hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 06:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 479 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 478 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 31 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 20:20 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
V!RUSHĐ írta:
kengurumancs írta:
pbt melyik román szerverről is lopja? :lol: :lol: :lol: :xicon_e_biggrin: :xicon_e_biggrin: ;) ;)


Hülyeség, nem lopja.Onnan tudom, hogy én és Pista szoktuk megcsinálni az animációkat minden fegyverhez.
http://cs-site.ru/

Furcsa, a kedves román szerveren meg ott van a skinek! Mindegy... tudok amit tudok, hagyjuk, nem megyek bele vitába.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 21:50 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
kengurumancs írta:
V!RUSHĐ írta:
kengurumancs írta:
pbt melyik román szerverről is lopja? :lol: :lol: :lol: :xicon_e_biggrin: :xicon_e_biggrin: ;) ;)


Hülyeség, nem lopja.Onnan tudom, hogy én és Pista szoktuk megcsinálni az animációkat minden fegyverhez.
http://cs-site.ru/

Furcsa, a kedves román szerveren meg ott van a skinek! Mindegy... tudok amit tudok, hagyjuk, nem megyek bele vitába.


Akkor rosszul tudod...
1.Nem is tudunk arról, hogy a románoknak van olyan szerverük ahol cs:go skineket használnak.
2.Arra nem is gondoltál, hogy esetleg ők lopják a pbT-től a skineket és nem mi?Ha megnézed a modelleket és látod a pista vagy a virushd nevet az animációk közt, akkor így van.

Amúgy meg kb minden skin ami fent van a pbT-n, ott van az oldalon amit linkeltem, de igazad van.Ne ebből legyen a vita.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 22:04 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
V!RUSHĐ írta:
D34D írta:
V!RUSHĐ írta:
Felmész valamelyik szerverre ahol már van bent animációs cucc és letölti a modelleket.

Péláúl pbT


Mindenki onnan lopja...

Nem mindenki :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 22:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Off Topic
Teinkább, megse szólaj full skin, onan van

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 22:37 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (Akosch:.):
Az Off Topic tag nem írja felül a szabályzatot, figyelmeztetést megkapod, de ellenpéldának itt hagyom ezt.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 19:58 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Skinek cssite-ről ás gamebanana-ról van animációt ahogy VIRUS is mondja én és ő csináltuk amit a ............................... hyperkocka lenyult
és elég szomorü hogy ilyen híres nevet így bemocskolnak
SG hát arról kár is beszálni felesleges :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
UI: esetleg ipt kaphatnánk arról a szerverről pmbe hogy megnézzük miit is nyultunk le

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 20:10 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.07.07. 19:44
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Hagyjuk már a témát..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 21:10 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
NO KOMMENT


Csatolmányok:
Névtelen1.jpg
Névtelen1.jpg [ 78.06 KiB | Megtekintve 818 alkalommal ]

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 23:25 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.05.11. 23:09
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Na szoval nem eleg csak ha a modelt irjatok oda.. Le kell kerni meg a silencet es .. -.-

Pld:

  1. SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_AWP ? 6:0))


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Inspect - mforce
HozzászólásElküldve: 2016.08.05. 10:40 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
LyreBro írta:
Na szoval nem eleg csak ha a modelt irjatok oda.. Le kell kerni meg a silencet es .. -.-

Pld:

  1. SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_AWP ? 6:0))

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #pragma tabsize 0
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  12.  
  13. new fegyver[33]
  14.  
  15. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_awp"};
  16. new const weapnames[] = {CSW_AWP}
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  21.     register_event("CurWeapon", "fegyvervaltas", "be", "1=1")
  22.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  23.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  24.     }
  25. }
  26.  
  27. public fegyvervaltas(id) {
  28.     new wp = get_user_weapon(id)
  29.    
  30.     if(fegyver[id] == 1 && wp == CSW_AWP) {
  31.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weap_skins/v_awp.mdl")
  32.     }
  33. }
  34.        
  35.  
  36. new const fegyverek[][] = {
  37.     "models/weap_skins/v_awp.mdl"
  38. };
  39.  
  40. public OnItemDeployPost(ent) {
  41.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  42.  
  43.     if(id) {
  44.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  45.    
  46.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  47.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  48.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])
  49.             }
  50.     }
  51. }
  52. return HAM_IGNORED;
  53. }
  54.  
  55. public plugin_precache() {
  56.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  57. }
  58.  
  59. public ClCmd_Impulse(id) {
  60.     const m_iId = 43
  61.     const m_pActiveItem = 373
  62.  
  63.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  64.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  65.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  66.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  67.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_AWP ? 6:0))
  68.         }
  69.         return PLUGIN_HANDLED;
  70. }
  71. return PLUGIN_CONTINUE;
  72. }
  73.  
  74. // fakemeta
  75. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  76. {
  77.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  78.  
  79.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  80.     write_byte(iAnim)
  81.     write_byte(pev(id, pev_body))
  82.     message_end()
  83. }
  84.  
  85. // engine
  86. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  87. {
  88.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  89.  
  90.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  91.     write_byte(iAnim)
  92.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  93.     message_end()
  94. }
  95.  
  96. public client_connect(id) {
  97.     fegyver[id] = 1
  98. }


Na és ezzel mi a gond? Nem megy, bárhogy próbálom :'(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 31 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 152 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole