Offline |
|
|
Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20 Hozzászólások: 970
Megköszönt másnak: 109 alkalommal Megköszönték neki: 135 alkalommal
|
Dezariais írta: Pl késekkel így néz ki: public plugin_precache() { precache_model("models/kesek/kes_v1.mdl") //Ide megadod, hogy hol található az 1. kés precache_model("models/kesek/kes_v2.mdl") //Ide megadod, hogy hol található az 2. kés precache_model("models/kesek/kes_v3.mdl") //Ide megadod, hogy hol található az 3. kés } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /kes","kesmenu") //Regisztráljuk a parancsot, a játékosoknak be kell írni, hogy /kes, hogy megjelenítse a hozzátartozó menüt. Erre fog érvényesülni a "kesmenu" id. register_event("CurWeapon", "csereles", "be", "1=1") //Itt létrehozunk egy eventet, aminek segítségével cserélgethetjük a késeket } // Az előbb megadott event: public csereles(id) { new fegyver = get_user_weapon(id) //Lekérjük a játékos fegyverét if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v1.mdl") //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre } if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v2.mdl") //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre } if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v3.mdl") //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre } } //Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez fogja megnyitni a menüt public kesmenu(id) { new szText[555 char] new menu = menu_create("Késmenü", "menu_h") //Létrehozunk egy menüt,aminek a címe: "Késmenü" menu_additem(menu,"1. kés","1",0) //Ha megnyomod az egyest, akkor kiválasztod az 1. kést menu_additem(menu,"2. kés","2",0) //Ha megnyomod a kettest, akkor kiválasztod a 2. kést menu_additem(menu,"3. kés","3",0) //Ha megnyomod a hármast, akkor kiválasztod a 3. kést menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); //Itt pedig, ha valaki kiválasztja a neki tetsző kést, chatben ki írja, hogy sikeresen választottad az XY kést! public menu_h(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[9], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1:{ client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad az 1. kést!"); } case 2:{ client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 2. kést!"); } case 3:{ client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 3. kést!"); } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } }
Nagyjából ennyi. De am itt van kiki tutorialja a menükészítésről: Menü készítés! Menü És szerinted ez le is cseréli? mert te csak kiírattál vele egy parancsot ha rámegy a menüben..
_________________ ! | Moderátori megjegyzés (kiki): | Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat! |
|
|