hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 19:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 482 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 482 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Régi és uj modell
HozzászólásElküldve: 2015.10.21. 19:01 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Kész van. Alapból szeró általi megadott skinek vannak, és ha beírja /menu akkor előjön, hogy
1. Alap skinek
2. Szerver skinek |AKTÍV|

Amit kiválasztasz le is menti, azt cső.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Régi és uj modell
HozzászólásElküldve: 2015.10.21. 20:31 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
És esetleg vlmi sma? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Régi és uj modell
HozzászólásElküldve: 2015.10.21. 20:52 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Valami modellt társítsunk hozzá, hogy legyen értelme annak a 10perc munkának, ha másnak is kellene ilyen...
mforce írta:
Kész, ha a modelleket feltöltöd, megkapod xD

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Régi és uj modell
HozzászólásElküldve: 2015.10.21. 20:54 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Jaaa máris mentem öket :)

http://www.oriaslevel.hu/files/get/lsRk ... chivum.rar
másképp nem ment
Na? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Régi és uj modell
HozzászólásElküldve: 2015.10.22. 00:43 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fvault>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Plugin"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11.  
  12. #define PREFIX "mforce"
  13.  
  14. new skinek[33], steamid[33][32];
  15. new const szVaultName[ ] = "szero_skinek";
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  21. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  22. set_task(172.0, "skinekcucc", 0, _, _, "b");
  23. }
  24.  
  25. public skinekcucc() {
  26. print_color(0, "!g[%s]!y A skinek ki-be kapcsolasahoz ird be: !t/menu", PREFIX)
  27. }
  28.  
  29. new const fegyverek[][] = {
  30. "models/skinek/v_m4a1.mdl", // 0
  31. "models/skinek/v_ak47.mdl", // 1
  32. "models/skinek/v_awp.mdl", // 2
  33. "models/skinek/v_scout.mdl", // 3
  34. "models/skinek/v_deagle.mdl", // 4
  35. "models/skinek/v_usp.mdl", // 5
  36. "models/skinek/v_knife.mdl" // 6
  37. };
  38.  
  39. public plugin_precache() {
  40. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  41. }
  42.  
  43. public Event_CurWeapon(id) {
  44. new weap = get_user_weapon(id)
  45.  
  46. if(skinek[id] == 0) {
  47. if(weap == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0]) // v_modell
  48. else if(weap == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  49. else if(weap == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  50. else if(weap == CSW_SCOUT) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  51. else if(weap == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[4])
  52. else if(weap == CSW_USP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  53. else if(weap == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[6])
  54. }
  55. }
  56.  
  57. public ShowMenu(id) {
  58. new temp[128];
  59. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  60. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  61.  
  62. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap skinek %s", skinek[id] == 1 ? "\y|AKTIV|":"");
  63. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  64. formatex(temp, charsmax(temp), "Szerver skinek %s", skinek[id] == 0 ? "\y|AKTIV|":"");
  65. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  66.  
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  69. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  70. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  71.  
  72. menu_display(id, menu, 0);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75.  
  76. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  77. if(item == MENU_EXIT)
  78. {
  79. menu_cancel(id);
  80. return PLUGIN_HANDLED;
  81. }
  82.  
  83. new command[6], name[64], access, callback;
  84.  
  85. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  86.  
  87. switch(item) {
  88. case 0: {
  89. skinek[id] = 1;
  90. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad az alap skineket!", PREFIX)
  91. }
  92. case 1: {
  93. skinek[id] = 0;
  94. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad a szerver skineket!", PREFIX)
  95. }
  96. }
  97.  
  98. return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100.  
  101. public client_putinserver(id) {
  102. if(!is_user_bot(id))
  103. load(id);
  104. }
  105.  
  106. public client_disconnect(id) {
  107. if(!is_user_bot(id)) {
  108. save(id);
  109. skinek[id] = 0;
  110. }
  111. }
  112.  
  113. load(id) {
  114. new szData[64];
  115. get_user_authid(id, steamid[id], charsmax(steamid[]));
  116. if (containi(steamid[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(steamid[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, steamid[id], charsmax(steamid[]), 1);
  117.  
  118. fvault_get_data( szVaultName, steamid[id], szData, 63 );
  119. new skins[16];
  120. parse( szData, skins, 15);
  121. skinek[id] = str_to_num( skins );
  122. }
  123.  
  124. save(id) {
  125. new szData[64];
  126.  
  127. formatex(szData, 63, "%i", skinek[id]);
  128. fvault_set_data( szVaultName, steamid[id], szData );
  129. }
  130.  
  131. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  132. {
  133. new count = 1, players[32]
  134. static msg[191]
  135. vformat(msg, 190, input, 3)
  136.  
  137. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  138. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  139. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  140.  
  141. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  142. {
  143. for (new i = 0; i < count; i++)
  144. {
  145. if (is_user_connected(players[i]))
  146. {
  147. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  148. write_byte(players[i])
  149. write_string(msg)
  150. message_end()
  151. }
  152. }
  153. }
  154. return PLUGIN_HANDLED
  155. }
  156.  


Csatolmányok:
models.zip [4.49 MiB]
Letöltve 18 alkalommal.

_________________
GitHub - mforce
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Régi és uj modell
HozzászólásElküldve: 2015.10.22. 18:49 
Mit nem lehet érteni??

Akar egy menüt a menüben skint lehet választani
1.Régi skinek(ez az alap,ha rá nyom erre mindenből az alapot használja)
2.Új skinek(ha rá nyom meg kapja azokat a skineket amiket feltöltött


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Régi és uj modell
HozzászólásElküldve: 2015.10.22. 19:08 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Nem müködik, menü meg minden van de nem váltja át a játékban ha választok :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Régi és uj modell
HozzászólásElküldve: 2015.10.22. 19:24 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Esélytelen.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Régi és uj modell
HozzászólásElküldve: 2015.10.22. 19:45 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hát, nem váltja le :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Régi és uj modell
HozzászólásElküldve: 2015.10.22. 19:47 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Elég bizonyíték? :D

[youtube]1UZwPSAr-20[/youtube]

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 164 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole