hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 08:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 212 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 210 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 1-2 plugin
HozzászólásElküldve: 2015.09.19. 14:51 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Sziasztok!
Azt a plugin valaki belinkelné nekem, amely lekéri körönként, vagy map váltásonként az adminokat?:)
Illetve a /mute-s plugin? Mert, ami itt van a /nemitas az nem jó a szerveren.

És ezt a plugint valaki át tudja úgy írni,hogy /arany /ezust /rozsdas legyen, és értelem szerűen a arany fegyvereket a /aranyhoz írni az ezüstöket a /ezust-hőz illetve a rozsdásokat a /rozsdas-hoz
Ja, és valamiért nem adja oda a fegyver skint..
Valaki kérem nézze meg, köszi! :)


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <engine>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "PLUGIN"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "AUTHOR"
  14.  
  15. new awp1_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_rozsdas_awp.mdl"
  16. new awp2_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_silver_awp.mdl"
  17. new awp3_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_arany_awp.mdl"
  18. new usp1_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_rozsdas_usp.mdl"
  19. new usp2_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_silver_usp.mdl"
  20. new usp3_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_arany_usp.mdl"
  21. new glock1_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_rozsdas_glock18.mdl"
  22. new glock2_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_silver_glock.mdl"
  23. new glock3_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_arany_glock18.mdl"
  24. new knife1_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_rozsdas_knife.mdl"
  25. new knife2_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_silver_knife.mdl"
  26. new knife3_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_arany_knife.mdl"
  27. new deagle1_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_rozsdas_deagle.mdl"
  28. new deagle2_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_silver_deagle.mdl"
  29. new deagle3_jatekosnezet[] = "models/awp_server_skins/v_arany_deagle.mdl"
  30. new scout1_jatekosnezet [] = "models/awp_server_skins/v_rozsdas_scout.mdl"
  31. new scout2_jatekosnezet [] = "models/awp_server_skins/v_silver_scout.mdl"
  32. new scout3_jatekosnezet [] = "models/awp_server_skins/v_arany_scout.mdl"
  33.  
  34.  
  35. new awp1_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_rozsdas_awp.mdl"
  36. new awp2_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_silver_awp.mdl"
  37. new awp3_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_arany_awp.mdl"
  38. new usp1_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_rozsdas_usp.mdl"
  39. new usp2_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_silver_usp.mdl"
  40. new usp3_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_arany_usp.mdl"
  41. new glock1_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_rozsdas_glock18.mdl"
  42. new glock2_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_silver_glock.mdl"
  43. new glock3_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_arany_glock18.mdl"
  44. new knife1_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_rozsdas_knife.mdl"
  45. new knife2_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_silver_knife.mdl"
  46. new knife3_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_arany_knife.mdl"
  47. new deagle1_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_rozsdas_deagle.mdl"
  48. new deagle2_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_silver_deagle.mdl"
  49. new deagle3_kivulnezet[] = "models/awp_server_skins/p_arany_deagle.mdl"
  50. new scout1_kivulnezet [] = "models/awp_server_skins/p_rozsdas_scout.mdl"
  51. new scout2_kivulnezet [] = "models/awp_server_skins/p_silver_scout.mdl"
  52. new scout3_kivulnezet [] = "models/awp_server_skins/p_arany_scout.mdl"
  53.  
  54. new awp_oles1[33], awp_oles2[33],awp_oles3[33], usp_oles1[33], usp_oles2[33],usp_oles3[33], glock_oles1[33], glock_oles2[33],glock_oles3[33], knife_oles1[33], knife_oles2[33],knife_oles3[33],deagle_oles1[33],deagle_oles2[33],deagle_oles3[33], scout_oles1[33], scout_oles2[33], scout_oles3[33]
  55. new awp_ertek1, awp_ertek2, awp_ertek3, usp_ertek1, usp_ertek2, usp_ertek3, glock_ertek1, glock_ertek2, glock_ertek3, knife_ertek1, knife_ertek2, knife_ertek3, deagle_ertek1, deagle_ertek2, deagle_ertek3, scout_ertek1, scout_ertek2, scout_ertek3
  56. new vault
  57.  
  58. public plugin_precache()
  59. {
  60. precache_model(awp1_jatekosnezet)
  61. precache_model(awp1_kivulnezet)
  62.  
  63. precache_model(awp2_jatekosnezet)
  64. precache_model(awp2_kivulnezet)
  65.  
  66. precache_model(awp3_jatekosnezet)
  67. precache_model(awp3_kivulnezet)
  68.  
  69. precache_model(usp1_jatekosnezet)
  70. precache_model(usp1_kivulnezet)
  71.  
  72. precache_model(usp2_jatekosnezet)
  73. precache_model(usp2_kivulnezet)
  74.  
  75. precache_model(usp3_jatekosnezet)
  76. precache_model(usp3_kivulnezet)
  77.  
  78. precache_model(glock1_jatekosnezet)
  79. precache_model(glock1_kivulnezet)
  80.  
  81. precache_model(glock2_jatekosnezet)
  82. precache_model(glock2_kivulnezet)
  83.  
  84. precache_model(glock3_jatekosnezet)
  85. precache_model(glock3_kivulnezet)
  86.  
  87. precache_model(knife1_jatekosnezet)
  88. precache_model(knife1_kivulnezet)
  89.  
  90. precache_model(knife2_jatekosnezet)
  91. precache_model(knife2_kivulnezet)
  92.  
  93. precache_model(knife3_jatekosnezet)
  94. precache_model(knife3_kivulnezet)
  95.  
  96. precache_model(deagle1_jatekosnezet)
  97. precache_model(deagle1_kivulnezet)
  98.  
  99. precache_model(deagle2_jatekosnezet)
  100. precache_model(deagle2_kivulnezet)
  101.  
  102. precache_model(deagle3_jatekosnezet)
  103. precache_model(deagle3_kivulnezet)
  104.  
  105. precache_model(scout1_jatekosnezet)
  106. precache_model(scout1_kivulnezet)
  107.  
  108. precache_model(scout2_jatekosnezet)
  109. precache_model(scout2_kivulnezet)
  110.  
  111. precache_model(scout3_jatekosnezet)
  112. precache_model(scout3_kivulnezet)
  113.  
  114. }
  115. public plugin_init() {
  116. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  117. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  118. register_event("DeathMsg","halal","a")
  119. vault = nvault_open("skinrendszer")
  120. register_clcmd("say /skinmenu", "AwesomeMenu");
  121.  
  122. register_clcmd("say", "sayhook")
  123. register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  124. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  125. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "jatekos_spawn", 1)
  126. set_task(80.0, "korUzenet", 0, _, _, "b")
  127.  
  128. awp_ertek1 = register_cvar("awp_ertek1","500")
  129. awp_ertek2 = register_cvar("awp_ertek2","1000")
  130. awp_ertek3 = register_cvar("awp_ertek3","3000")
  131. usp_ertek1 = register_cvar("usp_ertek1","150")
  132. usp_ertek2 = register_cvar("usp_ertek2","300")
  133. usp_ertek3 = register_cvar("usp_ertek3","600")
  134. glock_ertek1 = register_cvar("glock_ertek1","150")
  135. glock_ertek2 = register_cvar("glock_ertek2","300")
  136. glock_ertek3 = register_cvar("glock_ertek3","600")
  137. knife_ertek1 = register_cvar("knife_ertek1", "50")
  138. knife_ertek2 = register_cvar("knife_ertek2","100")
  139. knife_ertek3 = register_cvar("knife_ertek3","200")
  140. deagle_ertek1 = register_cvar("deagle_ertek1","150")
  141. deagle_ertek2 = register_cvar("deagle_ertek2","300")
  142. deagle_ertek3 = register_cvar("deagle_ertek3","600")
  143. scout_ertek1 = register_cvar("scout_ertek1","500")
  144. scout_ertek2 = register_cvar("scout_ertek2","1000")
  145. scout_ertek3 = register_cvar("scout_ertek3","3000")
  146.  
  147. }
  148. public AwesomeMenu(id) {
  149.  
  150. new menucim[64];
  151. formatex(menucim, charsmax(menucim), "\wAWP Szerver menĂĽ","menu_handler");
  152. new menu = menu_create( menucim, "menu_handler");
  153.  
  154. new menukapcs[64];
  155. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yRozsdás Glock18: \r%i\w/\r150", glock_oles1[id]);
  156. menu_additem(menu, menukapcs, "0", 0);
  157. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yEzĂĽst Glock18: \r%i\w/\r300", glock_oles2[id]);
  158. menu_additem(menu, menukapcs, "1", 0);
  159. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yArany Glock18: \r%i\w/\r600", glock_oles3[id]);
  160. menu_additem(menu, menukapcs, "2", 0);
  161. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yRozsdás USP: \r%i\w/\r150", usp_oles1[id]);
  162. menu_additem(menu, menukapcs, "3", 0);
  163. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yEzĂĽst USP: \r%i\w/\r300", usp_oles2[id]);
  164. menu_additem(menu, menukapcs, "4", 0);
  165. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yArany USP: \r%i\w/\r600", usp_oles3[id]);
  166. menu_additem(menu, menukapcs, "5", 0);
  167. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yRozsdás Deagle: \r%i\w/\r150", deagle_oles1[id]);
  168. menu_additem(menu, menukapcs, "6", 0);
  169. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yEzĂĽst Deagle: \r%i\w/\r300", deagle_oles2[id]);
  170. menu_additem(menu, menukapcs, "7", 0);
  171. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yArany Deagle: \r%i\w/\r600", deagle_oles3[id]);
  172. menu_additem(menu, menukapcs, "8", 0);
  173. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yRozsdás Scout: \r%i\w/\r/500", scout_oles1[id]);
  174. menu_additem(menu, menukapcs, "9", 0);
  175. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yEzĂĽst Scout: \r%i\w/\r1000", scout_oles2[id]);
  176. menu_additem(menu, menukapcs, "10", 0);
  177. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yArany Scout: \r%i\w/\r3000", scout_oles3[id]);
  178. menu_additem(menu, menukapcs, "11", 0);
  179. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yRozsdás AWP: \r%i\w/\r500", awp_oles1[id]);
  180. menu_additem(menu, menukapcs, "12", 0);
  181. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yEzĂĽst AWP: \r%i\w/\r1000", awp_oles2[id]);
  182. menu_additem(menu, menukapcs, "13", 0);
  183. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yArany AWP: \r%i\w/\r3000", awp_oles3[id]);
  184. menu_additem(menu, menukapcs, "14", 0);
  185. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yRozsdás Kés: \r%i\w/\r50", knife_oles1[id]);
  186. menu_additem(menu, menukapcs, "15", 0);
  187. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yEzĂĽst KĂ©s: \r%i\w/\r100", knife_oles2[id]);
  188. menu_additem(menu, menukapcs, "16", 0);
  189. formatex(menukapcs, charsmax(menukapcs), "\yArany KĂ©s: \r%i\w/\r200", knife_oles3[id]);
  190. menu_additem(menu, menukapcs, "17", 0);
  191.  
  192. menu_display(id,menu,0)
  193. }
  194. public menu_handler(id, menu, item)
  195. {
  196. if( item == MENU_EXIT )
  197. {
  198. menu_destroy(menu);
  199. return PLUGIN_HANDLED;
  200. }
  201. new data[6], szName[64];
  202. new access, callback;
  203.  
  204. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  205.  
  206. new key = str_to_num(data);
  207. switch(key)
  208. {
  209. case 1:
  210. {
  211. // client_print(id, print_chat, "Gratulalunk, sikeresen keszitettel egy menupontot!");
  212. menu_destroy(menu);
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214. }
  215. case 2:
  216. {
  217. // cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 3000);
  218. }
  219. case 3:
  220. {
  221. // client_print(id, print_center, "Hello, en egy uzenet vagyok!");
  222. }
  223. }
  224. menu_destroy(menu);
  225.  
  226. return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228. public fegyver_valtas(id)
  229. {
  230. new fegyver = get_user_weapon(id)
  231. if(awp_oles1[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek1) && fegyver == CSW_AWP)
  232. {
  233. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp1_jatekosnezet)
  234. set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp1_kivulnezet)
  235. }
  236. if(awp_oles2[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek2) && fegyver == CSW_AWP)
  237. {
  238. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp2_jatekosnezet)
  239. set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp2_kivulnezet)
  240. }
  241. if(awp_oles3[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek3) && fegyver == CSW_AWP)
  242. {
  243. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp3_jatekosnezet)
  244. set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp3_kivulnezet)
  245. }
  246. if(usp_oles1[id] >= get_pcvar_num(usp_ertek1) && fegyver == CSW_USP)
  247. {
  248. set_pev(id, pev_viewmodel2, usp1_jatekosnezet)
  249. set_pev(id, pev_weaponmodel2, usp1_kivulnezet)
  250. }
  251. if(usp_oles2[id] >= get_pcvar_num(usp_ertek2) && fegyver == CSW_USP)
  252. {
  253. set_pev(id, pev_viewmodel2, usp2_jatekosnezet)
  254. set_pev(id, pev_weaponmodel2, usp2_kivulnezet)
  255. }
  256. if(usp_oles3[id] >= get_pcvar_num(usp_ertek3) && fegyver == CSW_USP)
  257. {
  258. set_pev(id, pev_viewmodel2, usp3_jatekosnezet)
  259. set_pev(id, pev_weaponmodel2, usp3_kivulnezet)
  260. }
  261. if(glock_oles1[id] >= get_pcvar_num(glock_ertek1) && fegyver == CSW_GLOCK18)
  262. {
  263. set_pev(id, pev_viewmodel2, glock1_jatekosnezet)
  264. set_pev(id, pev_weaponmodel2, glock1_kivulnezet)
  265. }
  266. if(glock_oles2[id] >= get_pcvar_num(glock_ertek2) && fegyver == CSW_GLOCK18)
  267. {
  268. set_pev(id, pev_viewmodel2, glock2_jatekosnezet)
  269. set_pev(id, pev_weaponmodel2, glock2_kivulnezet)
  270. }
  271. if(glock_oles3[id] >= get_pcvar_num(glock_ertek3) && fegyver == CSW_GLOCK18)
  272. {
  273. set_pev(id, pev_viewmodel2, glock3_jatekosnezet)
  274. set_pev(id, pev_weaponmodel2, glock3_kivulnezet)
  275. }
  276. if(knife_oles1[id] >= get_pcvar_num(knife_ertek1) && fegyver == CSW_KNIFE)
  277. {
  278. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife1_jatekosnezet)
  279. set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife1_kivulnezet)
  280. }
  281. if(knife_oles2[id] >= get_pcvar_num(knife_ertek2) && fegyver == CSW_KNIFE)
  282. {
  283. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife2_jatekosnezet)
  284. set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife2_kivulnezet)
  285. }
  286. if(knife_oles3[id] >= get_pcvar_num(knife_ertek3) && fegyver == CSW_KNIFE)
  287. {
  288. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife3_jatekosnezet)
  289. set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife3_kivulnezet)
  290. }
  291. if(deagle_oles1[id] >= get_pcvar_num(deagle_ertek1) && fegyver == CSW_DEAGLE)
  292. {
  293. set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle1_jatekosnezet)
  294. set_pev(id, pev_weaponmodel2, deagle1_kivulnezet)
  295. }
  296. if(deagle_oles2[id] >= get_pcvar_num(deagle_ertek2) && fegyver == CSW_DEAGLE)
  297. {
  298. set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle2_jatekosnezet)
  299. set_pev(id, pev_weaponmodel2, deagle2_kivulnezet)
  300. }
  301. if(deagle_oles3[id] >= get_pcvar_num(deagle_ertek3) && fegyver == CSW_DEAGLE)
  302. {
  303. set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle3_jatekosnezet)
  304. set_pev(id, pev_weaponmodel2, deagle3_kivulnezet)
  305. }
  306. if(scout_oles1[id] >= get_pcvar_num(scout_ertek1) && fegyver == CSW_SCOUT)
  307. {
  308. set_pev(id, pev_viewmodel2, scout1_jatekosnezet)
  309. set_pev(id, pev_weaponmodel2, scout1_kivulnezet)
  310. }
  311. if(scout_oles2[id] >= get_pcvar_num(scout_ertek2) && fegyver == CSW_SCOUT)
  312. {
  313. set_pev(id, pev_viewmodel2, scout2_jatekosnezet)
  314. set_pev(id, pev_weaponmodel2, scout2_kivulnezet)
  315. }
  316. if(scout_oles3[id] >= get_pcvar_num(scout_ertek3) && fegyver == CSW_SCOUT)
  317. {
  318. set_pev(id, pev_viewmodel2, scout3_jatekosnezet)
  319. set_pev(id, pev_weaponmodel2, scout3_kivulnezet)
  320. }
  321. }
  322. public halal()
  323. {
  324. new attacker = read_data(1)
  325. new victim = read_data(2)
  326.  
  327. if(attacker == victim)
  328. {
  329. return PLUGIN_HANDLED;
  330. }
  331.  
  332. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  333. {
  334. awp_oles1[attacker]++
  335. }
  336. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  337. {
  338. awp_oles2[attacker]++
  339. }
  340. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  341. {
  342. awp_oles3[attacker]++
  343. }
  344. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  345. {
  346. usp_oles1[attacker]++
  347. }
  348. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  349. {
  350. usp_oles2[attacker]++
  351. }
  352. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  353. {
  354. usp_oles3[attacker]++
  355. }
  356. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18)
  357. {
  358. glock_oles1[attacker]++
  359. }
  360. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18)
  361. {
  362. glock_oles2[attacker]++
  363. }
  364. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18)
  365. {
  366. glock_oles3[attacker]++
  367. }
  368. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  369. {
  370. knife_oles1[attacker]++
  371. }
  372. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  373. {
  374. knife_oles2[attacker]++
  375. }
  376. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  377. {
  378. knife_oles3[attacker]++
  379. }
  380. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  381. {
  382. deagle_oles1[attacker]++
  383. }
  384. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  385. {
  386. deagle_oles2[attacker]++
  387. }
  388. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  389. {
  390. deagle_oles3[attacker]++
  391. }
  392. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_SCOUT)
  393. {
  394. scout_oles1[attacker]++
  395. }
  396. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_SCOUT)
  397. {
  398. scout_oles2[attacker]++
  399. }
  400. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_SCOUT)
  401. {
  402. scout_oles3[attacker]++
  403. }
  404. return PLUGIN_HANDLED
  405. }
  406. public korUzenet()
  407. {
  408. ColorChat( 0,GREEN,"Skinrendszer parancs^x03 »^x01 /skinmenu")
  409. return PLUGIN_HANDLED;
  410. }
  411. public mentes(id)
  412. {
  413. new name[32]
  414. get_user_authid(id, name, 31)
  415. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  416. format(vaultkey,63,"%s", name)
  417. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",awp_oles1[id], awp_oles2[id],awp_oles3[id], usp_oles1[id], usp_oles2[id],
  418. usp_oles3[id], glock_oles1[id], glock_oles2[id],glock_oles3[id], knife_oles1[id], knife_oles2[id],knife_oles3[id],deagle_oles1[id],deagle_oles2[id],deagle_oles3[id], scout_oles1[id], scout_oles2[id], scout_oles3[id])
  419. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  420.  
  421. return PLUGIN_CONTINUE
  422. }
  423. public betoltes(id)
  424. {
  425. new name[32]
  426. get_user_authid(id, name, 31)
  427. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  428. format(vaultkey,63,"%s", name)
  429. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",awp_oles1[id], awp_oles2[id],awp_oles3[id], usp_oles1[id], usp_oles2[id],
  430. usp_oles3[id], glock_oles1[id], glock_oles2[id],glock_oles3[id], knife_oles1[id], knife_oles2[id],knife_oles3[id],deagle_oles1[id],deagle_oles2[id],deagle_oles3[id], scout_oles1[id], scout_oles2[id], scout_oles3[id])
  431. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  432. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  433. new a1_o[32], a2_o[32], a3_o[32],u1_o[32],u2_o[32],u3_o[32],g1_o[32],g2_o[32],g3_o[32],k1_o[32],k2_o[32],k3_o[32],d1_o[32],d2_o[32],d3_o[32], s1_o[32], s2_o[32], s3_o[32]
  434. parse(vaultdata, a1_o, 31, a2_o, 31, a3_o,31,u1_o,31,u2_o,31,u3_o,31,g1_o,31,g2_o,31,g3_o,31,k1_o,31,k2_o,31,k3_o,31,d1_o,31,d2_o,31,d3_o,31, s1_o, 31, s2_o,31,s3_o,31)
  435. awp_oles1[id] = str_to_num(a1_o)
  436. awp_oles2[id] = str_to_num(a2_o)
  437. awp_oles3[id] = str_to_num(a3_o)
  438. usp_oles1[id] = str_to_num(u1_o)
  439. usp_oles2[id] = str_to_num(u2_o)
  440. usp_oles3[id] = str_to_num(u3_o)
  441. glock_oles1[id] = str_to_num(g1_o)
  442. glock_oles2[id] = str_to_num(g2_o)
  443. glock_oles3[id] = str_to_num(g3_o)
  444. knife_oles1[id] = str_to_num(k1_o)
  445. knife_oles2[id] = str_to_num(k2_o)
  446. knife_oles3[id] = str_to_num(k3_o)
  447. deagle_oles1[id] = str_to_num(d1_o)
  448. deagle_oles2[id] = str_to_num(d2_o)
  449. deagle_oles3[id] = str_to_num(d3_o)
  450. scout_oles1[id] = str_to_num(s1_o)
  451. scout_oles2[id] = str_to_num(s2_o)
  452. scout_oles3[id] = str_to_num(s3_o)
  453.  
  454. return PLUGIN_CONTINUE
  455. }
  456. public client_connect(id)
  457. {
  458. betoltes(id)
  459. }
  460. public client_disconnect(id)
  461. {
  462. mentes(id)
  463. }
  464. public plugin_end()
  465. {
  466. nvault_close(vault)
  467. }
  468.  

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1-2 plugin
HozzászólásElküldve: 2015.09.19. 15:22 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Kérlek normálisan írd le mit szeretnél és megoldjuk rendben?

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1-2 plugin
HozzászólásElküldve: 2015.09.19. 15:27 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Nem tudom mit nem értesz,hisz mindent érthetően írtam le szerintem.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1-2 plugin
HozzászólásElküldve: 2015.09.19. 21:33 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
szörnyű, nem tudom ki irta, de ajánlanék neki pár dolgot.
Legjobb lenne, ha nem is foglalkozna plugin irással az illető, az egy dolog ha egy plugin működik, de a jövőre is gondolni kéne.

Minek ennyi változó?
Tudjátok.
TÖMB
T
Ö
M
B = TÖMB.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new tomb[elemeiszama] = {
  2. "modell",
  3. "modell",
  4. "modell"
  5. }


stb.
Annyi mindenbe belelehetne itt kötni.
Mik ezek a kommentelések? Sikeresen készitettél egy menüpontot.

WELL PLAYED KECIFEI

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1-2 plugin
HozzászólásElküldve: 2015.09.19. 21:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Deroid régi pluginja én mondtam már,hogy hagyják. Annó ebből tákoltam én is át crazy pontrendszerét,és sokan azt használják...
Majd ha végre jó lesz a feltöltés felteszek vagy 2 normálisan megírtat.
UI.: Holnap lehet megcsinálom ezt a rozsdás mizériát.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1-2 plugin
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 01:44 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
mforce írta:
Deroid régi pluginja én mondtam már,hogy hagyják. Annó ebből tákoltam én is át crazy pontrendszerét,és sokan azt használják...
Majd ha végre jó lesz a feltöltés felteszek vagy 2 normálisan megírtat.
UI.: Holnap lehet megcsinálom ezt a rozsdás mizériát.

Aha.. :)
Nagyon megköszönném, ha valami össze jönne. (Y)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1-2 plugin
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 16:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Mivel a plugin feltöltés nem aktuális, de ide írtam, hogy csinálok gyorsba egy normális csomag rendszert.
Első és legfontosabb dolog! Nincs tesztelve :D
Köszönet a /pontadas részért Akosch:. fórumtársunknak. Ha nem működik jelezzétek.
Köszönet a modellekért DeR0iD fórumtársunknak.

/menu -re jön elő a Skincsomag menü.
/pontadas -ra jön elő elvileg a Pontadás menü. (immun adminnak "a")
Konzolba amx_pontok név -re jön elő elvileg, a beírt felhasználónak (online) mennyi pontja van. (admin_kick "c")
Beállítások a plugin elején!
Fájlba ment, data/file_vault/skincsomag_rendszer.txt


Többet nem nagyon lehet róla mondani. Teszteljétek. :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Skincsomag Rendszer"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "mforce"
  9.  
  10.  
  11. // Beállítások
  12.  
  13. #define PREFIX "ProKillers"
  14.  
  15. // Ha regisztrációs rendszert használsz, akkor érdemes névre menteni SteamID helyett. Ehhez vedd ki a //-t a # elől.
  16. //#define NEVRE_MENTES
  17.  
  18. #define OLES_PONT (1)
  19. #define FEJLOVES_PONT (2)
  20.  
  21. #define ROZSDAS_PONT (100)
  22. #define BRONZ_PONT (200)
  23. #define EZUST_PONT (350)
  24. #define ARANY_PONT (500)
  25.  
  26. // Beállítások vége
  27.  
  28. new const g_vaultName[] = "skincsomag_rendszer";
  29. new pont[33], csomag[33];
  30. new iSteamID[33][32];
  31. new g_iCelpont[33]
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. register_cvar("skincsomag_rendszer", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  36. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  37. register_clcmd("say /pontadas", "AdasMenu")
  38. register_concmd("amx_pontok", "admin_pontok", ADMIN_KICK," <Jatekos neve> - Kiirja a jatekos pontjait.");
  39. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  40. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  41. register_clcmd("PONT_ADDOLAS", "PontAdas")
  42. set_task(172.0, "pontrendszerfut", 0, _, _, "b");
  43. }
  44.  
  45. new const fegyverek[][] = {
  46. "models/skincsomag/rozsdas/p_ak47.mdl", // 0. elem
  47. "models/skincsomag/rozsdas/v_ak47.mdl", // 1
  48. "models/skincsomag/rozsdas/p_m4a1.mdl", // 2
  49. "models/skincsomag/rozsdas/v_m4a1.mdl", // 3
  50. "models/skincsomag/rozsdas/p_awp.mdl", // 4
  51. "models/skincsomag/rozsdas/v_awp.mdl", // 5
  52. "models/skincsomag/rozsdas/p_deagle.mdl", // 6
  53. "models/skincsomag/rozsdas/v_deagle.mdl", // 7
  54. "models/skincsomag/rozsdas/p_famas.mdl", // 8
  55. "models/skincsomag/rozsdas/v_famas.mdl", // 9
  56. "models/skincsomag/rozsdas/p_m3.mdl", // 10
  57. "models/skincsomag/rozsdas/v_m3.mdl", // 11
  58. "models/skincsomag/rozsdas/p_mp5navy.mdl", // 12
  59. "models/skincsomag/rozsdas/v_mp5navy.mdl", // 13
  60. "models/skincsomag/rozsdas/p_c4.mdl", // 14
  61. "models/skincsomag/rozsdas/v_c4.mdl", // 15
  62. "models/skincsomag/rozsdas/p_scout.mdl", // 16
  63. "models/skincsomag/rozsdas/v_scout.mdl", // 17
  64. "models/skincsomag/bronz/p_ak47.mdl", // 18. elem
  65. "models/skincsomag/bronz/v_ak47.mdl", // 19
  66. "models/skincsomag/bronz/p_m4a1.mdl", // 20
  67. "models/skincsomag/bronz/v_m4a1.mdl", // 21
  68. "models/skincsomag/bronz/p_awp.mdl", // 22
  69. "models/skincsomag/bronz/v_awp.mdl", // 23
  70. "models/skincsomag/bronz/p_deagle.mdl", // 24
  71. "models/skincsomag/bronz/v_deagle.mdl", // 25
  72. "models/skincsomag/bronz/p_famas.mdl", // 26
  73. "models/skincsomag/bronz/v_famas.mdl", // 27
  74. "models/skincsomag/bronz/p_m3.mdl", // 28
  75. "models/skincsomag/bronz/v_m3.mdl", // 29
  76. "models/skincsomag/bronz/p_mp5navy.mdl", // 30
  77. "models/skincsomag/bronz/v_mp5navy.mdl", // 31
  78. "models/skincsomag/bronz/p_c4.mdl", // 32
  79. "models/skincsomag/bronz/v_c4.mdl", // 33
  80. "models/skincsomag/bronz/p_scout.mdl", // 34
  81. "models/skincsomag/bronz/v_scout.mdl", // 35
  82. "models/skincsomag/ezust/p_ak47.mdl", // 36. elem
  83. "models/skincsomag/ezust/v_ak47.mdl", // 37
  84. "models/skincsomag/ezust/p_m4a1.mdl", // 38
  85. "models/skincsomag/ezust/v_m4a1.mdl", // 39
  86. "models/skincsomag/ezust/p_awp.mdl", // 40
  87. "models/skincsomag/ezust/v_awp.mdl", // 41
  88. "models/skincsomag/ezust/p_deagle.mdl", // 42
  89. "models/skincsomag/ezust/v_deagle.mdl", // 43
  90. "models/skincsomag/ezust/p_famas.mdl", // 44
  91. "models/skincsomag/ezust/v_famas.mdl", // 45
  92. "models/skincsomag/ezust/p_m3.mdl", // 46
  93. "models/skincsomag/ezust/v_m3.mdl", // 47
  94. "models/skincsomag/ezust/p_mp5navy.mdl", // 48
  95. "models/skincsomag/ezust/v_mp5navy.mdl", // 49
  96. "models/skincsomag/ezust/p_c4.mdl", // 50
  97. "models/skincsomag/ezust/v_c4.mdl", // 51
  98. "models/skincsomag/ezust/p_scout.mdl", // 52
  99. "models/skincsomag/ezust/v_scout.mdl", // 53
  100. "models/skincsomag/arany/p_ak47.mdl", // 54. elem
  101. "models/skincsomag/arany/v_ak47.mdl", // 55
  102. "models/skincsomag/arany/p_m4a1.mdl", // 56
  103. "models/skincsomag/arany/v_m4a1.mdl", // 57
  104. "models/skincsomag/arany/p_awp.mdl", // 58
  105. "models/skincsomag/arany/v_awp.mdl", // 59
  106. "models/skincsomag/arany/p_deagle.mdl", // 60
  107. "models/skincsomag/arany/v_deagle.mdl", // 61
  108. "models/skincsomag/arany/p_famas.mdl", // 62
  109. "models/skincsomag/arany/v_famas.mdl", // 63
  110. "models/skincsomag/arany/p_m3.mdl", // 64
  111. "models/skincsomag/arany/v_m3.mdl", // 65
  112. "models/skincsomag/arany/p_mp5navy.mdl", // 66
  113. "models/skincsomag/arany/v_mp5navy.mdl", // 67
  114. "models/skincsomag/arany/p_c4.mdl", // 68
  115. "models/skincsomag/arany/v_c4.mdl", // 69
  116. "models/skincsomag/arany/p_scout.mdl", // 70
  117. "models/skincsomag/arany/v_scout.mdl" // 71
  118. };
  119.  
  120. public Event_CurWeapon(id) {
  121. new weap = get_user_weapon(id)
  122. if(csomag[id] == 1) {
  123. if(weap == CSW_AK47) {
  124. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[0])
  125. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  126. }
  127. else if(weap == CSW_M4A1) {
  128. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[2])
  129. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  130. }
  131. else if(weap == CSW_AWP) {
  132. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[4])
  133. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  134. }
  135. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  136. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[6])
  137. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[7])
  138. }
  139. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  140. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[8])
  141. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[9])
  142. }
  143. else if(weap == CSW_M3) {
  144. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[10])
  145. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[11])
  146. }
  147. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  148. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[12])
  149. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[13])
  150. }
  151. else if(weap == CSW_C4) {
  152. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[14])
  153. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[15])
  154. }
  155. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  156. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[16])
  157. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[17])
  158. }
  159. }
  160. else if(csomag[id] == 2) {
  161. if(weap == CSW_AK47) {
  162. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[18])
  163. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[19])
  164. }
  165. else if(weap == CSW_M4A1) {
  166. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[20])
  167. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[21])
  168. }
  169. else if(weap == CSW_AWP) {
  170. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[22])
  171. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[23])
  172. }
  173. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  174. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[24])
  175. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[25])
  176. }
  177. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  178. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[26])
  179. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[27])
  180. }
  181. else if(weap == CSW_M3) {
  182. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[28])
  183. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[29])
  184. }
  185. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  186. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[30])
  187. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[31])
  188. }
  189. else if(weap == CSW_C4) {
  190. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[32])
  191. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[33])
  192. }
  193. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  194. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[34])
  195. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[35])
  196. }
  197. }
  198. else if(csomag[id] == 3) {
  199. if(weap == CSW_AK47) {
  200. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[36])
  201. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[37])
  202. }
  203. else if(weap == CSW_M4A1) {
  204. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[38])
  205. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[39])
  206. }
  207. else if(weap == CSW_AWP) {
  208. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[40])
  209. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[41])
  210. }
  211. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  212. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[42])
  213. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[43])
  214. }
  215. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  216. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[44])
  217. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[45])
  218. }
  219. else if(weap == CSW_M3) {
  220. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[46])
  221. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[47])
  222. }
  223. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  224. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[48])
  225. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[49])
  226. }
  227. else if(weap == CSW_C4) {
  228. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[50])
  229. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[51])
  230. }
  231. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  232. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[52])
  233. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[53])
  234. }
  235. }
  236. else if(csomag[id] == 4) {
  237. if(weap == CSW_AK47) {
  238. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[54])
  239. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[55])
  240. }
  241. else if(weap == CSW_M4A1) {
  242. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[56])
  243. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[57])
  244. }
  245. else if(weap == CSW_AWP) {
  246. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[58])
  247. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[59])
  248. }
  249. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  250. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[60])
  251. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[61])
  252. }
  253. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  254. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[62])
  255. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[63])
  256. }
  257. else if(weap == CSW_M3) {
  258. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[64])
  259. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[65])
  260. }
  261. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  262. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[66])
  263. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[67])
  264. }
  265. else if(weap == CSW_C4) {
  266. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[68])
  267. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[69])
  268. }
  269. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  270. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[70])
  271. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[71])
  272. }
  273. }
  274. }
  275.  
  276. public plugin_precache() {
  277. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++)
  278. {
  279. precache_model(fegyverek[i]);
  280. }
  281. }
  282.  
  283. public halal() {
  284. new killer = read_data(1)
  285. new victim = read_data(2)
  286. new kteam = get_user_team(killer)
  287. new vteam = get_user_team(victim)
  288.  
  289. if(killer != victim && kteam != vteam && read_data(3)) {
  290. pont[killer] += FEJLOVES_PONT
  291. set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  292. show_hudmessage(killer, "+%i Pont", FEJLOVES_PONT);
  293. }
  294. else if(killer != victim && kteam != vteam) {
  295. pont[killer] += OLES_PONT
  296. set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  297. show_hudmessage(killer, "+%i Pont", OLES_PONT);
  298. }
  299. }
  300.  
  301. public pontrendszerfut() print_color(0, "!g[%s]!y Szerverünkön !tSkincsomag Rendszer!y fut, írd be: !t/menu", PREFIX)
  302.  
  303. public ShowMenu(id) {
  304. new temp[128];
  305. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wSkincsomag Rendszer ^nPontok: \y%d", PREFIX, pont[id]);
  306. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  307.  
  308. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Skinek %s", csomag[id] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  309. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  310. if(pont[id] >= ROZSDAS_PONT) {
  311. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Skinek %s", csomag[id] == 1 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  312. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  313. }
  314. else {
  315. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Skinek \r|%i| Pont", ROZSDAS_PONT);
  316. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  317. }
  318. if(pont[id] >= BRONZ_PONT) {
  319. formatex(temp, charsmax(temp), "Bronz Skinek %s", csomag[id] == 2 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  320. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  321. }
  322. else {
  323. formatex(temp, charsmax(temp), "Bronz Skinek \r|%i| Pont", BRONZ_PONT);
  324. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  325. }
  326. if(pont[id] >= EZUST_PONT) {
  327. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Skinek %s", csomag[id] == 3 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  328. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  329. }
  330. else {
  331. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Skinek \r|%i| Pont", EZUST_PONT);
  332. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  333. }
  334. if(pont[id] >= ARANY_PONT) {
  335. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Skinek %s", csomag[id] == 4 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  336. menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  337. }
  338. else {
  339. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Skinek \r|%i| Pont", ARANY_PONT);
  340. menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  341. }
  342.  
  343. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  344. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  345. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  346. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  347.  
  348. menu_display(id, menu, 0);
  349. return PLUGIN_HANDLED;
  350. }
  351.  
  352. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  353. if(item == MENU_EXIT)
  354. {
  355. menu_cancel(id);
  356. return PLUGIN_HANDLED;
  357. }
  358.  
  359. new command[6], name[64], access, callback;
  360.  
  361. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  362.  
  363. switch(item)
  364. {
  365. case 0: {
  366. if(csomag[id] == 0) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  367. else {
  368. csomag[id] = 0;
  369. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  370. }
  371. }
  372. case 1: {
  373. if(csomag[id] == 1) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  374. else if(csomag[id] != 1 && pont[id] >= ROZSDAS_PONT) {
  375. csomag[id] = 1;
  376. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  377. }
  378. else if(csomag[id] != 1 && pont[id] < ROZSDAS_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  379. }
  380. case 2: {
  381. if(csomag[id] == 2) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  382. else if(csomag[id] != 2 && pont[id] >= BRONZ_PONT) {
  383. csomag[id] = 2;
  384. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  385. }
  386. else if(csomag[id] != 2 && pont[id] < BRONZ_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  387. }
  388. case 3: {
  389. if(csomag[id] == 3) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  390. else if(csomag[id] != 3 && pont[id] >= EZUST_PONT) {
  391. csomag[id] = 3;
  392. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  393. }
  394. else if(csomag[id] != 3 && pont[id] < EZUST_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  395. }
  396. case 4: {
  397. if(csomag[id] == 4) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  398. else if(csomag[id] != 4 && pont[id] >= ARANY_PONT) {
  399. csomag[id] = 4;
  400. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  401. }
  402. else if(csomag[id] != 4 && pont[id] < ARANY_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  403. }
  404. }
  405.  
  406. return PLUGIN_HANDLED;
  407. }
  408.  
  409. public admin_pontok(id,level,cid) {
  410. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  411. return PLUGIN_HANDLED;
  412.  
  413. static arg[32];
  414. read_argv(1, arg, 31);
  415.  
  416. new player = cmd_target(id, arg, 2);
  417.  
  418. if(!player)
  419. return PLUGIN_HANDLED;
  420.  
  421. static name[32];
  422. get_user_name(player, name, charsmax(name));
  423.  
  424. console_print(id, "--------------------(#Skincsomag Rendszer#)--------------------");
  425. console_print(id, "%s pontjai: %i pont.", name, pont[player]);
  426. console_print(id, "-----------------------------------------------------------------");
  427.  
  428. return PLUGIN_HANDLED;
  429. }
  430.  
  431. public client_putinserver(id) {
  432. if (is_user_bot(id)) return;
  433. else {
  434. #if defined NEVRE_MENTES
  435. get_user_name(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  436. #else
  437. get_user_authid(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  438. if (containi(iSteamID[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(iSteamID[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID), 1);
  439. #endif
  440. pont[id] = 0;
  441. csomag[id] = 0;
  442. Load(id);
  443. }
  444. }
  445.  
  446. public client_disconnect(id) {
  447. if (is_user_bot(id)) return;
  448. else Save(id);
  449. }
  450.  
  451. Load(id) {
  452. new szData[64]
  453. new szKey[40]
  454.  
  455. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  456.  
  457. if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31))
  458. {
  459. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  460.  
  461. if(iSpacePos > -1)
  462. {
  463. new fpont[32], fcsomag[3];
  464.  
  465. parse(szData , fpont, 31, fcsomag, 2)
  466.  
  467. pont[id] = str_to_num(fpont)
  468. csomag[id] = str_to_num(fcsomag)
  469. }
  470. }
  471. }
  472.  
  473. Save(id) {
  474. new szData[64]
  475. new szKey[40]
  476.  
  477. formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  478. formatex(szData, 34, "%i %i", pont[id], csomag[id])
  479.  
  480. fvault_set_data(g_vaultName, szKey, szData)
  481. }
  482.  
  483. public AdasMenu(id)
  484. {
  485. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  486. {
  487. new menu = menu_create("Válaszd ki kinek szeretnél adni pontot!", "AdasKezelo")
  488.  
  489. new szTempid[32]
  490.  
  491. for(new celpont; celpont <= 32; celpont++) {
  492. if(is_user_connected(celpont) && celpont != id && !is_user_bot(celpont)) {
  493. new szJatekosok[60]
  494. get_user_name(celpont, szJatekosok, charsmax(szJatekosok))
  495. num_to_str(celpont, szTempid, charsmax(szTempid))
  496.  
  497. menu_additem(menu, szJatekosok, szTempid, 0)
  498. }
  499. }
  500.  
  501. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  502. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  503. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  504. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  505. menu_display(id , menu , 0)
  506. }
  507. else
  508. {
  509. print_color(id, "!g[%s]!y Ehhez nincs hozzáférésed!", PREFIX)
  510. }
  511. return PLUGIN_HANDLED;
  512. }
  513.  
  514. public AdasKezelo(id, menu, item) {
  515. if(item == MENU_EXIT)
  516. {
  517. menu_destroy(menu)
  518.  
  519. return PLUGIN_HANDLED
  520. }
  521.  
  522. new access, info[6], name[64], callback
  523. menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 5, name, 63, callback)
  524.  
  525. g_iCelpont[id] = str_to_num(info)
  526.  
  527. if(!is_user_connected(g_iCelpont[id])) {
  528. print_color(id, "!g[%s]!y Sajnos lecsatlakozott a kiválasztott játékos!", PREFIX)
  529. menu_display(id, menu, 0)
  530.  
  531. return PLUGIN_HANDLED
  532. }
  533.  
  534. client_cmd(id, "messagemode PONT_ADDOLAS")
  535.  
  536. menu_destroy(menu)
  537. return PLUGIN_CONTINUE
  538. }
  539.  
  540. public PontAdas(id) {
  541. new adat[192], szam
  542. read_args(adat, charsmax(adat))
  543.  
  544. szam = str_to_num(adat)
  545.  
  546. if(szam) {
  547. pont[g_iCelpont[id]] += szam
  548. return PLUGIN_CONTINUE
  549. }
  550. return PLUGIN_CONTINUE
  551. }
  552.  
  553. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  554. {
  555. new count = 1, players[32]
  556. static msg[191]
  557. vformat(msg, 190, input, 3)
  558.  
  559. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  560. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  561. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  562.  
  563. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  564. {
  565. for (new i = 0; i < count; i++)
  566. {
  567. if (is_user_connected(players[i]))
  568. {
  569. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  570. write_byte(players[i])
  571. write_string(msg)
  572. message_end()
  573. }
  574. }
  575. }
  576. return PLUGIN_HANDLED
  577. }
  578.  

_________________
GitHub - mforce


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.10.05. 17:06-kor.
javítva


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1-2 plugin
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 19:40 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Mennyivel szebb **-**
Elvtárs.

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1-2 plugin
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 19:43 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Há' bőven jobban néz ki no meg szerkeszteni is könnyebb így :'D

köszi az említést :D

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 1-2 plugin
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 20:46 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Profi munka! Szép!

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 82 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole