hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 11:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 314 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 312 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dropolás
HozzászólásElküldve: 2016.09.14. 12:08 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.03.25. 18:06
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
üdv fórumozok az miért van hogy kb 100 at ölök és kb utána valahogy kapok terep mintás ládát szóval nagyon ritka és azt hogyan oldom meg h kb minden második minden 5 dik kapjon kb ?


  1. public fwStart()
  2. {
  3.     kill_all_entity("lada");
  4.     kill_all_entity("kulcs");
  5.     kill_all_entity("hflada");
  6.     kill_all_entity("arany");
  7.     kill_all_entity("csomag");
  8.     kill_all_entity("tereplada");
  9. }
  10.  
  11.  
  12. public kill_all_entity(classname[])
  13. {
  14.     new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname)
  15.     while(iEnt > 0)
  16.     {
  17.                 remove_entity(iEnt);
  18.         iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname)      
  19.     }
  20. }



  1. public tereplada_keszites(id, id_item)
  2. {
  3.     new Float:origins[3]
  4.     pev(id,pev_origin,origins);
  5.     new entit=create_entity("info_target")
  6.    
  7.     origins[0]+=1.0
  8.     origins[2]-=32.0
  9.    
  10.     set_pev(entit,pev_origin,origins)
  11.     entity_set_model(entit,tereplada)
  12.     set_pev(entit,pev_classname,"tereplada");
  13.    
  14.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
  15.     set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
  16.     set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
  17.    
  18.     engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
  19.    
  20.     engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
  21.    
  22.     set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
  23. }
  24. public lada_keszites(id, id_item)
  25. {
  26.     new Float:origins[3]
  27.     pev(id,pev_origin,origins);
  28.     new entit=create_entity("info_target")
  29.    
  30.     origins[0]+=1.0
  31.     origins[2]-=32.0
  32.    
  33.     set_pev(entit,pev_origin,origins)
  34.     entity_set_model(entit,lada)
  35.     set_pev(entit,pev_classname,"lada");
  36.    
  37.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
  38.     set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
  39.     set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
  40.    
  41.     engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
  42.    
  43.     engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
  44.    
  45.     set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
  46. }
  47. public kulcs_keszites(id, id_item)
  48. {
  49.     new Float:origins[3]
  50.     pev(id,pev_origin,origins);
  51.     new entit=create_entity("info_target")
  52.    
  53.     origins[0]+=1.0
  54.     origins[2]-=32.0
  55.    
  56.     set_pev(entit,pev_origin,origins)
  57.     entity_set_model(entit,kulcs)
  58.     set_pev(entit,pev_classname,"kulcs");
  59.    
  60.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
  61.     set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
  62.     set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
  63.    
  64.     engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
  65.    
  66.     engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
  67.    
  68.     set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
  69. }
  70. public hflada_keszites(id, id_item)
  71. {
  72.     new Float:origins[3]
  73.     pev(id,pev_origin,origins);
  74.     new entit=create_entity("info_target")
  75.    
  76.     origins[0]+=1.0
  77.     origins[2]-=32.0
  78.    
  79.     set_pev(entit,pev_origin,origins)
  80.     entity_set_model(entit,hflada)
  81.     set_pev(entit,pev_classname,"hflada");
  82.    
  83.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
  84.     set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
  85.     set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
  86.    
  87.     engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
  88.    
  89.     engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
  90.    
  91.     set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
  92. }
  93. public arany_keszites(id, id_item)
  94. {
  95.     new Float:origins[3]
  96.     pev(id,pev_origin,origins);
  97.     new entit=create_entity("info_target")
  98.    
  99.     origins[0]+=1.0
  100.     origins[2]-=32.0
  101.    
  102.     set_pev(entit,pev_origin,origins)
  103.     entity_set_model(entit,arany)
  104.     set_pev(entit,pev_classname,"arany");
  105.    
  106.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
  107.     set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
  108.     set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
  109.    
  110.     engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
  111.    
  112.     engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
  113.    
  114.     set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
  115. }
  116. public csomag_keszites(id, id_item)
  117. {
  118.     new Float:origins[3]
  119.     pev(id,pev_origin,origins);
  120.     new entit=create_entity("info_target")
  121.    
  122.     origins[0]+=1.0
  123.     origins[2]-=32.0
  124.    
  125.     set_pev(entit,pev_origin,origins)
  126.     entity_set_model(entit,csomag)
  127.     set_pev(entit,pev_classname,"csomag");
  128.    
  129.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
  130.     set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
  131.     set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
  132.    
  133.     engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
  134.    
  135.     engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
  136.    
  137.     set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
  138. }
  139. public fwd_lada(ent,id,nev)
  140. {
  141.     if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
  142.    
  143.     if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
  144.        
  145.     static classname[32];
  146.     pev(ent,pev_classname,classname,31);
  147.    
  148.     if(equali(classname,"lada"))
  149.     {
  150.         if(pev(id,pev_button))
  151.         {  
  152.             g_lada[id]++
  153.                         talalttargy[id]++
  154.             ladadroppocska(id)
  155.             engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
  156.         }
  157.     }
  158.     else if(equali(classname,"kulcs"))
  159.     {
  160.         if(pev(id,pev_button))
  161.         {  
  162.             g_kulcs[id]++
  163.                         talalttargy[id]++
  164.             kulcsdroppocska(id)
  165.             engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
  166.         }
  167.     }
  168.     else if(equali(classname,"hflada"))
  169.     {
  170.         if(pev(id,pev_button))
  171.         {  
  172.             g_hflada[id]++
  173.                         talalttargy[id]++
  174.             hfdroppocska(id)
  175.             engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
  176.         }
  177.     }
  178.     else if(equali(classname,"arany"))
  179.     {
  180.         if(pev(id,pev_button))
  181.         {  
  182.                     g_arany[id]++
  183.             aranydropp(id)
  184.             engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
  185.         }
  186.     }
  187.     else if(equali(classname,"csomag"))
  188.     {
  189.         if(pev(id,pev_button))
  190.         {
  191.                     g_csomag[id]++
  192.             csomagdropp(id)
  193.             engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
  194.         }
  195.     }
  196.     else if(equali(classname,"tereplada"))
  197.     {
  198.         if(pev(id,pev_button))
  199.         {
  200.                     terep_lada[id]++
  201.             talalttargy[id]++
  202.             terepdropocska(id)
  203.             engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
  204.         }
  205.     }
  206.     else
  207.         return FMRES_IGNORED;
  208.    
  209.    
  210.     return PLUGIN_HANDLED
  211. }
  212.  
  213.  
  214. public death(){
  215.    
  216.         new killer = read_data(1)
  217.         new victim = read_data(2)
  218.         new id = read_data(3)
  219.    
  220.     if(killer != victim)
  221.         oles[killer]++
  222.        
  223.         if(killer == victim)
  224.         {
  225.             return PLUGIN_HANDLED
  226.         }
  227.         if(szint[killer] >= 0 && szint[killer] <= 5)
  228.         {
  229.         xp[killer] += random_num(1,30)
  230. }
  231. if(szint[killer] > 5 && szint[killer] <= 10)
  232. {
  233. xp[killer] += random_num(1,20)
  234. }
  235. if(szint[killer] > 10 && szint[killer] <= 20)
  236. {
  237. xp[killer] += random_num(1,10)
  238. }
  239. if(szint[killer] > 20 && szint[killer] <= 30)
  240. {
  241. xp[killer] += random_num(1,10)
  242. }
  243. if(szint[killer] > 30 && szint[killer] <= 50)
  244. {
  245. xp[killer] += random_num(1,5)
  246. }
  247. if(xp[killer] >= 100)
  248. {
  249. szint[killer]++
  250. eloszt[killer] +=3
  251. xp[killer] -= 100
  252. }
  253. if(szint[killer] == 50)
  254. {      
  255. }
  256.  
  257. if(varazshasznal[killer])
  258. {
  259.         if(25.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  260.         {
  261.                g_lada[killer]++
  262.                talalttargy[id]++
  263.                ladadroppocska(killer)
  264.         }
  265.         else if(25.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  266.         {
  267.                g_kulcs[killer]++
  268.                talalttargy[id]++
  269.                kulcsdroppocska(killer)
  270.         }
  271.         else if(15.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  272.         {
  273.                 g_hflada[killer]++
  274.                 talalttargy[id]++
  275.                 hfdroppocska(killer)
  276.         }
  277.         else if(90.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  278.         {
  279.                      g_arany[killer]++
  280.                      aranydropp(killer)
  281.         }
  282.         else if(30.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  283.         {
  284.                         g_csomag[id]++
  285.                         csomagdropp(killer)
  286.         }
  287.        else if(25.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  288.         {
  289.                         terep_lada[id]++
  290.               talalttargy[id] ++
  291.                         terepdropocska(killer)
  292.         }
  293.  
  294. }
  295. else
  296. {
  297.     if(25.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  298.     {
  299.         lada_keszites(victim,0)
  300.     }
  301.     else if(25.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  302.     {
  303.         kulcs_keszites(victim,0)
  304.     }
  305.     else if(15.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  306.     {
  307.         hflada_keszites(victim,0)
  308.     }
  309.     else if(90.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  310.     {
  311.         arany_keszites(victim,0)
  312.     }
  313.     else if(30.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  314.     {
  315.         csomag_keszites(victim,0)
  316.         }  
  317.     else if(25.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  318.     {
  319.         tereplada_keszites(victim,0)
  320.         }
  321. }    
  322. return PLUGIN_HANDLED
  323. }  
  324.  
  325. public aranydropp(id) {
  326.         if(bolcsesseghasznal[id])
  327.         {
  328.              aranybolcsesseg(id)
  329.         }
  330.         else if(80.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  331.         {
  332.              alap_arany_drop(id)
  333.                }
  334. }
  335. public aranybolcsesseg(id) {
  336.    
  337.         new nev[32]
  338.         get_user_name(id,nev,31)
  339.         switch(random_num(1,1))
  340.         {
  341.             case 1:
  342.             {
  343.                 new ertek = random_num(1500,3000);
  344.                                 g_arany[id] += ertek
  345.                                 talaltarany[id] +=ertek
  346.                 ColorChat(id, GREEN,"[Global Unison]^1Találtál ^4%d ^1aranyat!", ertek)
  347.             }
  348.            
  349.         }
  350. }
  351. public alap_arany_drop(id) {
  352.    
  353.         new nev[32]
  354.         get_user_name(id,nev,31)
  355.         switch(random_num(1,1))
  356.         {
  357.             case 1:
  358.             {
  359.                 new ertek = random_num(150,300);
  360.                                 g_arany[id] += ertek
  361.                                 talaltarany[id] +=ertek
  362.                  fegyoaranydrop[id]++;
  363.                 ColorChat(id, GREEN,"[Global Unison]^1Találtál ^4%d ^1aranyat!", ertek)
  364.             }
  365.         }
  366. }
  367.  
  368. public csomagdropp(id) {
  369.         if(bolcsesseghasznal[id])
  370.         {
  371.              csomag_bolcsesseg(id)
  372.         }
  373.         else if(50.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  374.         {
  375.             csomag_alap_arany(id)
  376.         }
  377.         else if(5.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  378.         {
  379.              csomag_skin(id)
  380.         }
  381. }
  382.  
  383.  
  384. public csomag_bolcsesseg(id) {
  385.    
  386.         new nev[32]
  387.         get_user_name(id,nev,31)
  388.         switch(random_num(1,1))
  389.         {
  390.             case 1:
  391.             {
  392.                 new ertek = random_num(1500,3000);
  393.                                 g_arany[id] += ertek
  394.                                 talaltarany[id] +=ertek
  395.                 ColorChat(0, GREEN,"[Global Unison]^1%s Talált ^4%d ^1aranyat egy ^4CsomagbĂłl!!", nev, ertek)
  396.             }
  397.            
  398.         }
  399. }
  400. public csomag_alap_arany(id) {
  401.    
  402.         new nev[32]
  403.         get_user_name(id,nev,31)
  404.         switch(random_num(1,1))
  405.         {
  406.             case 1:
  407.             {
  408.                 new ertek = random_num(150,300);
  409.                                 g_arany[id] += ertek
  410.                                 talaltarany[id] +=ertek
  411.                 ColorChat(0, GREEN,"[Global Unison]^1%s Talált ^4%d ^1aranyat egy ^4CsomagbĂłl!!", nev, ertek)
  412.             }
  413.            
  414.         }
  415. }
  416.  
  417. public csomag_skin(id) {
  418. talalttargy[id]++
  419.    
  420.     if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) {
  421.         new nev[32]
  422.         get_user_name(id,nev,31)
  423.         switch(random_num(1,1))
  424.         {
  425.             case 1:
  426.             {
  427.                 terepskin[1][id] +=1
  428.                 ColorChat(0, GREEN,"[Global Unison] ^1%s Talált egy ^4Terepmintás M4A1-t egy CsomagbĂłl!!", nev)
  429.             }  
  430.         }
  431.     }
  432. }
  433.  
  434. public ladadroppocska(id)
  435. {
  436. new nev[32]
  437. get_user_name(id,nev,charsmax(nev))
  438. ColorChat(0,GREEN,"[Global Unison]^1%s Talált egy ^4Ládát!", nev)
  439. }
  440.  
  441. public kulcsdroppocska(id)
  442. {
  443. new nev[32]
  444. get_user_name(id,nev,charsmax(nev))
  445. ColorChat(0,GREEN,"[Global Unison]^1%s Talált egy ^4Kulcsot!", nev)
  446. }
  447. public terepdropocska(id)
  448. {
  449. new nev[32]
  450. get_user_name(id,nev,charsmax(nev))
  451. ColorChat(0,GREEN,"[Global Unison]^1%s Talált egy ^4Terepmintáa Ládát!", nev)
  452. }
  453. public hfdroppocska(id)
  454. {
  455. new nev[32]
  456. get_user_name(id,nev,charsmax(nev))
  457. ColorChat(0,GREEN,"[Global Unison]^1%s Talált egy ^4Holdfény Kincses Ládát!", nev)
  458. }
  459.  
  460. public valaszt(id){
  461.     new cim[121]
  462.     format(cim, charsmax(cim), "\dVálaszd ki hová szeretnál menni!")
  463.     new menu = menu_create(cim, "valasz_h")
  464.    
  465.     menu_additem(menu, "Eladás","1",0)
  466.     menu_additem(menu, "Vásárlás","2",0)
  467.  
  468.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  469.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  470.     menu_display(id, menu, 0);
  471.  
  472. }
  473. public valasz_h(id, menu, item){
  474.     if(item == MENU_EXIT){
  475.     menu_destroy(menu)
  476.     }
  477.    
  478.     new data[9], szName[64]
  479.     new access, callback
  480.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  481.     new key = str_to_num(data)
  482.  
  483.     switch(key){
  484.         case 1:{
  485.             eladas(id)
  486.         }
  487.         case 2:{
  488.             piac(id)
  489.         }
  490.     }
  491. }
  492.  
  493.  
  494. public ladanyitas(id){
  495.    
  496.     new szText[555 char]
  497.     new cim[121]
  498.     formatex( szText, charsmax( szText ), "\rGlobal Unison Mode \y- Ládanyitas")
  499.     new menu = menu_create(szText, "lada_h")
  500.  
  501.    
  502.     format(cim, charsmax(cim), "%s | %s \y(%d) \wDarab | \y(%d) \wDarab", LADAK[1][id],KULCSOK[1][id],g_lada[id],g_kulcs[id])
  503.     menu_additem(menu, cim, "1",0)
  504.     format(cim, charsmax(cim), "%s | %s", LADAK[2][id],KULCSOK[2][id])
  505.     menu_additem(menu, cim, "2",0)
  506.     format(cim, charsmax(cim), "%s | %s \y(%d) \wDarab | \y(%d) \wDarab", LADAK[3][id],KULCSOK[3][id],terep_lada[id],terep_kulcs[id])
  507.     menu_additem(menu, cim, "3",0)
  508.     format(cim, charsmax(cim), "%s | %s", LADAK[4][id],KULCSOK[4][id])
  509.     menu_additem(menu, cim, "4",0)
  510.     format(cim, charsmax(cim), "%s | %s", LADAK[5][id],KULCSOK[5][id])
  511.     menu_additem(menu, cim, "5",0)
  512.    
  513. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");   
  514. menu_display(id, menu, 0)
  515. }
  516.  
  517. public lada_h(id, menu, item)
  518.     {
  519.    
  520.     if( item == MENU_EXIT )
  521.     {
  522.     menu_destroy(menu);
  523.     return PLUGIN_HANDLED;
  524.     }
  525.    
  526.     new data[9], access, callback, szName[64]
  527.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  528.     new key = str_to_num(data)
  529.    
  530.     switch(key)
  531.     {
  532. case 1:
  533. {
  534. if(g_lada[id] >= 1 && g_kulcs[id] >= 1)
  535. {
  536. g_lada[id] --
  537. g_kulcs[id] --
  538. nyitasok(id)
  539. ladanyitas(id)
  540. }
  541. else
  542. ColorChat(id, GREEN,"[Global Unison]^1Neked nincs ^4Ládád ^1és^3/^1vagy ^4Kulcsod!!")
  543. }
  544. case 2:
  545. {
  546. if(g_hflada[id] >= 1)
  547. {
  548. g_hflada[id] --
  549. hfnyit(id)
  550. ladanyitas(id)
  551. }
  552. }
  553. case 3:
  554. {
  555. if(g_lada[id] >= 1 && g_kulcs[id] >= 1)
  556. {
  557. terep_lada[id] --
  558. terep_kulcs[id] --
  559. terep_nyit(id)
  560. ladanyitas(id)
  561. }
  562. else
  563. ColorChat(id, GREEN,"[Global Unison]^1Neked nincs ^4Ládád ^1és^3/^1vagy ^4Kulcsod!!")
  564. }
  565.   }
  566.  }
  567.  
  568. public terep_nyit(id) {
  569.     if(100.0 >= random_float(1.0, 100.0))
  570.         {
  571.              terep_nyitas(id)
  572.         }
  573. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dropolás
HozzászólásElküldve: 2016.09.14. 12:54 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
  1. new const Float:VarazsDropItem[][] =
  2. { //varazshasznal-nal a droppok
  3. //Figyelj arra, hogy csökkenő sorrendbe legyenek!
  4.     { 51.35 },
  5.     { 41.62},
  6.     { 31.23},
  7.     { 21.86 },
  8.     { 11.29 },
  9.     { 1.76 }
  10. };
  11. new const Float:ElseDropItem[][] =
  12. { //varazshasznal nelkul a droppok
  13. //Figyelj arra, hogy csökkenő sorrendbe legyenek!
  14.     { 51.35 },
  15.     { 41.62},
  16.     { 31.23},
  17.     { 21.86 },
  18.     { 11.29 },
  19.     { 1.76 }
  20. };
  21.  
  22. public death(){
  23.    
  24.         new killer = read_data(1)
  25.         new victim = read_data(2)
  26.         new id = read_data(3)
  27.         new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 100.00);
  28.         new Nev[32]; get_user_name(id, Nev,31);
  29.    
  30.     if(killer != victim)
  31.         oles[killer]++
  32.        
  33.         if(killer == victim)
  34.         {
  35.             return PLUGIN_HANDLED
  36.         }
  37.         if(szint[killer] >= 0 && szint[killer] <= 5)
  38.         {
  39.         xp[killer] += random_num(1,30)
  40.         }
  41.         if(szint[killer] > 5 && szint[killer] <= 10)
  42.         {
  43.         xp[killer] += random_num(1,20)
  44.         }
  45.         if(szint[killer] > 10 && szint[killer] <= 20)
  46.         {
  47.         xp[killer] += random_num(1,10)
  48.         }
  49.         if(szint[killer] > 20 && szint[killer] <= 30)
  50.         {
  51.         xp[killer] += random_num(1,10)
  52.         }
  53.         if(szint[killer] > 30 && szint[killer] <= 50)
  54.         {
  55.         xp[killer] += random_num(1,5)
  56.         }
  57.         if(xp[killer] >= 100)
  58.         {
  59.         szint[killer]++
  60.         eloszt[killer] +=3
  61.         xp[killer] -= 100
  62.         }
  63.         if(szint[killer] == 50)// Ez minek van itt ha semmit sem csinál??
  64.         {                      // Ez minek van itt ha semmit sem csinál??
  65.         }                      // Ez minek van itt ha semmit sem csinál??
  66.  
  67. if(varazshasznal[killer])
  68. {
  69.         if(RandomSzam <= VarazsDropItem[0][Mod])
  70.         {
  71.                g_lada[killer]++
  72.                talalttargy[id]++
  73.                ladadroppocska(killer)
  74.         }
  75.         else if(RandomSzam <= VarazsDropItem[1][Mod])
  76.         {
  77.                g_kulcs[killer]++
  78.                talalttargy[id]++
  79.                kulcsdroppocska(killer)
  80.         }
  81.         else if(RandomSzam <= VarazsDropItem[2][Mod])
  82.         {
  83.                 g_hflada[killer]++
  84.                 talalttargy[id]++
  85.                 hfdroppocska(killer)
  86.         }
  87.         else if(RandomSzam <= VarazsDropItem[3][Mod])
  88.         {
  89.                      g_arany[killer]++
  90.                      aranydropp(killer)
  91.         }
  92.         else if(RandomSzam <= VarazsDropItem[4][Mod])
  93.         {
  94.                         g_csomag[id]++
  95.                         csomagdropp(killer)
  96.         }
  97.        else if(RandomSzam <= VarazsDropItem[5][Mod])
  98.         {
  99.                         terep_lada[id]++
  100.               talalttargy[id] ++
  101.                         terepdropocska(killer)
  102.         }
  103.  
  104. }
  105. else
  106. {
  107.     (RandomSzam <= ElseDropItem[0][Mod])
  108.     {
  109.         lada_keszites(victim,0)
  110.     }
  111.     else if(RandomSzam <= ElseDropItem[1][Mod])
  112.     {
  113.         kulcs_keszites(victim,0)
  114.     }
  115.     else if(RandomSzam <= ElseDropItem[2][Mod])
  116.     {
  117.         hflada_keszites(victim,0)
  118.     }
  119.     else if(RandomSzam <= ElseDropItem[3][Mod])
  120.     {
  121.         arany_keszites(victim,0)
  122.     }
  123.     else if(RandomSzam <= ElseDropItem[4][Mod])
  124.     {
  125.         csomag_keszites(victim,0)
  126.         }  
  127.     else if(RandomSzam <= ElseDropItem[5][Mod])
  128.     {
  129.         tereplada_keszites(victim,0)
  130.         }
  131. }    
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }


SZERK:

Ha meg úgy akarod h minden 2-5. ölésnél droppoljon valamit:

  1. #define ADJVMIT1 2 //2. ölésnél ad valamit
  2. #define ADJVMIT2 5 //5. ölésnél ad valamit
  3.  
  4. new Valamiamitad[33], DropOles[33]; //Létrehozzuk a tömböket a számlálónak valamint, amit adni szeretnénk a bizonyos ölések után
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  9.  
  10. register_event("DeathMsg", "Eztortenikoleskor", "a");
  11. }
  12.  
  13. public Eztortenikoleskor(){
  14. new id = read_data(1)
  15.  
  16. if(id == read_data(2) || id == 0)
  17. return PLUGIN_HANDLED
  18.  
  19. DropOles[id]++; //Hogy öléskor adjon nekünk dropoles-t
  20.  
  21. if(DropOles[id] >= ADJVMIT1) //Ha dropoles nagyobb vagy egyenlő mint ADJVMIT1 értéke akkor ezek a dolgok lefutnak
  22. {
  23. Valamitad[id]++;
  24. }
  25.  
  26. if(DropOles[id] >= ADJVMIT2) //Ha dropoles nagyobb vagy egyenlő mint ADJVMIT2 értéke akkor ezek a dolgok lefutnak
  27. {
  28. Valamitad2[id]++;
  29. DropOles[id] = 0; //Az utolsónál nullázzuk az értéket, hogy újrainduljon a számláló
  30. }
  31.  
  32. return PLUGIN_CONTINUE
  33. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dropolás
HozzászólásElküldve: 2016.09.14. 13:32 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.03.25. 18:06
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
nem jo most meg csak ládat kapok de azt is csak úgy h pl 5 diknek dobja én ugy gondoltam minden ölesnél adjon aranyat minden 3 dik ölesnél csomagot minden 6 dik ölesnél kulcs vagy láda minden 10 ölesnél meg terep ládát


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 83 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole