hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 12:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 368 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 368 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mindenkitől fegyver elvétel
HozzászólásElküldve: 2016.02.11. 09:24 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok!
Hogy lehet megoldani, hogy pl. rányomok egy előugró menüben arra, hogy Kés Kör(dr), és akkor mindenkitől elvegye a fegyvereket, csak a kés maradjon.

  1. strip_user_weapons(0)
Ezzel, igaz?

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mindenkitől fegyver elvétel
HozzászólásElküldve: 2016.02.11. 10:00 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
  1. strip_user_weapons()
  2. give_item(id, "weapon_knife")

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mindenkitől fegyver elvétel
HozzászólásElküldve: 2016.02.11. 17:00 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. static cell AMX_NATIVE_CALL strip_user_weapons(AMX *amx, cell *params) // index
  2. {
  3.     CHECK_PLAYER(params[1]);
  4.  
  5.     edict_t* pPlayer = TypeConversion.id_to_edict(params[1]);
  6.  
  7.     string_t item = MAKE_STRING("player_weaponstrip");
  8.     edict_t *pent = CREATE_NAMED_ENTITY(item);
  9.  
  10.     if (FNullEnt(pent))
  11.     {
  12.         return 0;
  13.     }
  14.  
  15.     MDLL_Spawn(pent);
  16.     MDLL_Use(pent, pPlayer);
  17.     REMOVE_ENTITY(pent);
  18.  
  19.     *reinterpret_cast<int *>(MF_PlayerPropAddr(params[1], Player_CurrentWeapon)) = 0;
  20.  
  21.     return 1;
  22. }


  1. #define CHECK_PLAYER(x) \
  2.     if (x < 1 || x > gpGlobals->maxClients) { \
  3.         MF_LogError(amx, AMX_ERR_NATIVE, "Player out of range (%d)", x); \
  4.         return 0; \
  5.     } else { \
  6.         if (!MF_IsPlayerIngame(x) || FNullEnt(TypeConversion.id_to_edict(x))) { \
  7.             MF_LogError(amx, AMX_ERR_NATIVE, "Invalid player %d", x); \
  8.             return 0; \
  9.         } \
  10.     }


Egyesével kell mindenkinek törölnöd.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mindenkitől fegyver elvétel
HozzászólásElküldve: 2016.02.11. 19:13 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Akosch:. írta:
  1. static cell AMX_NATIVE_CALL strip_user_weapons(AMX *amx, cell *params) // index
  2. {
  3.     CHECK_PLAYER(params[1]);
  4.  
  5.     edict_t* pPlayer = TypeConversion.id_to_edict(params[1]);
  6.  
  7.     string_t item = MAKE_STRING("player_weaponstrip");
  8.     edict_t *pent = CREATE_NAMED_ENTITY(item);
  9.  
  10.     if (FNullEnt(pent))
  11.     {
  12.         return 0;
  13.     }
  14.  
  15.     MDLL_Spawn(pent);
  16.     MDLL_Use(pent, pPlayer);
  17.     REMOVE_ENTITY(pent);
  18.  
  19.     *reinterpret_cast<int *>(MF_PlayerPropAddr(params[1], Player_CurrentWeapon)) = 0;
  20.  
  21.     return 1;
  22. }


  1. #define CHECK_PLAYER(x) \
  2.     if (x < 1 || x > gpGlobals->maxClients) { \
  3.         MF_LogError(amx, AMX_ERR_NATIVE, "Player out of range (%d)", x); \
  4.         return 0; \
  5.     } else { \
  6.         if (!MF_IsPlayerIngame(x) || FNullEnt(TypeConversion.id_to_edict(x))) { \
  7.             MF_LogError(amx, AMX_ERR_NATIVE, "Invalid player %d", x); \
  8.             return 0; \
  9.         } \
  10.     }


Egyesével kell mindenkinek törölnöd.


Ennyi nem elég?
  1. strip_user_weapons(0)

Mert elméletileg igen

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mindenkitől fegyver elvétel
HozzászólásElküldve: 2016.02.11. 19:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Viccből kerestem ki neked a funkció forrását........
Próbáld ki gyakorlatban ( bár ugye próbával kezdünk, aztán ha nem megy kérdezünk, szóval már tudod is ;) ).

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 127 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole