hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 06:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 469 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 469 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: egyszerűen !
HozzászólásElküldve: 2016.08.08. 16:03 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.07.07. 19:44
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Pl késekkel így néz ki:
  1. public plugin_precache() {
  2.     precache_model("models/kesek/kes_v1.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 1. kés
  3.     precache_model("models/kesek/kes_v2.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 2. kés
  4.     precache_model("models/kesek/kes_v3.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 3. kés
  5. }
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  8.     register_clcmd("say /kes","kesmenu")  //Regisztráljuk a parancsot, a játékosoknak be kell írni, hogy /kes, hogy megjelenítse a hozzátartozó menüt. Erre fog érvényesülni a "kesmenu" id.
  9.     register_event("CurWeapon", "csereles", "be", "1=1")  //Itt létrehozunk egy eventet, aminek segítségével cserélgethetjük a késeket
  10. }
  11.  
  12. // Az előbb megadott event:
  13. public csereles(id)
  14. {
  15.     new fegyver = get_user_weapon(id) //Lekérjük a játékos fegyverét
  16.     if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  17.     {
  18.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v1.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  19.     }
  20.     if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  21.     {
  22.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v2.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  23.     }
  24.     if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  25.     {
  26.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v3.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  27.     }
  28. }
  29.  
  30. //Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez fogja megnyitni a menüt
  31. public kesmenu(id) {
  32.  
  33.     new szText[555 char]
  34.  
  35.     new menu = menu_create("Késmenü", "menu_h")  //Létrehozunk egy menüt,aminek a címe: "Késmenü"
  36.  
  37.     menu_additem(menu,"1. kés","1",0)  //Ha megnyomod az egyest, akkor kiválasztod az 1. kést
  38.         menu_additem(menu,"2. kés","2",0)  //Ha megnyomod a kettest, akkor kiválasztod a 2. kést
  39.     menu_additem(menu,"3. kés","3",0)  //Ha megnyomod a hármast, akkor kiválasztod a 3. kést
  40.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  41.     menu_display(id, menu, 0);
  42.  
  43.  
  44. //Itt pedig, ha valaki kiválasztja a neki tetsző kést, chatben ki írja, hogy sikeresen választottad az XY kést!
  45. public menu_h(id, menu, item)
  46. {
  47.     if( item == MENU_EXIT )
  48.     {
  49.         menu_destroy(menu);
  50.         return PLUGIN_HANDLED;
  51.     }
  52.     new data[9], szName[64];
  53.     new access, callback;
  54.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  55.     new key = str_to_num(data);
  56.  
  57.     switch(key)
  58.     {
  59.         case 1:{
  60.             client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad az 1. kést!");
  61.         }
  62.         case 2:{
  63.                         client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 2. kést!");
  64.         }
  65.         case 3:{
  66.                         client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 3. kést!");
  67.         }
  68.     }  
  69.     menu_destroy(menu)
  70.     return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72. }

Nagyjából ennyi.
De am itt van kiki tutorialja a menükészítésről: Menü készítés! Menü


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: egyszerűen !
HozzászólásElküldve: 2016.08.08. 16:45 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 970
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Dezariais írta:
Pl késekkel így néz ki:
  1. public plugin_precache() {
  2.     precache_model("models/kesek/kes_v1.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 1. kés
  3.     precache_model("models/kesek/kes_v2.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 2. kés
  4.     precache_model("models/kesek/kes_v3.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 3. kés
  5. }
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  8.     register_clcmd("say /kes","kesmenu")  //Regisztráljuk a parancsot, a játékosoknak be kell írni, hogy /kes, hogy megjelenítse a hozzátartozó menüt. Erre fog érvényesülni a "kesmenu" id.
  9.     register_event("CurWeapon", "csereles", "be", "1=1")  //Itt létrehozunk egy eventet, aminek segítségével cserélgethetjük a késeket
  10. }
  11.  
  12. // Az előbb megadott event:
  13. public csereles(id)
  14. {
  15.     new fegyver = get_user_weapon(id) //Lekérjük a játékos fegyverét
  16.     if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  17.     {
  18.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v1.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  19.     }
  20.     if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  21.     {
  22.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v2.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  23.     }
  24.     if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  25.     {
  26.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v3.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  27.     }
  28. }
  29.  
  30. //Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez fogja megnyitni a menüt
  31. public kesmenu(id) {
  32.  
  33.     new szText[555 char]
  34.  
  35.     new menu = menu_create("Késmenü", "menu_h")  //Létrehozunk egy menüt,aminek a címe: "Késmenü"
  36.  
  37.     menu_additem(menu,"1. kés","1",0)  //Ha megnyomod az egyest, akkor kiválasztod az 1. kést
  38.         menu_additem(menu,"2. kés","2",0)  //Ha megnyomod a kettest, akkor kiválasztod a 2. kést
  39.     menu_additem(menu,"3. kés","3",0)  //Ha megnyomod a hármast, akkor kiválasztod a 3. kést
  40.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  41.     menu_display(id, menu, 0);
  42.  
  43.  
  44. //Itt pedig, ha valaki kiválasztja a neki tetsző kést, chatben ki írja, hogy sikeresen választottad az XY kést!
  45. public menu_h(id, menu, item)
  46. {
  47.     if( item == MENU_EXIT )
  48.     {
  49.         menu_destroy(menu);
  50.         return PLUGIN_HANDLED;
  51.     }
  52.     new data[9], szName[64];
  53.     new access, callback;
  54.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  55.     new key = str_to_num(data);
  56.  
  57.     switch(key)
  58.     {
  59.         case 1:{
  60.             client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad az 1. kést!");
  61.         }
  62.         case 2:{
  63.                         client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 2. kést!");
  64.         }
  65.         case 3:{
  66.                         client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 3. kést!");
  67.         }
  68.     }  
  69.     menu_destroy(menu)
  70.     return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72. }

Nagyjából ennyi.
De am itt van kiki tutorialja a menükészítésről: Menü készítés! Menü


És szerinted ez le is cseréli?
mert te csak kiírattál vele egy parancsot ha rámegy a menüben..

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 158 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole