hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 20:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 497 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 496 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.05.01. 14:46 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Helló!

Miért dobja ki a hibát?

  1. public plugin_precache() {
  2.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  3.    
  4.     new szText[512]
  5.    
  6.     for(new i;i < 11; i++) {
  7.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[i])
  8.         precache_model(szText)
  9.     }
  10.     precache_model("models/rsTGO/ALAP/KNIFE.mdl")
  11. }
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event("CurWeapon", "Fegyverek", "be", "1=1")
  15.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  16.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  17.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  18.     }
  19. }
  20. new const fegyverek[][] = {
  21.     "models/rsTGO/ALAP/M4A1.mdl",
  22.     "models/rsTGO/ALAP/AK47.mdl"
  23. }


Ezt dobja!
  1. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.05.01. 15:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Milyen hibát ír? A tippem jelenleg egy loose identation warning lenne, de ha leírod...

Ha jó a tippem, akkor toldd beljebb a precache_model -t. ( 1 / 2 tab )

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.05.01. 15:42 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (mforce):
témanév
Kérdésfeltevés etikett / szabályzat.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.05.01. 16:38 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Itt van, de most ha meg nyomom az F betűt akkor nem csinál semmit
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <engine>
  9. #include <hamsandwich>
  10.  
  11. #define MAX 170
  12.  
  13. new const PLUGIN[] = "Global Offensive"
  14. new const VERSION[] = "1.1"
  15. new const AUTHOR[] = "Pista"
  16.  
  17. new Skinek[MAX][33], Skin[MAX][33]
  18.  
  19. new const ALAPMODELEK[][] = {
  20.     "rsTGO/ALAP/M4A1",
  21.     "rsTGO/ALAP/AK47",
  22.     "rsTGO/ALAP/AWP",
  23.     "rsTGO/ALAP/DEAGLE",
  24.     "rsTGO/ALAP/USP",
  25.     "rsTGO/ALAP/GLOCK",
  26.     "rsTGO/ALAP/FAMAS",
  27.     "rsTGO/ALAP/MP5",
  28.     "rsTGO/ALAP/C4",
  29.     "rsTGO/ALAP/HE",
  30.     "rsTGO/ALAP/FLASH",
  31.     "rsTGO/ALAP/KNIFE"
  32. }
  33.  
  34. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  35. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  36.  
  37. public plugin_precache() {
  38.     new szText[512]
  39.    
  40.     for(new i;i < 11; i++) {
  41.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[i])
  42.         precache_model(szText)
  43.     }
  44.     precache_model("models/rsTGO/ALAP/KNIFE.mdl")
  45. }
  46. public plugin_init() {
  47.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  48.     register_event("CurWeapon", "Fegyverek", "be", "1=1")
  49.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  50.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  51.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  52.     }
  53. }
  54. public OnItemDeployPost(ent) {
  55.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  56.     if(id) {
  57.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  58.        
  59.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  60.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  61.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ALAPMODELEK[i])
  62.             }
  63.         }
  64.     }
  65.     return HAM_IGNORED;
  66. }
  67. public ClCmd_Impulse(id) {
  68.     const m_iId = 43
  69.     const m_pActiveItem = 373
  70.    
  71.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  72.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  73.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  74.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  75.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6))
  76.             return PLUGIN_HANDLED
  77.         }
  78.     }
  79.     return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81. public Fegyverek(id) {
  82.     new szText[512]
  83.     new Fegyver = get_user_weapon(id)
  84.    
  85.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_M4A1 && Skin[0][id] == 0) {
  86.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[0])
  87.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  88.     }
  89.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_AK47 && Skin[1][id] == 0) {
  90.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[1])
  91.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  92.     }
  93.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_AWP && Skin[2][id] == 0) {
  94.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[2])
  95.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  96.     }
  97.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_DEAGLE && Skin[3][id] == 0) {
  98.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[3])
  99.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  100.     }
  101.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_USP && Skin[4][id] == 0) {
  102.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[4])
  103.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  104.     }
  105.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_GLOCK18 && Skin[5][id] == 0) {
  106.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[5])
  107.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  108.     }
  109.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_FAMAS && Skin[6][id] == 0) {
  110.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[6])
  111.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  112.     }
  113.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_MP5NAVY && Skin[7][id] == 0) {
  114.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[7])
  115.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  116.     }
  117.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_C4 && Skin[8][id] == 0) {
  118.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[8])
  119.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  120.     }
  121.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_HEGRENADE && Skin[9][id] == 0) {
  122.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[9])
  123.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  124.     }
  125.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_FLASHBANG && Skin[10][id] == 0) {
  126.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[10])
  127.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  128.     }
  129.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_KNIFE && Skin[11][id] == 0) {
  130.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[11])
  131.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  132.     }
  133. }  
  134. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  135.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  136.  
  137.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  138.     write_byte(iAnim)
  139.     write_byte(pev(id, pev_body))
  140.     message_end()
  141. }
  142. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim) {
  143.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  144.  
  145.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  146.     write_byte(iAnim)
  147.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  148.     message_end()
  149. }

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.05.01. 17:51 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
???

Témanevet nem javítottad. Hibát említettél a kódban, de nem mondtad el, hogy mi az, aztán meg idetolsz egy másik kódot más hibával.
Döntsd el mit akarsz aztán kérdezz... ( f betűs animációt nem véletlen mondta forsz, hogy hagyjátok, ha nem értitek mit miért csinál. )

Ez így, ilyen formában kuka. Nyiss egy új témát a tényleges problémával. ( Ha az animációs cucc kell, akkor modelleket csatold. )

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 168 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole