hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 14:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 454 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 453 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 10:52 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2015.06.18. 12:31
Hozzászólások: 25
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Üdv az miért van h nyitottam Ladából skint és rá akarom rakni a skint fegyvere es nakja rá..

_________________
Global Offensie+Unios[93]%
Deroid Regisztrácios rendszer + Piac olah.krisz98skype jelolj ha kell


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 10:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
sma?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 11:01 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2015.06.18. 12:31
Hozzászólások: 25
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. plugin_precache()
  2. {
  3. precache_model( models/smod/ak0.mdl")
  4. precache_model("models/smod/ak1.mdl")
  5. precache_model("models/smod/ak2.mdl")
  6. precache_model("models/smod/ak3.mdl")
  7. precache_model("models/smod/ak4.mdl")
  8. precache_model("models/smod/ak5.mdl")
  9. precache_model("models/smod/ak6.mdl")
  10. precache_model("models/smod/awp0.mdl")
  11. precache_model("models/smod/awp1.mdl")
  12. precache_model("models/smod/awp2.mdl")
  13. precache_model("models/smod/awp3.mdl")
  14. precache_model("models/smod/awp4.mdl")
  15. precache_model("models/smod/awp5.mdl")
  16. precache_model("models/smod/awp6.mdl")
  17. precache_model("models/smod/dg0.mdl")
  18. precache_model("models/smod/dg1.mdl")
  19. precache_model("models/smod/dg2.mdl")
  20. precache_model("models/smod/dg3.mdl")
  21. precache_model("models/smod/dg4.mdl")
  22. precache_model("models/smod/dg5.mdl")
  23. precache_model("models/smod/famas0.mdl")
  24. precache_model("models/smod/famas1.mdl")
  25. precache_model("models/smod/famas2.mdl")
  26. precache_model("models/smod/famas3.mdl")
  27. precache_model("models/smod/famas4.mdl")
  28. precache_model("models/smod/famas5.mdl")
  29. precache_model("models/smod/ks0.mdl")
  30. precache_model("models/smod/ks1.mdl")
  31. precache_model("models/smod/ks2.mdl")
  32. precache_model("models/smod/ks3.mdl")
  33. precache_model("models/smod/ks4.mdl")
  34. precache_model("models/smod/ks5.mdl")
  35. precache_model("models/smod/ks6.mdl")
  36. precache_model("models/smod/m30.mdl")
  37. precache_model("models/smod/m31.mdl")
  38. precache_model("models/smod/m32.mdl")
  39. precache_model("models/smod/m33.mdl")
  40. precache_model("models/smod/m34.mdl")
  41. precache_model("models/smod/m35.mdl")
  42. precache_model("models/smod/m40.mdl")
  43. precache_model("models/smod/m41.mdl")
  44. precache_model("models/smod/m42.mdl")
  45. precache_model("models/smod/m43.mdl")
  46. precache_model("models/smod/m44.mdl")
  47. precache_model("models/smod/m45.mdl")
  48. precache_model("models/smod/m46.mdl")
  49. precache_model("models/smod/mp50.mdl")
  50. precache_model("models/smod/mp51.mdl")
  51. precache_model("models/smod/mp52.mdl")
  52. precache_model("models/smod/mp53.mdl")
  53. precache_model("models/smod/mp54.mdl")
  54. precache_model("models/smod/mp55.mdl")
  55. precache_model("models/smod/mp56.mdl")
  56. precache_model("models/smod/usp0.mdl")
  57. precache_model("models/smod/usp1.mdl")
  58. precache_model("models/smod/usp2.mdl")
  59. precache_model("models/smod/usp3.mdl")
  60. precache_model("models/smod/usp4.mdl")
  61. precache_model("models/smod/usp5.mdl")
  62. precache_model("models/smod/usp6.mdl")
  63. precache_model("models/smod/he.mdl")
  64. precache_model("models/smod/flash.mdl")
  65. precache_model("models/smod/c4.mdl")
  66. public csere(id)
  67. {
  68. new fegyver = get_user_weapon(id)
  69.  
  70. if(skin[0][id] == 0 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  71. {
  72. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ak0.mdl")
  73. }
  74. if(skin[0][id] == 1 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  75. {
  76. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ak1.mdl")
  77. }
  78. if(skin[0][id] == 2 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  79. {
  80. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ak2.mdl")
  81. }
  82. if(skin[0][id] == 3 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  83. {
  84. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ak3.mdl")
  85. }
  86. if(skin[0][id] == 4 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  87. {
  88. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ak4.mdl")
  89. }
  90. if(skin[0][id] == 5 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  91. {
  92. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ak5.mdl")
  93. }
  94. if(skin[0][id] == 6 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  95. {
  96. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ak6.mdl")
  97. }
  98. if(skin[1][id] == 0 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  99. {
  100. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/awp0.mdl")
  101. }
  102. if(skin[1][id] == 1 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  103. {
  104. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/awp1.mdl")
  105. }
  106. if(skin[1][id] == 2 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  107. {
  108. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/awp2.mdl")
  109. }
  110. if(skin[1][id] == 3 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  111. {
  112. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/awp3.mdl")
  113. }
  114. if(skin[1][id] == 4 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  115. {
  116. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/awp4.mdl")
  117. }
  118. if(skin[1][id] == 5 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  119. {
  120. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/awp5.mdl")
  121. }
  122. if(skin[1][id] == 6 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  123. {
  124. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/awp6.mdl")
  125. }
  126. if(skin[2][id] == 0 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  127. {
  128. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/dg0.mdl")
  129. }
  130. if(skin[2][id] == 1 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  131. {
  132. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/dg1.mdl")
  133. }
  134. if(skin[2][id] == 2 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  135. {
  136. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/dg2.mdl")
  137. }
  138. if(skin[2][id] == 3 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  139. {
  140. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/dg3.mdl")
  141. }
  142. if(skin[2][id] == 4 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  143. {
  144. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/dg4.mdl")
  145. }
  146. if(skin[2][id] == 5 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  147. {
  148. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/dg5.mdl")
  149. }
  150. if(skin[3][id] == 0 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  151. {
  152. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/famas0.mdl")
  153. }
  154. if(skin[3][id] == 1 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  155. {
  156. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/famas1.mdl")
  157. }
  158. if(skin[3][id] == 2 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  159. {
  160. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/famas2.mdl")
  161. }
  162. if(skin[3][id] == 3 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  163. {
  164. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/famas3.mdl")
  165. }
  166. if(skin[3][id] == 4 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  167. {
  168. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/famas4.mdl")
  169. }
  170. if(skin[3][id] == 5 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  171. {
  172. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/famas5.mdl")
  173. }
  174. if(skin[4][id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  175. {
  176. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ks0.mdl")
  177. }
  178. if(skin[4][id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  179. {
  180. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ks1.mdl")
  181. }
  182. if(skin[4][id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  183. {
  184. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ks2.mdl")
  185. }
  186. if(skin[4][id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  187. {
  188. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ks3.mdl")
  189. }
  190. if(skin[4][id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  191. {
  192. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ks4.mdl")
  193. }
  194. if(skin[4][id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  195. {
  196. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ks5.mdl")
  197. }
  198. if(skin[4][id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  199. {
  200. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/ks6.mdl")
  201. }
  202. if(skin[5][id] == 0 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  203. {
  204. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m30.mdl")
  205. }
  206. if(skin[5][id] == 1 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  207. {
  208. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m31.mdl")
  209. }
  210. if(skin[5][id] == 2 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  211. {
  212. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m32.mdl")
  213. }
  214. if(skin[5][id] == 3 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  215. {
  216. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smodd/m33.mdl")
  217. }
  218. if(skin[5][id] == 4 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  219. {
  220. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m34.mdl")
  221. }
  222. if(skin[5][id] == 5 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  223. {
  224. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m35.mdl")
  225. }
  226. if(skin[6][id] == 0 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  227. {
  228. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m40.mdl")
  229. }
  230. if(skin[6][id] == 1 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  231. {
  232. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m41.mdl")
  233. }
  234. if(skin[6][id] == 2 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  235. {
  236. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m42.mdl")
  237. }
  238. if(skin[6][id] == 3 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  239. {
  240. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m43.mdl")
  241. }
  242. if(skin[6][id] == 4 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  243. {
  244. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m44.mdl")
  245. }
  246. if(skin[6][id] == 5 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  247. {
  248. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m45.mdl")
  249. }
  250. if(skin[6][id] == 6 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  251. {
  252. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/m46.mdl")
  253. }
  254. if(skin[7][id] == 0 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  255. {
  256. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/mp50.mdl")
  257. }
  258. if(skin[7][id] == 1 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  259. {
  260. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/mp51.mdl")
  261. }
  262. if(skin[7][id] == 2 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  263. {
  264. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/mp52.mdl")
  265. }
  266. if(skin[7][id] == 3 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  267. {
  268. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/mp53.mdl")
  269. }
  270. if(skin[7][id] == 4 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  271. {
  272. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/mp54.mdl")
  273. }
  274. if(skin[7][id] == 5 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  275. {
  276. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/mp55.mdl")
  277. }
  278. if(skin[7][id] == 6 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  279. {
  280. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/mp56.mdl")
  281. }
  282. if(skin[8][id] == 0 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  283. {
  284. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/usp0.mdl")
  285. }
  286. if(skin[8][id] == 1 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  287. {
  288. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/usp1.mdl")
  289. }
  290. if(skin[8][id] == 2 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  291. {
  292. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/usp2.mdl")
  293. }
  294. if(skin[8][id] == 3 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  295. {
  296. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/usp3.mdl")
  297. }
  298. if(skin[8][id] == 4 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  299. {
  300. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/usp4.mdl")
  301. }
  302. if(skin[8][id] == 5 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  303. {
  304. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/usp5.mdl")
  305. }
  306. if(skin[8][id] == 6 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  307. {
  308. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/usp6.mdl")
  309. }
  310. if(c4skin[id] == 0 && fegyver == CSW_C4 && kapcsolo[id] == true)
  311. {
  312. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/c4.mdl")
  313. }
  314. if(heskin[id] == 0 && fegyver == CSW_HEGRENADE && kapcsolo[id] == true)
  315. {
  316. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/he.mdl")
  317. }
  318. if(flashskin[id] == 0 && fegyver == CSW_FLASHBANG && kapcsolo[id] == true)
  319. {
  320. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/smod/flash.mdl")
  321. }
  322. }
  323. public fomenu(id)
  324. {
  325. new cim[121],mutat2[121]
  326. format(cim,charsmax(cim),"\rUnilited\y Warfare| |\rGlobal\y Offensive\d -\r Made\y By \dOneMax^n\wSzint: %d | Tapasztalat: %d%% | Arany: %d",szint[id],tapasztalat[id],arany[id])
  327. new menu = menu_create(cim,"fomenu_h")
  328. menu_additem(menu,"Gyakorlat","a0",0)
  329. menu_additem(menu,"Felszerelés","a1",0)
  330. menu_additem(menu,"Láda","a2",0)
  331. menu_additem(menu,"Tárgy","a3",0)
  332.  
  333. if(kapcsolo[id] == true)
  334. menu_additem(menu, "\wSkinek: \rBekapcsolva \w| \dKikapcsolva", "a4", 0)
  335. else if(kapcsolo[id] == false)
  336. menu_additem(menu, "\wSkinek: \dBekapcsolva \w| \rKikapcsolva", "a4", 0)
  337.  
  338. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  339. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  340. menu_display(id, menu, 0);
  341. }
  342. public fomenu_h(id, menu, item)
  343. {
  344. if( item == MENU_EXIT )
  345. {
  346. menu_destroy(menu);
  347. }
  348. new data[9], szName[64];
  349. new access, callback;
  350. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  351. new key = str_to_num(data[1]);
  352. switch(data[0])
  353. {
  354. case 'a':
  355. {
  356. switch(key)
  357. {
  358. case 0: kikepzes (id)
  359. case 1: fel(id)
  360. case 2: ladaa(id)
  361. case 3: targy(id)
  362. case 4:
  363. {
  364. if(kapcsolo[id] == true)
  365. {
  366. kapcsolo[id] = false
  367. fomenu(id)
  368. }
  369. else if(kapcsolo[id] == false)
  370. {
  371. kapcsolo[id] = true
  372. fomenu(id)
  373. }
  374. }
  375. }
  376. }
  377. case 'b':
  378. {
  379. switch(key)
  380. {
  381. case 1:
  382. {
  383. skin[0][id] = 1
  384. }
  385. case 2:
  386. {
  387. skin[0][id] = 2
  388. }
  389. case 3:
  390. {
  391. skin[0][id] = 3
  392. }
  393. case 4:
  394. {
  395. skin[0][id] = 4
  396. }
  397. case 5:
  398. {
  399. skin[0][id] = 5
  400. }
  401. case 6:
  402. {
  403. skin[0][id] = 6
  404. }
  405. case 7:
  406. {
  407. skin[1][id] = 1
  408. }
  409. case 8:
  410. {
  411. skin[1][id] = 2
  412. }
  413. case 9:
  414. {
  415. skin[1][id] = 3
  416. }
  417. case 10:
  418. {
  419. skin[1][id] = 4
  420. }
  421. case 11:
  422. {
  423. skin[1][id] = 5
  424. }
  425. case 12:
  426. {
  427. skin[1][id] = 6
  428. }
  429. case 13:
  430. {
  431. skin[2][id] = 1
  432. }
  433. case 14:
  434. {
  435. skin[2][id] = 2
  436. }
  437. case 15:
  438. {
  439. skin[2][id] = 3
  440. }
  441. case 16:
  442. {
  443. skin[2][id] = 4
  444. }
  445. case 17:
  446. {
  447. skin[2][id] = 5
  448. }
  449. case 18:
  450. {
  451. skin[3][id] = 1
  452. }
  453. case 19:
  454. {
  455. skin[3][id] = 2
  456. }
  457. case 20:
  458. {
  459. skin[3][id] = 3
  460. }
  461. case 21:
  462. {
  463. skin[3][id] = 4
  464. }
  465. case 22:
  466. {
  467. skin[3][id] = 5
  468. }
  469. case 23:
  470. {
  471. skin[4][id] = 1
  472. }
  473. case 24:
  474. {
  475. skin[4][id] = 2
  476. }
  477. case 25:
  478. {
  479. skin[4][id] = 3
  480. }
  481. case 26:
  482. {
  483. skin[4][id] = 4
  484. }
  485. case 27:
  486. {
  487. skin[4][id] = 5
  488. }
  489. case 28:
  490. {
  491. skin[5][id] = 1
  492. }
  493. case 29:
  494. {
  495. skin[5][id] = 2
  496. }
  497. case 30:
  498. {
  499. skin[5][id] = 3
  500. }
  501. case 31:
  502. {
  503. skin[5][id] = 4
  504. }
  505. case 32:
  506. {
  507. skin[5][id] = 5
  508. }
  509. case 33:
  510. {
  511. skin[6][id] = 1
  512. }
  513. case 34:
  514. {
  515. skin[6][id] = 2
  516. }
  517. case 35:
  518. {
  519. skin[6][id] = 3
  520. }
  521. case 36:
  522. {
  523. skin[6][id] = 4
  524. }
  525. case 37:
  526. {
  527. skin[6][id] = 5
  528. }
  529. case 38:
  530. {
  531. skin[6][id] = 6
  532. }
  533. case 39:
  534. {
  535. skin[7][id] = 1
  536. }
  537. case 40:
  538. {
  539. skin[7][id] = 2
  540. }
  541. case 41:
  542. {
  543. skin[7][id] = 3
  544. }
  545. case 42:
  546. {
  547. skin[7][id] = 4
  548. }
  549. case 43:
  550. {
  551. skin[7][id] = 5
  552. }
  553. case 44:
  554. {
  555. skin[7][id] = 6
  556. }
  557. case 45:
  558. {
  559. skin[8][id] = 1
  560. }
  561. case 46:
  562. {
  563. skin[8][id] = 2
  564. }
  565. case 47:
  566. {
  567. skin[8][id] = 3
  568. }
  569. case 48:
  570. {
  571. skin[8][id] = 4
  572. }
  573. case 49:
  574. {
  575. skin[8][id] = 5
  576. }

_________________
Global Offensie+Unios[93]%
Deroid Regisztrácios rendszer + Piac olah.krisz98skype jelolj ha kell


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 11:06 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Először tanulj meg helyesen írni mielőtt plugint "írsz".


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 11:58 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
DeR0iD írta:
Először tanulj meg helyesen írni mielőtt plugint "írsz".

xD, valahogy úgy, ahogy mondja.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 12:01 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.25. 09:08
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
telyes sma ?

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new PLUGIN = ""
  2. new VERSION = "1.0"
  3. new AUTHOR = "$upra


AWP~Mod [AWP_skinek, rangok, Extra cuccok] [30%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 14:54 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 11:48
Hozzászólások: 105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
úristen, ez a virushd féle szar mód már elterjengett de mindegyik szerencsétlen aki leszedte nem tudja kijavítani.. GG

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 16:27 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.08.22. 10:32
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
:lol: Te komolyan elhitted, hogy a taknyos keksztonak az en eredeti modom van meg?
Szerinted komolyan megadnam egy olyan embernek mint o?Nagyon el vagy tevedve.Ha tudni akarod az eredeti mod 84 skinel 2k sor nem 50 skinel 6k.
:lol: :lol: :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 116 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole