hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.12.03. 21:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 80 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 79 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: adriansr14 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dynamic Array
HozzászólásElküldve: 2020.06.29. 14:50 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Csak egy gyors kérdés volna, hogy ha dynamic array-t csinálunk az ArrayCreate() paranccsal, akkor az egy array id-t ad vissza, nem?
Szóval ha int: labelt rakunk elé, mialatt átvisszünk egy native-on, majd a másik pluginban megint Array: labeles tömbbe mentjük, akkor is jól fög működni?

Off Topic
Azért nem tesztelgetek vele, mert így gyorsabb volna és a válaszig tudnék mit csinálni


Edit:
Gondolok itt ilyenre:

Kód:
register_native("zi_core_arrayid_gamemode_get", "native_core_arrayid_gamemode_get")


Kód:
public native_core_arrayid_gamemode_get(plugin_id, param_num)
{
    if(get_param(1) != -1)
        set_param_byref(1, int:arrayGamemodeId)
   
    if(get_param(2) != -1)
        set_param_byref(2, int:arrayGamemodeName)
   
    if(get_param(3) != -1)
        set_param_byref(3, int:arrayGamemodeType)
   
    if(get_param(4) != -1)
        set_param_byref(4, int:arrayGamemodeAllowLaser)

    if(get_param(5) != -1)
        set_param_byref(5, int:arrayGamemodeAllowShield)

    if(get_param(6) != -1)
        set_param_byref(6, int:arrayGamemodeAllowInfect)

    if(get_param(7) != -1)
        set_param_byref(7, int:arrayGamemodeAllowRespawn)
}


Kód:
native zi_core_arrayid_gamemode_get(arrayId = -1, arrayName = -1, arrayType = -1, arrayLaser = -1, arrayShield = -1, arrayInfect = -1, arrayRespawn = -1);


Kód:
new Array:arrayGamemodeName

public randomcucc()
{
   new lArrayGamemodeName
   
   zi_core_arrayid_gamemode_get(_, lArrayGamemodeName)
   
   arrayGamemodeName = Array:lArrayGamemodeName
}

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vieni 2020.06.29. 15:08-kor.

Ők köszönték meg Vieni nek ezt a hozzászólást: saxxo (2020.07.04. 19:28)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dynamic Array
HozzászólásElküldve: 2020.06.29. 15:07 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 13:57
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Idézet:
Csak egy gyors kérdés volna, hogy ha dynamic array-t csinálunk az ArrayCreate() paranccsal, akkor az egy array id-t ad vissza, nem?

  1. native Array:ArrayCreate(cellsize = 1, reserved = 32);

'Array' handlet ad vissza, nem intet

_________________
Discord: KillStr3aK#9143 | GitHub


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dynamic Array
HozzászólásElküldve: 2020.06.29. 15:12 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
És az Array handle mit takar egész pontosan?

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan

Ők köszönték meg Vieni nek ezt a hozzászólást: saxxo (2020.07.04. 19:28)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dynamic Array
HozzászólásElküldve: 2020.06.29. 17:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 360
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 128 alkalommal
Ahoy. Szerintem müködhet, de meg kell próbálni, hogy biztos légy benne.

Én hasonlót csináltam csak MySQL-el. Készítettem egy vezér plugint, amely létrehozza a kapcsolatot az adatbázissal stb.. hogy ne mindegyik pluginba amelyikbe SQL van létrehozzak egy kapcsolatot.
Amikor létrejött a Tuple Handle akkor egy forwardon keresztül jeleztem a többi pluginnal, hogy létrejött a kapcsolat és átadtam a Tuple Handle-t is. Teszteltem és minden jól müködött.

Pontosabban mit akarsz megoldani vele? Talán úgy jobban tudnék segíteni.

_________________
We are the walking dead..
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dynamic Array
HozzászólásElküldve: 2020.06.29. 18:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Azt szeretném elérni, hogy a kellő dinamikus array-eket más pluginokban is tudjam kezelni. Igazából ha int:-et nem is írok oda, is átfordul a plugin, de warningot ír és gondoltam rákérdezek, hogy így is menne-e.
De másnem teszt lesz és majd posztolok, hogy mi lett az eredménye a dolognak

Szerk: Teszteltük, alapjáraton integer értéket ad vissza és az átvitel után is ugyanaz volt az értéke a tömbnek, szóval működik a dolog :)
 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Szerkesztés gomb..

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan

Ők köszönték meg Vieni nek ezt a hozzászólást: saxxo (2020.07.04. 19:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole