "BunnyHop Zombie" }
new const 
zclass_info[] = { "BunnyHop, Pain Shock Free" }
new const 
zclass_model[] = { "zombie_source" }
new const 
zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const 
zclass_health 1500
const zclass_speed 250
const Float:zclass_gravity 0.9
const Float:zclass_knockback 0.0

public plugin_init()
{
        
register_plugin("[ZP] Class : BunnyHop Zombie""1.1""ƒa†es™")

    
register_event"DeathMsg""event_player_death""a" )

    
pcvar_enabled register_cvar"zp_bhzombie_bunnyhop_enabled""1" )
    
pcvar_autojump register_cvar"zp_bhzombie_autojump""1" )

    
register_forwardFM_PlayerPreThink"forward_prethink" )
}

public 
plugin_precache()
{
    
g_zclass_bhzombie zp_register_zombie_class(zclass_namezclass_infozclass_modelzclass_clawmodelzclass_healthzclass_speedzclass_gravityzclass_knockback)

    
register_forward(FM_PlayerPreThink"fw_PlayerPreThink")
    
register_forward(FM_PlayerPreThink"fw_PlayerPreThink_Post"1)
}

public 
zp_user_infected_post(idinfector)
{
    if (
zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_bhzombie)
    {
        
g_hasBhopid ] = true

        pev
(idpev_velocityg_velocity[id])
    }
}

public 
client_connectid )
{
    
g_hasBhopid ] = false
}

public 
event_player_death()
{
    
g_hasBhopread_data) ] = false
}

public 
forward_prethinkid )
{
    if(!
is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
         return 
PLUGIN_CONTINUE

        
if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
        return 
PLUGIN_CONTINUE

    
if( get_pcvar_numpcvar_enabled ) )
    {
        
set_pevidpev_fuser20.0 )
        
        if( 
get_pcvar_numpcvar_autojump ) && pevidpev_button ) & IN_JUMP )
        {
            new 
szFlags pevidpev_flags )
            if( !( 
szFlags FL_WATERJUMP ) && pevidpev_waterlevel ) < && szFlags FL_ONGROUND )
            {
                new 
FloatszVelocity]
                
pevidpev_velocityszVelocity)
                
szVelocity] += 250.0
                set_pev
idpev_velocityszVelocity )
                
set_pevidpev_gaitsequence)
            }
        }
    }
        return 
FMRES_IGNORED
}

public 
fw_PlayerPreThink(id)
{    
    if ( !
is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
        return 
FMRES_IGNORED
    
    
if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
        return 
FMRES_IGNORED
        
    
if (pev(idpev_flags) & FL_ONGROUND)
    {
        
pev(idpev_velocityg_velocity[id])
        
        
g_restorevel[id] = true
    
}
    return 
FMRES_IGNORED
}

public 
fw_PlayerPreThink_Post(id)
{
    if (
zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_bhzombie)
        return 
FMRES_IGNORED
        
    
if (g_restorevel[id])
    {
        
g_restorevel[id] = false

        
if (!(pev(idpev_flags) & FL_ONTRAIN))
        {
            new 
groundent pev(idpev_groundentity)
            
            if (
pev_valid(groundent) && (pev(groundentpev_flags) & FL_CONVEYOR))
            {    
                static 
Float:vecTemp[3]
                
                
pev(idpev_basevelocityvecTemp)
                
                
g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
                
g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
                
g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
            }                

            
set_pev(idpev_velocityg_velocity[id])
            
            return 
FMRES_HANDLED
        
}
    }
    return 
FMRES_IGNORED

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hunter sma?!
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 09:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ittvan,próbáld ki.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#include <fun>

new g_zclass_hunter

new g_hasBhop33 ]

new 
pcvar_enabledpcvar_autojump

new bool:g_restorevel[33]
new 
Float:g_velocity[33][3]

new const 
zclass_name[] = { "Hunter Zombi" }
new const 
zclass_info[] = { "Hosszu Ugras" }
new const 
zclass_model[] = { "zombie_source" }
new const 
zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const 
zclass_health 1500
const zclass_speed 250
const Float:zclass_gravity 0.5
const Float:zclass_knockback 0.0

public plugin_init()
{
        
register_plugin("[ZP] Class : Hunter Zombi""1.1""ƒa†es™")

    
register_event"DeathMsg""event_player_death""a" )
    
    
pcvar_enabled register_cvar"zp_hunter_bunnyhop_enabled""1" )
    
pcvar_autojump register_cvar"zp_hunter_autojump""1" )

    
register_forwardFM_PlayerPreThink"forward_prethink" )
}

public 
plugin_precache()
{
    
g_zclass_hunter zp_register_zombie_class(zclass_namezclass_infozclass_modelzclass_clawmodelzclass_healthzclass_speedzclass_gravityzclass_knockback)

    
register_forward(FM_PlayerPreThink"fw_PlayerPreThink")
    
register_forward(FM_PlayerPreThink"fw_PlayerPreThink_Post"1)
}

public 
zp_user_infected_post(idinfector)
{
    if (
zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_hunter)
    {
        
g_hasBhopid ] = true

        pev
(idpev_velocityg_velocity[id])
        
give_item(id"item_longjump");
    }
}

public 
client_connectid )
{
    
g_hasBhopid ] = false
}

public 
event_player_death()
{
    
g_hasBhopread_data) ] = false
}

public 
forward_prethinkid )
{
    if(!
is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
         return 
PLUGIN_CONTINUE

        
if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
        return 
PLUGIN_CONTINUE

    
if( get_pcvar_numpcvar_enabled ) )
    {
        
set_pevidpev_fuser20.0 )
        
        if( 
get_pcvar_numpcvar_autojump ) && pevidpev_button ) & IN_JUMP )
        {
            new 
szFlags pevidpev_flags )
            if( !( 
szFlags FL_WATERJUMP ) && pevidpev_waterlevel ) < && szFlags FL_ONGROUND )
            {
                new 
FloatszVelocity]
                
pevidpev_velocityszVelocity)
                
szVelocity] += 250.0
                set_pev
idpev_velocityszVelocity )
                
set_pevidpev_gaitsequence)
            }
        }
    }
        return 
FMRES_IGNORED
}

public 
fw_PlayerPreThink(id)
{    
    if ( !
is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
        return 
FMRES_IGNORED
    
    
if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
        return 
FMRES_IGNORED
        
    
if (pev(idpev_flags) & FL_ONGROUND)
    {
        
pev(idpev_velocityg_velocity[id])
        
        
g_restorevel[id] = true
    
}
    return 
FMRES_IGNORED
}

public 
fw_PlayerPreThink_Post(id)
{
    if (
zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
        return 
FMRES_IGNORED
        
    
if (g_restorevel[id])
    {
        
g_restorevel[id] = false

        
if (!(pev(idpev_flags) & FL_ONTRAIN))
        {
            new 
groundent pev(idpev_groundentity)
            
            if (
pev_valid(groundent) && (pev(groundentpev_flags) & FL_CONVEYOR))
            {    
                static 
Float:vecTemp[3]
                
                
pev(idpev_basevelocityvecTemp)
                
                
g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
                
g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
                
g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
            }                

            
set_pev(idpev_velocityg_velocity[id])
            
            return 
FMRES_HANDLED
        
}
    }
    return 
FMRES_IGNORED
}  


Nem akarja phpKód-ba rakni :?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Hunter sma?!
HozzászólásElküldve: 2012.02.18. 09:51 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
nekem berakta:P

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 133 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole