hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 03:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 363 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 362 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2015.10.12. 23:09 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2015.10.12. 22:33
Hozzászólások:6
Ebbe a pluginba belekéne írni hogy 1 lövés [x] pontot érjen és 1 fejlövés [x] pontot érjen.

Pl: Lelőttél egy embert és kaptál [x] pontot.
Fejbelöttél egy ember és kaptál [x] pontot.

Chatbe írja be, ne úgy hogy az egész szerver lássa.

Választ előre is köszönöm.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <csstats>
  5.  
  6. // fegyvermenu2.2.amxx
  7.  
  8. #pragma tabsize 0
  9.  
  10. #define PLUGIN "Rankrendszer (HUD + prefix)"
  11. #define VERSION "1.5"
  12. #define AUTHOR "6lmasok,qKKKJ;>, RaZ_HU"
  13.  
  14. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  15. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_CHAT
  16.  
  17. #define RANK_HONVED 0
  18. #define RANK_ORVEZETO 1
  19. #define RANK_TIZEDES 2
  20. #define RANK_SZAKASZV 3
  21. #define RANK_ORMESTER 4
  22. #define RANK_TORMESTER 5
  23. #define RANK_FTORMESTER 6
  24. #define RANK_ZASZLOS 7
  25. #define RANK_TZASZLOS 8
  26. #define RANK_FTZASZLOS 9
  27. #define RANK_FZASZLOS 10
  28. #define RANK_HADNAGY 11
  29. #define RANK_FOHADNAGY 12
  30. #define RANK_SZAZADOS 13
  31. #define RANK_ORNAGY 14
  32. #define RANK_ALEZREDES 15
  33. #define RANK_EZREDES 16
  34. #define RANK_DANDARTABORNOK 17
  35. #define RANK_VEZERORNAGY 18
  36. #define RANK_ALTABORNAGY 19
  37. #define RANK_VEZEREZREDES 20
  38.  
  39. #define MAXRANKS 20
  40.  
  41. new message[192]
  42.  
  43. new strName[191]
  44. new strText[191]
  45. new sayText
  46. new teamInfo
  47. new maxPlayers
  48. new PlayerRank[33]
  49. new Float:HUD_INTERVAL
  50.  
  51. new static color[10]
  52.  
  53. new const RANKS[MAXRANKS][] =
  54. {
  55. "Silver I",
  56. "Silver II",
  57. "Silver II",
  58. "Silver IV",
  59. "Silver Elite",
  60. "Silver Elite Master",
  61. "Gold Nova I",
  62. "Gold Nova III",
  63. "Gold Nova Master",
  64. "Master Guardian I",
  65. "Master Guardian II",
  66. "Master Guardian Elite",
  67. "Distinguished Master Guardian",
  68. "Legendary Eagle",
  69. "Legendary Eagle Master",
  70. "Supreme Master First Class",
  71. "The Global Elite",
  72. "Kimaxoltad a szintedet.",
  73. "Altábornagy",
  74. "Vezérezredes"
  75. }
  76.  
  77. #define size 20
  78.  
  79. new const szamok[size] =
  80. {
  81. 50, // SILVER
  82. 100, // SILVER
  83. 150, // SILVER
  84. 250, // SILVER
  85. 350, // SILVER
  86. 450, // SILVER
  87. 600, // GOLD
  88. 800, // GOLD
  89. 1000, // GOLD
  90. 1200, // Master
  91. 1700, // Master
  92. 1900, // Master
  93. 2500, // Master
  94. 3000, // Legendary
  95. 4000, // Legendary
  96. 5000, // Supreme
  97. 7000, // Gloabl Elite
  98. 99995,
  99. 99998,
  100. 99999
  101. }
  102.  
  103. public plugin_init()
  104. {
  105. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  106. register_clcmd("say /rang", "hud")
  107. register_clcmd("say rang", "hud")
  108. register_clcmd ("say", "hook_say")
  109. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  110.  
  111. register_cvar("sv_rankrendszer","1") // A plugin be- illetve kikapcsolása
  112. register_cvar("sv_rankrendszer_HUD","1") // A HUD-ra való kijelzés be- illetve kikapcsolása
  113. sethudtime()
  114.  
  115. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  116. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  117. maxPlayers = get_maxplayers()
  118.  
  119. set_task(160.0, "korUzenet", 0, _, _, "b")
  120.  
  121. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  122. }
  123.  
  124. public sethudtime()
  125. {
  126. new refreshtime = register_cvar("sv_rankrendszer_HUDtime","0.9") // A HUD-ra való kijelzés frissítési ideje másodpercben
  127. if (refreshtime == 0.9)
  128. {
  129. HUD_INTERVAL = 0.9
  130. }
  131. else if (refreshtime != 0.9)
  132. {
  133. HUD_INTERVAL = get_pcvar_float(refreshtime)
  134. }
  135.  
  136. return PLUGIN_CONTINUE
  137. }
  138.  
  139. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  140. {
  141. return PLUGIN_HANDLED
  142. }
  143.  
  144. public korUzenet()
  145. {
  146. ColorChat( 0, "^1Írd be ^4/rang ^1vagy ^4rang ^1hogy megnézd hány ölés kell a következő ranghoz.")
  147. return PLUGIN_HANDLED;
  148. }
  149.  
  150. public hud(id)
  151. {
  152. new stats[8]
  153. new bodyhits[8]
  154. get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  155.  
  156. ColorChat( id, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Öléseid: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  157.  
  158. if(PlayerRank[id] == MAXRANKS-1)
  159. {
  160. //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Öléseid: ^3%d ^n^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0],szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  161. ColorChat( id, "^4Már elérted a legnagyobb ^4rangot.")
  162. }
  163. else
  164. {
  165. //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Öléseid: ^3%d ^n^4Már elérted a legnagyobb rangot.",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  166. ColorChat( id, "^4Következő rang: ^3%s ^1| ^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]+1], szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  167. }
  168. }
  169.  
  170. public hook_say(id)
  171. {
  172. read_args (message, 191)
  173. remove_quotes (message)
  174.  
  175. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  176. return PLUGIN_CONTINUE
  177.  
  178. new name[32]
  179. get_user_name (id, name, 31)
  180.  
  181. new isAlive, alive[32]
  182.  
  183. if (is_user_alive (id))
  184. {
  185. isAlive = 1
  186. alive = "^1 "
  187. }
  188. else
  189. {
  190. isAlive = 0
  191. alive = "^1*HALOTT* "
  192. }
  193.  
  194. //static color[10]
  195.  
  196. if(get_user_flags(id)& ADMIN_IMMUNITY)
  197. {
  198. //get_user_team (id, color, 9)
  199. getTeam(id)
  200. format (strName, 191, "%s^4[Tulajdonos] [%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  201. format (strText, 191, "^4%s", message)
  202. }
  203.  
  204. else if(get_user_flags(id)& ADMIN_LEVEL_B)
  205. {
  206. getTeam(id)
  207. format (strName, 191, "%s^4[Főadmin][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  208. format (strText, 191, "^4%s", message)
  209. }
  210.  
  211. else if(get_user_flags(id)& ADMIN_LEVEL_C)
  212. {
  213. getTeam(id)
  214. format (strName, 191, "%s^4[Admin][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  215. format (strText, 191, "^4%s", message)
  216. }
  217.  
  218. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  219. {
  220. getTeam(id)
  221. format (strName, 191, "%s^4[%s] ^3%s:",alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  222. format (strText, 191, "^1%s", message)
  223. }
  224.  
  225. format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  226. sendMessage (color, isAlive)
  227.  
  228. return PLUGIN_CONTINUE
  229. }
  230.  
  231. public sendMessage (color[], alive)
  232. {
  233. new teamName[10]
  234.  
  235. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  236. {
  237. if (!is_user_connected(player))
  238. continue
  239. if((alive && is_user_alive(player)) || (!alive && !is_user_alive(player)) || (get_user_flags(player) && ADMIN_LISTEN))
  240. {
  241. get_user_team (player, teamName, 9)
  242. changeTeamInfo (player, color)
  243. writeMessage (player, message)
  244. changeTeamInfo (player, teamName)
  245. }
  246. }
  247. }
  248.  
  249. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  250. {
  251. new teamName[10]
  252.  
  253. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  254. {
  255. if (!is_user_connected(player))
  256. continue
  257.  
  258. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  259. {
  260. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  261. {
  262. get_user_team (player, teamName, 9)
  263. changeTeamInfo (player, color)
  264. writeMessage (player, message)
  265. changeTeamInfo (player, teamName)
  266. }
  267. }
  268. }
  269. }
  270.  
  271. public changeTeamInfo (player, team[])
  272. {
  273. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  274. write_byte (player)
  275. write_string (team)
  276. message_end()
  277. }
  278.  
  279. public writeMessage (player, message[])
  280. {
  281. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  282. write_byte (player)
  283. write_string (message)
  284. message_end ()
  285. }
  286.  
  287. stock bool:is_user_steam(id)
  288. {
  289. static dp_pointer;
  290.  
  291. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  292. {
  293. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  294. server_exec();
  295. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  296. }
  297.  
  298. return false;
  299. }
  300.  
  301. public client_putinserver(id)
  302. {
  303. if(get_cvar_num("sv_rankrendszer")==0)
  304. {
  305. return PLUGIN_HANDLED
  306. }
  307. else if (get_cvar_num("sv_rankrendszer")==1 && get_cvar_num("sv_rankrendszer_HUD")==1)
  308. {
  309. set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  310. }
  311. else
  312. {
  313. set_task(0.5, "remTask", id)
  314. }
  315.  
  316. return PLUGIN_CONTINUE
  317. }
  318.  
  319. public remTask(id)
  320. {
  321. remove_task(id, 0)
  322. }
  323.  
  324. public getTeam(id)
  325. {
  326. get_user_team (id, color, 9)
  327. }
  328.  
  329. public setDisplay(id)
  330. {
  331. if(!is_user_connected(id))
  332. return PLUGIN_CONTINUE
  333.  
  334. new stats[8]
  335. new bodyhits[8]
  336. get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  337.  
  338. if(stats[0] < 50)
  339. {
  340. PlayerRank[id] = RANK_HONVED
  341. }
  342. else if(stats[0] >= 50 && stats[0] < 100)
  343. {
  344. PlayerRank[id] = RANK_ORVEZETO
  345. }
  346. else if(stats[0] >= 100 && stats[0] < 150)
  347. {
  348. PlayerRank[id] = RANK_TIZEDES
  349. }
  350. else if(stats[0] >= 200 && stats[0] < 250)
  351. {
  352. PlayerRank[id] = RANK_SZAKASZV
  353. }
  354. else if(stats[0] >= 300 && stats[0] < 350)
  355. {
  356. PlayerRank[id] = RANK_ORMESTER
  357. }
  358. else if(stats[0] >= 450 && stats[0] < 450)
  359. {
  360. PlayerRank[id] = RANK_TORMESTER
  361. }
  362. else if(stats[0] >= 650 && stats[0] < 600)
  363. {
  364. PlayerRank[id] = RANK_FTORMESTER
  365. }
  366. else if(stats[0] >= 800 && stats[0] < 800)
  367. {
  368. PlayerRank[id] = RANK_ZASZLOS
  369. }
  370. else if(stats[0] >= 1000 && stats[0] < 1000)
  371. {
  372. PlayerRank[id] = RANK_TZASZLOS
  373. }
  374. else if(stats[0] >= 1200 && stats[0] < 1200)
  375. {
  376. PlayerRank[id] = RANK_FZASZLOS
  377. }
  378. else if(stats[0] >= 1400 && stats[0] < 1700)
  379. {
  380. PlayerRank[id] = RANK_HADNAGY
  381. }
  382. else if(stats[0] >= 1700 && stats[0] < 1900)
  383. {
  384. PlayerRank[id] = RANK_FOHADNAGY
  385. }
  386. else if(stats[0] >= 2000 && stats[0] < 2500)
  387. {
  388. PlayerRank[id] = RANK_SZAZADOS
  389. }
  390. else if(stats[0] >= 2500 && stats[0] < 3000)
  391. {
  392. PlayerRank[id] = RANK_ORNAGY
  393. }
  394. else if(stats[0] >= 3000 && stats[0] < 4000)
  395. {
  396. PlayerRank[id] = RANK_ALEZREDES
  397. }
  398. else if(stats[0] >= 3600 && stats[0] < 5000)
  399. {
  400. PlayerRank[id] = RANK_EZREDES
  401. }
  402. else if(stats[0] >= 4500 && stats[0] < 7000)
  403. {
  404. PlayerRank[id] = RANK_DANDARTABORNOK
  405. }
  406. else if(stats[0] >= 5500 && stats[0] < 99995)
  407. {
  408. PlayerRank[id] = RANK_VEZERORNAGY
  409. }
  410. else if(stats[0] >= 20000 && stats[0] < 99998)
  411. {
  412. PlayerRank[id] = RANK_ALTABORNAGY
  413. }
  414. else if(stats[0] >= 20100 && stats[0] < 99999)
  415. {
  416. PlayerRank[id] = RANK_VEZEREZREDES
  417. }
  418.  
  419. set_hudmessage(142, 239, 39, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
  420. show_hudmessage(id, "^nÖléseid: %i ^nRangod: %s", stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  421. //show_hudmessage(id, "%s ^nÖléseid: %i ^nRangod: %s", name, stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  422.  
  423. set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  424.  
  425. return PLUGIN_CONTINUE
  426. }
  427.  
  428. stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  429. {
  430. new count = 1, players[32];
  431. static msg[191];
  432. vformat(msg, 190, input, 3);
  433.  
  434. replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Green Color
  435. replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); // Default Color
  436. replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // Team Color
  437.  
  438. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  439. {
  440. for (new i = 0; i < count; i++)
  441. {
  442. if (is_user_connected(players[i]))
  443. {
  444. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  445. write_byte(players[i]);
  446. write_string(msg);
  447. message_end();
  448. }
  449. }
  450. }
  451. }
  452.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.10.12. 23:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem pontot néz,hanem fraget.
Úgyhogy, ha ezt mellévágod, máris megvan.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Fragek"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "mforce"
  7.  
  8. #define FEJLOVES_FRAG (1) // az alap +1, tehát 2
  9. #define KES_FRAG (2) // az alap +2, tehát 3
  10.  
  11. // Vedd ki a # elől a // jelet, ha ki akarod íratni chatre is, hogy miért mennyi frag járt.
  12. //#define CHATRE_IRAS
  13.  
  14. #if defined CHATRE_IRAS
  15. #define PREFIX "Fragek"
  16. #endif
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  20. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  21. }
  22.  
  23. public halal() {
  24. new killer = read_data(1)
  25. new victim = read_data(2)
  26. new head = read_data(3)
  27. new kteam = get_user_team(killer)
  28. new vteam = get_user_team(victim)
  29. new weap = get_user_weapon(killer)
  30.  
  31. if(killer != victim && kteam != vteam && weap == CSW_KNIFE) keseles_frag(killer)
  32. if(killer != victim && kteam != vteam && head) fejes_frag(killer)
  33. }
  34.  
  35. keseles_frag(index) {
  36. if(!is_user_connected(index)) return;
  37. set_user_frags(index,get_user_frags(index)+KES_FRAG);
  38. #if defined CHATRE_IRAS
  39. print_color(index, "!g[%s]!y Kaptál!t %i fraget!y a késelésért!", PREFIX, KES_FRAG+1)
  40. #endif
  41. }
  42. fejes_frag(index) {
  43. if(!is_user_connected(index)) return;
  44. set_user_frags(index,get_user_frags(index)+FEJLOVES_FRAG);
  45. #if defined CHATRE_IRAS
  46. print_color(index, "!g[%s]!y Kaptál!t %i fraget!y a fejlövésért!", PREFIX, FEJLOVES_FRAG+1)
  47. #endif
  48. }
  49.  
  50. #if defined CHATRE_IRAS
  51. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
  52. new count = 1, players[32]
  53. static msg[191]
  54. vformat(msg, 190, input, 3)
  55.  
  56. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  57. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  58. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  59.  
  60. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  61. {
  62. for (new i = 0; i < count; i++)
  63. {
  64. if (is_user_connected(players[i]))
  65. {
  66. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  67. write_byte(players[i])
  68. write_string(msg)
  69. message_end()
  70. }
  71. }
  72. }
  73. return PLUGIN_HANDLED
  74. }
  75. #endif
  76.  

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole