hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.08.11. 08:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 39 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 38 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.08.01. 02:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1226
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 300 alkalommal
Nézd úgy hogy a meglévő TGA fájloknak megvan a helye a képernyőn a kliensekben rögzítve, ha újat akarsz akkor bizony módosítani kell vagy felülírni, viszont ez túl sok macera és csak NS-eknél lehet szerver oldalról, legalábbis a Steames CS nem díjazza az alap fájlok piszkálást hosszú távon, plusz a játékosoknak így más szerveren is módosulna az adott dolog ugye (amit én pl. rohadtul nem szívlelek).

Személyszerint inkább egy több képkockás sprite-ot hoznék létre amit kirakva lehet lapozgatni tetszés szerint (frameratet 0-ra állítva persze).
Kód:
set_pev( iEnt , pev_frame , iFrame ); // iFrame = képkocka

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: FonoK (2020.08.01. 20:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.08.01. 10:48 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 873
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 144 alkalommal
FonoK írta:
Képernyőn amit látsz(pl: lent-> élet, kör idő, lőszer), azok tga fájlokból épűltek.


Az szerintem csak HUD, nem több.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.08.01. 11:41 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4115
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 432 alkalommal
Pika írta:
A kérdést decinek szántam, de kedves ultraviola megválaszolta!

Amit linkeltem legelsőnek témát, abban is leírták, hogy nem lehetséges.

Nyitottál már meg .tga fájlokat? Nem azért mert hülyének nézlek, csak az alap .tga fájlokból kiindulva, én nem látom reálisnak, hogy azokat meg lehet jeleníteni HUD-on, de még abban sem vagyok biztos, hogy a játékos képernyőjén, MOTD-n, meg VGUI-n kívül. Javítsatok ha tévedek.

Reg neztem mar fajlok koze. Azthittem fegyohud is tga de nem.

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Ezt viszont már nem neked szántam, elhagytam az idézéseket. :lol:

_________________
A rózsa vörös az ibolya kék az anál vonaton nincsen fék.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.08.01. 20:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 276
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Pika írta:
FonoK írta:
Képernyőn amit látsz(pl: lent-> élet, kör idő, lőszer), azok tga fájlokból épűltek.


Az szerintem csak HUD, nem több.


Legyen akkor HUUUUD.

Köszönöm




regener írta:
Nézd úgy hogy a meglévő TGA fájloknak megvan a helye a képernyőn a kliensekben rögzítve, ha újat akarsz akkor bizony módosítani kell vagy felülírni, viszont ez túl sok macera és csak NS-eknél lehet szerver oldalról, legalábbis a Steames CS nem díjazza az alap fájlok piszkálást hosszú távon, plusz a játékosoknak így más szerveren is módosulna az adott dolog ugye (amit én pl. rohadtul nem szívlelek).

Személyszerint inkább egy több képkockás sprite-ot hoznék létre amit kirakva lehet lapozgatni tetszés szerint (frameratet 0-ra állítva persze).
Kód:
set_pev( iEnt , pev_frame , iFrame ); // iFrame = képkocka



Köszönöm szépen!


Megprobálok sprite-okat alkotni.


Annyit szeretnék kérdezni, hogy sok sprite milyen hatással lenne a szervernek?

Esetleg egy nagyobb sprite nem készitene egy kis bakit?

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole