hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2021.01.16. 12:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 54 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 51 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2021.01.09. 13:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 396
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 119 alkalommal
Üdv!

Lényegében azt szeretném megoldani, hogy az elkészített "SOLID_BBOX" entityn (ez egy fal lenne) csak a kiválasztott csapat tudjon áthaladni ( T vagy CT )
A semiclip alapelvén alapulva.

Kiinduló pont amit találtam:
  1. pev_groupinfo használata



illetve még olyat írtak, hogy ReHLDS-n talán működhet:

  1. FM_ShouldCollide



Walkguard SMA:

► Spoiler mutatása



Előre is köszönöm annak, aki hozzátud tenni valamit, vagy esetleg teljes egészében megírni a dolgot.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole