hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 23:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 440 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 440 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: luciahalluciation
HozzászólásElküldve: 2015.09.07. 19:13 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hello. lehet, hogy rosszul írtam a nevét, de nagyon nem érdekel.. -_- mert már nagyon felidegelt ez a sz.r.
Akármit csinálok akárhogyan.. nem akar működni az Admin Spetrator esp-t is beraktam úgy se jó...
Beraktam a plugin között az első helyre, de még úgy sem.

_________________
Ha esetleg segítettem volna,(ami 1 évben 2-3x fog esetleg megtörténni) akkor ne felejtsd el megköszönni. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: luciahalluciation
HozzászólásElküldve: 2015.09.07. 19:22 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
.:[KR!$Z]:. írta:
Hello. lehet, hogy rosszul írtam a nevét, de nagyon nem érdekel.. -_- mert már nagyon felidegelt ez a sz.r.
Akármit csinálok akárhogyan.. nem akar működni az Admin Spetrator esp-t is beraktam úgy se jó...
Beraktam a plugin között az első helyre, de még úgy sem.


Logot kéne látnom, anélkül padhelyzet.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: luciahalluciation
HozzászólásElküldve: 2015.09.07. 19:39 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Szerintem, jól működik az csak 'nem tudod' kapcsolgatni, rá kell érezni, nem biztos hogy elsőre elő fogod hívni.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: luciahalluciation
HozzászólásElküldve: 2015.09.07. 19:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ha téged nem érdekel és a nevét nem vagy képes megnézni akkor őszintén kit érdekeljen a kérdés?

Eskü nem értek pár embert...

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: luciahalluciation
HozzászólásElküldve: 2015.09.07. 20:10 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Javaslom,hogy amúgy se használd, mert sokat eszik az a plugin.
+ ott a whblocker metamodul WHBlocker 1.5.620

És szuvenírnek egy egyszerű de nagyszerű admin esp :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new g_iLaser;
  5. new bool:g_bAdmin[33];
  6. new bool:g_IsAlive[33];
  7.  
  8. public plugin_precache()
  9. g_iLaser = precache_model("sprites/laserbeam.spr");
  10.  
  11. public plugin_end()
  12. {
  13. new pl[32], pnum; get_players(pl, pnum);
  14. for(new i; i < pnum; i++)
  15. remove_task(pl[i]);
  16. }
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. register_plugin("AdminESP", "1.0", "unknown");
  21.  
  22. register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a", "1>0");
  23. register_event("ResetHUD", "eResetHud", "be");
  24. register_event("TextMsg", "eSpecMode", "b", "2&#Spec_M");
  25. }
  26.  
  27. public client_putinserver(id)
  28. {
  29. g_bAdmin[id] = (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) ? true : false;
  30. g_IsAlive[id] = false;
  31. }
  32.  
  33. public client_disconnect(id)
  34. {
  35. if(g_bAdmin[id])
  36. remove_task(id);
  37. }
  38.  
  39. public eDeathMsg()
  40. g_IsAlive[read_data(2)] = false;
  41.  
  42. public eResetHud(id)
  43. g_IsAlive[id] = true;
  44.  
  45. public eSpecMode(id)
  46. {
  47. if(!g_bAdmin[id]) return;
  48.  
  49. if(entity_get_int(id, EV_INT_iuser1) == 4)
  50. set_task(0.3, "EspTimer", id, .flags="b");
  51. else
  52. remove_task(id);
  53. }
  54.  
  55. public EspTimer(id)
  56. {
  57. switch(g_IsAlive[id])
  58. {
  59. case false:
  60. {
  61. static iTarget; iTarget = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
  62.  
  63. if(iTarget && is_user_alive(iTarget) && is_valid_ent(iTarget))
  64. SendQuadro(id, iTarget);
  65. }
  66. case true: remove_task(id);
  67.  
  68. }
  69. }
  70.  
  71. SendQuadro(id, iTarget)
  72. {
  73. static pl[32], pnum, my_team;
  74. static Float:my_origin[3], Float:target_origin[3], Float:v_middle[3], Float:v_hitpoint[3];
  75. static Float:distance, Float:distance_to_hitpoint, Float:distance_target_hitpoint, Float:scaled_bone_len;
  76. static Float:v_bone_start[3], Float:v_bone_end[3], Float:offset_vector[3], Float:eye_level[3];
  77.  
  78. entity_get_vector(iTarget, EV_VEC_origin, my_origin);
  79. my_team = get_user_team(iTarget);
  80. get_players(pl, pnum, "ah");
  81. for(new i; i < pnum; i++)
  82. {
  83. if(pl[i] == iTarget) continue;
  84. if(my_team == get_user_team(pl[i])) continue;
  85.  
  86. entity_get_vector(pl[i], EV_VEC_origin, target_origin);
  87. distance = vector_distance(my_origin, target_origin);
  88.  
  89. trace_line(-1, my_origin, target_origin, v_hitpoint);
  90.  
  91. subVec(target_origin, my_origin, v_middle);
  92. normalize(v_middle, offset_vector, (distance_to_hitpoint = vector_distance(my_origin, v_hitpoint)) - 10.0);
  93.  
  94. copyVec(my_origin, eye_level);
  95. eye_level[2] += 17.5;
  96. addVec(offset_vector, eye_level);
  97.  
  98. copyVec(offset_vector, v_bone_start);
  99. copyVec(offset_vector, v_bone_end);
  100. v_bone_end[2] -= (scaled_bone_len = distance_to_hitpoint / distance * 50.0);
  101.  
  102. if(distance_to_hitpoint == distance)
  103. continue;
  104.  
  105. distance_target_hitpoint = (distance - distance_to_hitpoint) / 12;
  106. MakeQuadrate(id, v_bone_start, v_bone_end, floatround(scaled_bone_len * 3.0), (distance_target_hitpoint < 170.0) ? (255 - floatround(distance_target_hitpoint)) : 85)
  107. }
  108. }
  109.  
  110. stock normalize(Float:Vec[3], Float:Ret[3], Float:multiplier)
  111. {
  112. static Float:len; len = vector_distance(Vec, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 });
  113. copyVec(Vec, Ret);
  114.  
  115. Ret[0] /= len;
  116. Ret[1] /= len;
  117. Ret[2] /= len;
  118. Ret[0] *= multiplier;
  119. Ret[1] *= multiplier;
  120. Ret[2] *= multiplier;
  121. }
  122.  
  123. stock copyVec(Float:Vec[3], Float:Ret[3])
  124. {
  125. Ret[0] = Vec[0];
  126. Ret[1] = Vec[1];
  127. Ret[2] = Vec[2];
  128. }
  129.  
  130. stock subVec(Float:Vec1[3], Float:Vec2[3], Float:Ret[3])
  131. {
  132. Ret[0] = Vec1[0] - Vec2[0];
  133. Ret[1] = Vec1[1] - Vec2[1];
  134. Ret[2] = Vec1[2] - Vec2[2];
  135. }
  136.  
  137. stock addVec(Float:Vec1[3], Float:Vec2[3])
  138. {
  139. Vec1[0] += Vec2[0];
  140. Vec1[1] += Vec2[1];
  141. Vec1[2] += Vec2[2];
  142. }
  143.  
  144. MakeQuadrate(id, Float:Vec1[3], Float:Vec2[3], width, brightness)
  145. {
  146. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, { 0, 0, 0 }, id);
  147. write_byte(0);
  148. write_coord(floatround(Vec1[0]));
  149. write_coord(floatround(Vec1[1]));
  150. write_coord(floatround(Vec1[2]));
  151. write_coord(floatround(Vec2[0]));
  152. write_coord(floatround(Vec2[1]));
  153. write_coord(floatround(Vec2[2]));
  154. write_short(g_iLaser);
  155. write_byte(3);
  156. write_byte(0);
  157. write_byte(3);
  158. write_byte(width);
  159. write_byte(0);
  160. write_byte(0);
  161. write_byte(255);
  162. write_byte(0);
  163. write_byte(brightness);
  164. write_byte(0);
  165. message_end();
  166. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 150 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole