hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.11.27. 17:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 47 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 44 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Csabika20034, Google [Bot], norbee.16 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver HUD Specből
HozzászólásElküldve: 2020.11.16. 20:20 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 221
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Üdv!

A célom az lenne, hogy specből lehessen látni egymás felszerelt skinjét, hudban. Próbáltam már rengetegszer, de nem sikerül, saját magamét látom csak.


  1. public FegyverInformacio(iId)
  2. {
  3.     if(!is_user_connected(iId))
  4.         return PLUGIN_HANDLED;
  5.    
  6.     if(is_user_alive(iId) || entity_get_int(iId, EV_INT_iuser2))
  7.     {
  8.         new target;
  9.        
  10.         if(entity_get_int(iId, EV_INT_iuser2) && is_user_alive(entity_get_int(iId, EV_INT_iuser2)))
  11.             target = entity_get_int(iId, EV_INT_iuser2);
  12.         else
  13.             target = iId;
  14.  
  15.     set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.89, 0, 6.0, 1.0);
  16.  
  17.     if(get_user_weapon(iId) == CSW_AWP)
  18.     {
  19.         if(Kinezet[0][iId] >= 1 && is_user_alive(iId))
  20.             ShowSyncHudMsg(iId, g_iHudJelenito[5], "Kiválasztva: ^n%s", Kinezetek[Kinezet[0][iId]-1]);
  21.             else
  22.                 ShowSyncHudMsg(iId, g_iHudJelenito[5], "Kiválasztva: ^nAlap | AWP");
  23.     }
  24.  
  25.     if(get_user_weapon(iId) == CSW_KNIFE)
  26.     {
  27.         if(Kinezet[1][iId] >= 1 && is_user_alive(iId))
  28.             ShowSyncHudMsg(iId, g_iHudJelenito[5], "Kiválasztva: ^n%s", Kinezetek[Kinezet[1][iId]+29]);
  29.             else
  30.                 ShowSyncHudMsg(iId, g_iHudJelenito[5], "Kiválasztva: ^nAlap | KNIFE");
  31.     }
  32. }
  33.     return PLUGIN_HANDLED;
  34. }


Aki segít, annak nagyon szépen köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver HUD Specből
HozzászólásElküldve: 2020.11.17. 09:38 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 196
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Tomii írta:
Üdv!

A célom az lenne, hogy specből lehessen látni egymás felszerelt skinjét, hudban. Próbáltam már rengetegszer, de nem sikerül, saját magamét látom csak.


  1. public FegyverInformacio(iId)
  2. {  
  3.     new iIndex;
  4.  
  5.     if(cs_get_user_team(iId) == CS_TEAM_SPECTATOR && !is_user_alive(iId))
  6.         iIndex = entity_get_int(iId, EV_INT_iuser2);
  7.     else
  8.         iIndex = iId;
  9.  
  10.     if(!is_user_connected(iIndex) && !is_user_alive(iIndex))
  11.         return PLUGIN_HANDLED;
  12.  
  13.     set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.89, 0, 6.0, 1.0);
  14.  
  15.     if(get_user_weapon(iIndex) == CSW_AWP)
  16.     {
  17.         if(Kinezet[0][iIndex] >= 1)
  18.             ShowSyncHudMsg(iId, g_iHudJelenito[5], "Kiválasztva: ^n%s", Kinezetek[Kinezet[0][iIndex]-1]);
  19.             else
  20.                 ShowSyncHudMsg(iId, g_iHudJelenito[5], "Kiválasztva: ^nAlap | AWP");
  21.     }
  22.  
  23.     if(get_user_weapon(iIndex) == CSW_KNIFE)
  24.     {
  25.         if(Kinezet[1][iIndex] >= 1)
  26.             ShowSyncHudMsg(iId, g_iHudJelenito[5], "Kiválasztva: ^n%s", Kinezetek[Kinezet[1][iIndex]+29]);
  27.             else
  28.                 ShowSyncHudMsg(iId, g_iHudJelenito[5], "Kiválasztva: ^nAlap | KNIFE");
  29.     }
  30.     return PLUGIN_HANDLED;
  31. }


  1. //de igy is lehet amelyk a szimpatikusabb:
  2. iIndex = cs_get_user_team(iId) == CS_TEAM_SPECTATOR && !is_user_alive(iId) ? entity_get_int(iId, EV_INT_iuser2):iId;


Hozzáteszem specbe kérted, szóval ha nem csak specben akarod megjelenítettni, hanem amikor nem él(vagyis nézi a játékost).
Akkor ezt kell kivenned:
  1. cs_get_user_team(iId) == CS_TEAM_SPECTATOR

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HellEnergY 2020.11.17. 13:58-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole