hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 15:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 199 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 198 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 4 Dimenzio adddolás
HozzászólásElküldve: 2016.10.21. 20:19 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
udv valaki segitene nekem abba h ezt hogyan tudnam be addolni?

  1. new const FegyverAdat[][][] = {
  2.     { "", "", "", "" },
  3.     { "Terepmintás AK47", "GlobalUnison/Szint1/AK47", "28", "1" },
  4.     { "Terepmintás AWP", "GlobalUnison/Szint1/AWP", "18", "1" },
  5.     { "Terepmintás M4A1", "GlobalUnison/Szint1/M4A1", "22", "1" },
  6.     { "Terepmintás FAMAS", "GlobalUnison/Szint1/FAMAS", "15", "1" },
  7.     { "Terepmintás MP5", "GlobalUnison/Szint1/MP5", "19", "1" },
  8.     { "Klasszikus M3", "GlobalUnison/Szint1/M3", "21", "1" },
  9.     { "Terepmintás DEAGLE", "GlobalUnison/Szint1/DEAGLE", "26", "1" },
  10.     { "Terepmintás USP", "GlobalUnison/Szint1/USP", "16", "1" },
  11.     { "RĂ©gi AK47", "GlobalUnison/Szint2/AK47", "28", "2" },
  12.     { "Vadász AWP", "GlobalUnison/Szint2/AWP", "18", "2" },
  13.     { "Sivatagi M4A1", "GlobalUnison/Szint2/M4A1", "22", "2" },
  14.     { "RĂ©gi FAMAS", "GlobalUnison/Szint2/FAMAS", "15", "2" },
  15.     { "Klasszikus MP5", "GlobalUnison/Szint2/MP5", "19", "2" },
  16.     { "Mossbenger M3", "GlobalUnison/Szint2/M3", "21", "2" },
  17.     { "Tűz DEAGLE", "GlobalUnison/Szint2/DEAGLE", "26", "2" },
  18.     { "Tűz USP", "GlobalUnison/Szint2/USP", "16", "2" },
  19.     { "Villám AK47", "GlobalUnison/Szint3/AK47", "28", "3" },
  20.     { "Pulzus AWP", "GlobalUnison/Szint3/AWP", "18", "3" },
  21.     { "Tűz M4A1", "GlobalUnison/Szint3/M4A1", "22", "3" },
  22.     { "JĂ©g FAMAS", "GlobalUnison/Szint3/FAMAS", "15", "3" },
  23.     { "Tűz MP5", "GlobalUnison/Szint3/MP5", "19", "3" },
  24.     { "Short M3", "GlobalUnison/Szint3/M3", "21", "3" },
  25.     { "Kör DEAGLE", "GlobalUnison/Szint3/DEAGLE", "26", "3" },
  26.     { "Modern USP", "GlobalUnison/Szint3/USP", "16", "3" },
  27.     { "Fenevad AK47", "GlobalUnison/Szint4/AK47", "28", "4" },
  28.     { "Resistance AWP", "GlobalUnison/Szint4/AWP", "18", "4" },
  29.     { "Modern M4A1", "GlobalUnison/Szint4/M4A1", "22", "4" },
  30.     { "Spitfire FAMAS", "GlobalUnison/Szint4/FAMAS", "15", "4" },
  31.     { "KommandĂłs MP5", "GlobalUnison/Szint4/MP5", "19", "4" },
  32.     { "SPAS-12 M3", "GlobalUnison/Szint4/M3", "21", "4" },
  33.     { "Láng DEAGLE", "GlobalUnison/Szint4/DEAGLE", "26", "4" },
  34.     { "Engraved USP", "GlobalUnison/Szint4/USP", "16", "4" },
  35.     { "Magma AK47", "GlobalUnison/Szint5/AK47", "28", "5" },
  36.     { "Magma AWP", "GlobalUnison/Szint5/AWP", "18", "5" },
  37.     { "Magma M4A1", "GlobalUnison/Szint5/M4A1", "22", "5" },
  38.     { "Magma FAMAS", "GlobalUnison/Szint5/FAMAS", "15", "5" },
  39.     { "Magma MP5", "GlobalUnison/Szint5/MP5", "19", "5" },
  40.     { "Magma M3", "GlobalUnison/Szint5/M3", "21", "5" },
  41.     { "Magma DEAGLE", "GlobalUnison/Szint5/DEAGLE", "26", "5" },
  42.     { "Magma USP", "GlobalUnison/Szint5/USP", "16", "5" },
  43.     { "Nuclear AK47", "GlobalUnison/Szint6/AK47", "28", "6" },
  44.     { "Nuclear AWP", "GlobalUnison/Szint6/AWP", "18", "6" },
  45.     { "Nuclear M4A1", "GlobalUnison/Szint6/M4A1", "22", "6" },
  46.     { "Nuclear FAMAS", "GlobalUnison/Szint6/FAMAS", "15", "6" },
  47.     { "Nuclear MP5", "GlobalUnison/Szint6/MP5", "19", "6" },
  48.     { "Nuclear M3", "GlobalUnison/Szint6/M3", "21", "6" },
  49.     { "Nuclear DEAGLE", "GlobalUnison/Szint6/DEAGLE", "26", "6" },
  50.     { "Nuclear USP", "GlobalUnison/Szint6/USP", "16", "6" },
  51.     { "Zombie Hunter KĂ©s", "GlobalUnison/Kes/ZombiVadasz", "29", "7" },
  52.     { "Sárkányfog KĂ©s", "GlobalUnison/Kes/Sarkanyfog", "29", "7" },
  53.     { "DeRoiD KĂ©s", "GlobalUnison/Kes/Deroid", "29", "7" },
  54.     { "Autlaw AK47\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/AK47", "28", "1" },
  55.     { "WormGod AWP\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/AWP", "18", "1" },
  56.     { "Poseidon M4A1\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/M4A1", "22", "1" },
  57.     { "Vanquish FAMAS\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/FAMAS", "15", "1" },
  58.     { "BlooD MP5\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/MP5", "19", "1" },
  59.     { "Jungle DEAGLE\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/DEAGLE", "26", "1" },
  60.     { "Vertex USP\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/USP", "16", "1" },
  61.     { "Jaguár AK47\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/AK47", "28", "2" },
  62.     { "Redline AWP\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/AWP", "18", "2" },
  63.     { "Holw M4A1\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/M4A1", "22", "2" },
  64.     { "Pulse FAMAS\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/FAMAS", "15", "2" },
  65.     { "Carbonite MP5\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/MP5", "19", "2" },
  66.     { "Hyptonic DEAGLE\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/DEAGLE", "26", "2" },
  67.     { "Stainless USP\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/USP", "16", "2" }


Probáltam igy de nem jo

  1. public FegyverAdas(id)
  2. {
  3.     for(new x; x < MAXPLAYERS; x++)
  4.     {
  5.         for(new i; i < 64; i++)
  6.         {
  7.             FegyverAdat[i][id][i]++
  8.         }
  9.     }
  10. }


  1. register_clcmd("say /add", "FegyverAdas");

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 4 Dimenzio adddolás
HozzászólásElküldve: 2016.10.21. 22:31 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.10.05. 16:06
Hozzászólások: 20
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hibas -->
FegyverAdat[i][id][i] ++;

Helyes -->
FegyverAdat[id][i] ++;

_________________
DeathRun:[95%]
Paintball:[10%]
KésMód:[100%]


Publikus Pluginjaim!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 4 Dimenzio adddolás
HozzászólásElküldve: 2016.10.21. 22:35 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Ugy meg nem fordul le probaltam mar

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 4 Dimenzio adddolás
HozzászólásElküldve: 2016.10.22. 09:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Yoltan írta:
Hibas -->
FegyverAdat[i][id][i] ++;

Helyes -->
FegyverAdat[id][i] ++;


Nem esik le, hogy a fegyver neveit akarja addolni? :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 4 Dimenzio adddolás
HozzászólásElküldve: 2016.10.22. 09:42 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
FegyverAdat[i][id] ++;

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 4 Dimenzio adddolás
HozzászólásElküldve: 2016.10.22. 10:35 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Adott egy 3 dimenziós tömböd, amibe négyet akarsz tárolni. Vágesz. Nagyon baba.
Én nem azt mondom, hogy az a legjobb, de elég egyszerű és átláthatóbbá teszi a dolgot (szerintem), tehát kérdem én:
Miért nem használ senki enumot?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 4 Dimenzio adddolás
HozzászólásElküldve: 2016.10.22. 11:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
  1. new const FegyverAdat[][][]

Itt hol akarod lekérni az ID-t? Ahhoz hogy tudj addolni kell társíts egy másik tömböt a jelenlegihez és azt írni az addolás részre. Például:

  1. new g_Weapons[Skinek száma][33]
  2.  
  3. for(new i; i < Skinek Száma; i++) g_Weapons[i][id]++


aztán meg menübe

  1. for(new i;i < Skinek száma; i++)
  2. {
  3.     if(g_Weapons[i][id] > 0)
  4.     {
  5.         num_to_str(i, Numb, 5);
  6.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), FegyverInfo[i][0]);
  7.         menu_additem(menu, szMenu, Numb);
  8.     }
  9. }


Lyle amúgy tökéletesen elfér abba a 3 dimenzióba is, DE CSAK A STRING. Azaz ha leakarjuk kérni a szöveget használhatjuk így is: (Amúgy szerintem is az enum a legegyszerűbb)

  1. FegyverInfo[i][0] //az "i" takarja a sort (azaz ha az i = 3 akkor a 3. sorból kéri le a dolgokat) a nulla az pedig hogy melyik string (pl jelenesetben a fegyvernév)

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 4 Dimenzio adddolás
HozzászólásElküldve: 2016.10.22. 13:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
6almasok írta:
Lyle amúgy tökéletesen elfér abba a 3 dimenzióba is, DE CSAK A STRING. Azaz ha leakarjuk kérni a szöveget használhatjuk így is: (Amúgy szerintem is az enum a legegyszerűbb)

  1. FegyverInfo[i][0] //az "i" takarja a sort (azaz ha az i = 3 akkor a 3. sorból kéri le a dolgokat) a nulla az pedig hogy melyik string (pl jelenesetben a fegyvernév)


Hmmm, biztos igazad van, én erről nem tudtam. :D
Elnézést tudatlanságomért. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 4 Dimenzio adddolás
HozzászólásElküldve: 2016.10.22. 13:36 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Off Topic
Hol négy dimenzió?
Ha a tömbre gondolsz akkor el kell, hogy ábránditsalak.
Van egy tömböd aminek van vagy 40 eleme.
Egy négydimenziós tömb igy néz ki:
Kód:
new x[a][b][c][d];

Erre példát konkrétan nem lehet mondani, mert az emberek 70%ának az agya nemtudja elhelyezni a 4 dimenziót sehova sem.

Hozzáteszem utólag, hogy elve egy 3d-s tömböt hozol létre, és 4adatot raksz bele. ftw

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 4 Dimenzio adddolás
HozzászólásElküldve: 2016.10.22. 19:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
6almasok altal csinaltam csak igy csinaltam be adolja csak ezek is ott vanak
  1. "" "" "" ""

meg nem csereli le a skint es es az mitol lehet ?

igy csinaltam
  1. new g_Weapons[15][33]
  2. public FegyverAdas(id)
  3. {
  4.     for(new i; i < 15; i++) g_Weapons[i][id]++
  5. }


  1. new const Ritkaskinek[][][]={
  2.     { "", "", "", "" },
  3.     { "Autlaw AK47\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/AK47", "28", "1" },//1
  4.     { "WormGod AWP\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/AWP", "18", "1" },//2
  5.     { "Poseidon M4A1\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/M4A1", "22", "1" },//3
  6.     { "Vanquish FAMAS\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/FAMAS", "15", "1" },//4
  7.     { "BlooD MP5\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/MP5", "19", "1" },//5
  8.     { "Jungle DEAGLE\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/DEAGLE", "26", "1" },//6
  9.     { "Vertex USP\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint7/USP", "16", "1" },//7
  10.     { "Jaguár AK47\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/AK47", "28", "2" },//8
  11.     { "Redline AWP\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/AWP", "18", "2" },//9
  12.     { "Holw M4A1\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/M4A1", "22", "2" },//10
  13.     { "Pulse FAMAS\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/FAMAS", "15", "2" },//11
  14.     { "Carbonite MP5\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/MP5", "19", "2" },//12
  15.     { "Hyptonic DEAGLE\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/DEAGLE", "26", "2" },//13
  16.     { "Stainless USP\r|(\yStatTark*)", "GlobalUnison/Szint8/USP", "16", "2" }//14
  17. }

  1. public FegyverValtas(f)
  2. {
  3.     new id = get_pdata_cbase(f, 41, 4)
  4.     new wid = cs_get_weapon_id(f)
  5.    
  6.     if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id))
  7.     {
  8.         return HAM_SUPERCEDE
  9.     }
  10.    
  11.     new k = Hasznal[id][FegyverIdSzamok[wid]], Mdl[86]
  12.    
  13.     if(k > 0 && str_to_num(FegyverAdat[k][2]) == wid)
  14.     {
  15.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[k][1])
  16.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  17.     }
  18.     if(k > 0 && str_to_num(Ritkaskinek[k][2]) == wid)
  19.     {
  20.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", Ritkaskinek[k][1])
  21.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  22.     }
  23.     return HAM_IGNORED
  24. }


  1. for(new i; i < sizeof(EntityNevek); i++)
  2.     {
  3.         if(strlen(EntityNevek[i]) > 0)
  4.         {
  5.             RegisterHam(Ham_Item_Deploy, EntityNevek[i], "FegyverValtas", 1)
  6.         }
  7.     }


  1. new const EntityNevek[][] = {
  2.     "weapon_ak47", "weapon_awp", "weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_mp5navy", "weapon_m3", "weapon_deagle", "weapon_usp", "weapon_knife"
  3. }


  1. public RaktarMenu(id)
  2. {      
  3.     new String[128]
  4.     formatex(String, charsmax(String), "\yGlobal Unison \d- \wRaktármenĂĽ")
  5.     new menu = menu_create(String, "RaktarMenuh" )
  6.    
  7.     formatex(String, charsmax(String), "Fegyverek")
  8.     menu_additem(menu, String, "1")
  9.    
  10.     formatex(String, charsmax(String), "Tárgyak")
  11.     menu_additem(menu, String, "2")
  12.    
  13.     formatex(String, charsmax(String), "\r[Ritka Skinek]\d|\[\yStatTark\r*]")
  14.     menu_additem(menu, String, "3")
  15.    
  16.     menu_display(id, menu)
  17. }
  18.  
  19. public RaktarMenuh(id, menu, item)
  20. {
  21.    
  22.     if(item == MENU_EXIT)
  23.     {
  24.         menu_destroy(menu)
  25.         return
  26.     }
  27.    
  28.     new Adat[32], Sor[64]
  29.     new Access, Callback
  30.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  31.     new x = str_to_num(Adat)
  32.    
  33.     switch(x)
  34.     {
  35.         case 1:
  36.         {
  37.             FRaktarMenu(id)
  38.         }
  39.        
  40.         case 2:
  41.         {
  42.             TargyMenu(id)
  43.         }
  44.         case 3:
  45.         {
  46.             ritkamenu(id)
  47.         }
  48.     }
  49. }
  50. public ritkamenu(id)
  51. {
  52.     new String[128], Nts[3]
  53.     formatex(String, charsmax(String), "\yGlobal Unison \d- \wRaktár")
  54.     new menu = menu_create(String, "ritkaMenuh" )
  55.    
  56.     for(new i;i < 15; i++)
  57. {
  58.     if(g_Weapons[i][id] > 0)
  59.     {
  60.             continue
  61.         }
  62.        
  63.         new k = str_to_num(Ritkaskinek[i][3])
  64.         num_to_str(i, Nts, 2)
  65.        
  66.         if(str_to_num(Ritkaskinek[i][2]) != 29)
  67.         {
  68.             formatex(String, charsmax(String), "\w%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\d]", Ritkaskinek[i][0], g_Weapons[id][i],
  69.             FegyverKepessegAdat[k][1], KepessegAdat[1][1], FegyverKepessegAdat[k][2], KepessegAdat[2][1], FegyverKepessegAdat[k][3], KepessegAdat[3][1])
  70.         }
  71.         else
  72.         {
  73.             formatex(String, charsmax(String), "\y%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\d]", Ritkaskinek[i][0], g_Weapons[id][i],
  74.             FegyverKepessegAdat[k][4], KepessegAdat[4][1])
  75.         }
  76.        
  77.         menu_additem(menu, String, Nts)
  78.     }
  79.    
  80.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  81.     menu_display(id, menu)
  82. }
  83.  
  84. public ritkaMenuh(id, menu, item)
  85. {
  86.    
  87.     if(item == MENU_EXIT)
  88.     {
  89.         menu_destroy(menu)
  90.         return
  91.     }
  92.    
  93.     new Adat[32], Sor[64]
  94.     new Access, Callback
  95.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  96.     new x = str_to_num(Adat)
  97.    
  98.     if(g_Weapons[id][x] > 0)
  99.     {
  100.         new y = str_to_num(g_Weapons[x][2])
  101.         log_amx("%d", y)
  102.         Hasznal[id][FegyverIdSzamok[y]] = x
  103.        
  104.         for(new i = 1; i <= 4; i++)
  105.         {
  106.             FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[y]][i] = FegyverKepessegAdat[str_to_num(Ritkaskinek[x][3])][i]
  107.         }
  108.     }
  109. }



valaki megoldas? :D

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 45 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole