hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: StatrakHud
HozzászólásElküldve: 2021.01.07. 16:01 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok van ez a StatrakHud rész és ha néző vagyok nem írja ki,hogy a nézett embernél milyen skin van hannem a sajátomat
hogyan tudnám megoldani,hogyha meghaltam egy nézek egy embert annak lássam milyen nevű skin van a kezében
köszönöm válaszokat
  1. public StatrakHud(id)
  2. {
  3.     new Target = pev(id, pev_iuser1) == 4 ? pev(id, pev_iuser2) : id;
  4.  
  5.     set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.72, 0, 6.0, 1.1, 0.0);
  6.     is_user_alive(id) ? id:Target;
  7.  
  8.     if(Skin[0][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  9.     {
  10.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[0][Name], Statrak[0][id]);
  11.     }
  12.     if(Skin[0][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  13.     {
  14.    
  15.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[1][Name], Statrak[1][id]);
  16.     }
  17.     if(Skin[0][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  18.     {
  19.    
  20.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[2][Name], Statrak[2][id]);
  21.     }
  22.     if(Skin[0][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  23.     {
  24.    
  25.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[3][Name], Statrak[3][id]);
  26.     }
  27.     if(Skin[1][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  28.     {
  29.    
  30.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[11][Name], Statrak[4][id]);
  31.     }
  32.     if(Skin[1][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  33.     {
  34.    
  35.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[12][Name], Statrak[5][id]);
  36.     }
  37.     if(Skin[1][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  38.     {
  39.    
  40.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[13][Name], Statrak[6][id]);
  41.     }
  42.     if(Skin[1][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  43.     {
  44.    
  45.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[14][Name], Statrak[7][id]);
  46.     }
  47.     if(Skin[2][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  48.     {
  49.    
  50.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[22][Name], Statrak[8][id]);
  51.     }
  52.     if(Skin[2][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  53.     {
  54.    
  55.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[23][Name], Statrak[9][id]);
  56.     }
  57.     if(Skin[2][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  58.     {
  59.    
  60.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[24][Name], Statrak[10][id]);
  61.     }
  62.     if(Skin[2][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  63.     {
  64.    
  65.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[25][Name], Statrak[11][id]);
  66.     }
  67.     if(hanyasnevcedula[id] == 0 && Skin[0][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  68.     {
  69.  
  70.    
  71.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[0][Name], Statrak[0][id], Fegyverneve[id]);
  72.     }
  73.     if(hanyasnevcedula[id] == 1 && Skin[0][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  74.     {
  75.    
  76.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[1][Name], Statrak[1][id], Fegyverneve[id]);
  77.     }
  78.     if(hanyasnevcedula[id] == 2 && Skin[0][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  79.     {
  80.    
  81.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[2][Name], Statrak[2][id], Fegyverneve[id]);
  82.     }
  83.     if(hanyasnevcedula[id] == 3 && Skin[0][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  84.     {
  85.    
  86.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[3][Name], Statrak[3][id], Fegyverneve[id]);
  87.     }
  88.     if(hanyasnevcedula[id] == 11 && Skin[1][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  89.     {
  90.    
  91.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[11][Name], Statrak[4][id], Fegyverneve[id]);
  92.     }
  93.     if(hanyasnevcedula[id] == 12 && Skin[1][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  94.     {
  95.    
  96.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[12][Name], Statrak[5][id], Fegyverneve[id]);
  97.     }
  98.     if(hanyasnevcedula[id] == 13 && Skin[1][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  99.     {
  100.    
  101.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[13][Name], Statrak[6][id], Fegyverneve[id]);
  102.     }
  103.     if(hanyasnevcedula[id] == 14 && Skin[1][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  104.     {
  105.    
  106.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[14][Name], Statrak[7][id], Fegyverneve[id]);
  107.     }
  108.     if(hanyasnevcedula[id] == 22 && Skin[2][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  109.     {
  110.    
  111.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[22][Name], Statrak[8][id], Fegyverneve[id]);
  112.     }
  113.     if(hanyasnevcedula[id] == 23 && Skin[2][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  114.     {
  115.    
  116.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[23][Name], Statrak[9][id], Fegyverneve[id]);
  117.     }
  118.     if(hanyasnevcedula[id] == 24 && Skin[2][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  119.     {
  120.    
  121.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[24][Name], Statrak[10][id], Fegyverneve[id]);
  122.     }
  123.     if(hanyasnevcedula[id] == 25 && Skin[2][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  124.     {
  125.    
  126.     show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d^n Névcédula: %s^n", Fegyverek[25][Name], Statrak[11][id], Fegyverneve[id]);
  127.     }
  128.     if(Skin[0][id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  129.     {
  130.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[4][Name]);
  131.     }
  132.     if(Skin[0][id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  133.     {
  134.  
  135.    
  136.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[5][Name]);
  137.     }
  138.     if(Skin[0][id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  139.     {
  140.  
  141.    
  142.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[6][Name]);
  143.     }
  144.     if(Skin[0][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  145.     {
  146.  
  147.    
  148.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[7][Name]);
  149.     }
  150.     if(Skin[0][id] == 9 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  151.     {
  152.  
  153.    
  154.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[8][Name]);
  155.     }
  156.     if(Skin[0][id] == 10 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  157.     {
  158.  
  159.    
  160.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[9][Name]);
  161.     }
  162.     if(Skin[0][id] == 11 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  163.     {
  164.  
  165.    
  166.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[10][Name]);
  167.     }
  168.     if(Skin[1][id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  169.     {
  170.  
  171.  
  172.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[15][Name]);
  173.     }
  174.     if(Skin[1][id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  175.     {
  176.  
  177.  
  178.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[16][Name]);
  179.     }
  180.     if(Skin[1][id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  181.     {
  182.  
  183.  
  184.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[17][Name]);
  185.     }
  186.     if(Skin[1][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  187.     {
  188.  
  189.  
  190.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[18][Name]);
  191.     }
  192.     if(Skin[1][id] == 9 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  193.     {
  194.  
  195.  
  196.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[19][Name]);
  197.     }
  198.     if(Skin[1][id] == 10 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  199.     {
  200.  
  201.  
  202.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[20][Name]);
  203.     }
  204.     if(Skin[1][id] == 11 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1)
  205.     {
  206.  
  207.    
  208.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[21][Name]);
  209.     }
  210.     if(Skin[2][id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  211.     {
  212.  
  213.    
  214.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[26][Name]);
  215.     }
  216.     if(Skin[2][id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  217.     {
  218.  
  219.    
  220.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[27][Name]);
  221.     }
  222.     if(Skin[2][id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  223.     {
  224.  
  225.    
  226.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[28][Name]);
  227.     }
  228.     if(Skin[2][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  229.     {
  230.  
  231.    
  232.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[29][Name]);
  233.     }
  234.     if(Skin[2][id] == 9 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  235.     {
  236.  
  237.    
  238.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[30][Name]);
  239.     }
  240.     if(Skin[2][id] == 10 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  241.     {
  242.  
  243.    
  244.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[31][Name]);
  245.     }
  246.     if(Skin[2][id] == 11 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  247.     {
  248.  
  249.    
  250.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[32][Name]);
  251.     }
  252.     if(Skin[2][id] == 12 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  253.     {
  254.  
  255.    
  256.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[33][Name]);
  257.     }
  258.     if(Skin[2][id] == 13 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
  259.     {
  260.  
  261.    
  262.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[34][Name]);
  263.     }
  264.     if(Skin[3][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1)
  265.     {
  266.  
  267.    
  268.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[35][Name]);
  269.     }
  270.     if(Skin[3][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1)
  271.     {
  272.  
  273.    
  274.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[36][Name]);
  275.     }
  276.     if(Skin[3][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1)
  277.     {
  278.  
  279.    
  280.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[37][Name]);
  281.     }
  282.     if(Skin[3][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1)
  283.     {
  284.  
  285.    
  286.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[38][Name]);
  287.     }
  288.     if(Skin[3][id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1)
  289.     {
  290.  
  291.    
  292.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[39][Name]);
  293.     }
  294.     if(Skin[3][id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1)
  295.     {
  296.  
  297.    
  298.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[40][Name]);
  299.     }
  300.     if(Skin[3][id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1)
  301.     {
  302.  
  303.    
  304.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[41][Name]);
  305.     }
  306.     if(Skin[3][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1)
  307.     {
  308.  
  309.    
  310.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[42][Name]);
  311.     }
  312.     if(Skin[3][id] == 9 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1)
  313.     {
  314.  
  315.    
  316.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[43][Name]);
  317.     }
  318.     if(Skin[3][id] == 10 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1)
  319.     {
  320.  
  321.    
  322.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[44][Name]);
  323.     }
  324.     if(Skin[4][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  325.     {
  326.  
  327.    
  328.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[45][Name]);
  329.     }
  330.     if(Skin[4][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  331.     {
  332.  
  333.    
  334.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[46][Name]);
  335.     }
  336.     if(Skin[4][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  337.     {
  338.  
  339.    
  340.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[47][Name]);
  341.     }
  342.     if(Skin[4][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  343.     {
  344.  
  345.    
  346.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[48][Name]);
  347.     }
  348.     if(Skin[4][id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  349.     {
  350.  
  351.    
  352.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[49][Name]);
  353.     }
  354.     if(Skin[4][id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  355.     {
  356.  
  357.    
  358.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[50][Name]);
  359.     }
  360.     if(Skin[4][id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  361.     {
  362.  
  363.    
  364.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[51][Name]);
  365.     }
  366.     if(Skin[4][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  367.     {
  368.  
  369.    
  370.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[52][Name]);
  371.     }
  372.     if(Skin[4][id] == 9 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  373.     {
  374.  
  375.    
  376.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[53][Name]);
  377.     }
  378.     if(Skin[4][id] == 10 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  379.     {
  380.  
  381.    
  382.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[54][Name]);
  383.     }
  384.     if(Skin[4][id] == 11 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  385.     {
  386.  
  387.    
  388.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[55][Name]);
  389.     }
  390.     if(Skin[4][id] == 12 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  391.     {
  392.  
  393.    
  394.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[56][Name]);
  395.     }
  396.     if(Skin[4][id] == 13 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  397.     {
  398.  
  399.    
  400.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[57][Name]);
  401.     }
  402.     if(Skin[4][id] == 14 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  403.     {
  404.  
  405.    
  406.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[58][Name]);
  407.     }
  408.     if(Skin[4][id] == 15 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  409.     {
  410.  
  411.    
  412.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[59][Name]);
  413.     }
  414.     if(Skin[4][id] == 16 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  415.     {
  416.  
  417.    
  418.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[60][Name]);
  419.     }
  420.     if(Skin[4][id] == 17 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  421.     {
  422.  
  423.    
  424.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[61][Name]);
  425.     }
  426.     if(Skin[4][id] == 18 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  427.     {
  428.  
  429.    
  430.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[62][Name]);
  431.     }
  432.     if(Skin[4][id] == 19 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  433.     {
  434.  
  435.    
  436.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[63][Name]);
  437.     }
  438.     if(Skin[4][id] == 20 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1)
  439.     {
  440.  
  441.    
  442.     show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[64][Name]);
  443.     }
  444. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole