hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 237 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 236 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2023.03.27. 20:03 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.11.20. 15:19
Hozzászólások: 8
Ez jó lett nagyon szépen köszönöm, még annyit hogy a piac résznél is ilyesmi módon kell csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2023.03.29. 13:49 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.11.20. 15:19
Hozzászólások: 8
Hogy hogyan kezdjek bele abba még tudsz segíteni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2023.03.30. 12:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Sgabi írta:
Ez jó lett nagyon szépen köszönöm, még annyit hogy a piac résznél is ilyesmi módon kell csinálni?


  1. public vasarlas_h(id,menu, item){
  2.     if(item == MENU_EXIT)
  3.     {
  4.         menu_destroy(menu);
  5.         return;
  6.     }
  7.     if(pido != 0){
  8.         Vasarlas(id);
  9.         return;
  10.     }
  11.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  12.     new name[32];
  13.     get_user_name(id, name, charsmax(name));
  14.    
  15.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  16.    
  17.     new player = str_to_num(data);
  18.     pido = 2;
  19.     set_task(2.0, "vido");
  20.    
  21.     for(new i; i < d_FGY; i++)
  22.     {
  23.         if(g_Dollar[id] >= Erteke[0][player] && Kicucc[0][player] == i && Kirakva[0][player] == 1)
  24.         {
  25.             ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1vett egy ^4%s^1-t a közösségi piacról (^4%d$^1)",C_PR, name, Fegyverek[i-1][Name], Erteke[0][player]);
  26.            
  27.             if(g_Weapon[Kicucc[0][player]][player] < 1)
  28.             {
  29.                 if(Kicucc[0][player] < 42)
  30.                 {
  31.                     Skin[0][player] = 0; //AWP
  32.                     Skin[2][player] = 0; //AWP
  33.                 }
  34.                 else if(Kicucc[0][player] > 41 && Kicucc[0][player] < 84)
  35.                 {
  36.                     Skin[3][player] = 0; //AK47
  37.                     Skin[4][player] = 0; //AK47
  38.                 }
  39.                 else if(Kicucc[0][player] > 83 && Kicucc[0][player] < 126)
  40.                 {
  41.                     Skin[5][player] = 0; //M4A1
  42.                     Skin[6][player] = 0; //M4A1
  43.                 }
  44.                 else if(Kicucc[0][player] > 125 && Kicucc[0][player] < 149)
  45.                 {
  46.                     Skin[7][player] = 0; //DEAGLE
  47.                     Skin[8][player] = 0; //DEAGLE
  48.                 }
  49.                 else if(Kicucc[0][player] > 148 && Kicucc[0][player] < 177)
  50.                 {
  51.                     Skin[9][player] = 0; //USP
  52.                     Skin[10][player] = 0; //USP
  53.                 }
  54.                 else if(Kicucc[0][player] > 176 && Kicucc[0][player] < 263)
  55.                 {
  56.                     Skin[1][player] = 0; //KNIFE
  57.                     Skin[11][player] = 0; //KNIFE
  58.                 }
  59.             }
  60.             Kirakva[0][player] = 0;
  61.             g_Dollar[player] += Erteke[0][player];
  62.             g_Dollar[id] -= Erteke[0][player];
  63.             g_Weapon[i-1][id] ++;
  64.             g_Weapon[i-1][player] --;
  65.             Kicucc[0][player] = 0;
  66.             Erteke[0][player] = 0;
  67.             g_Market[0]--;
  68.         }
  69.     }
  70. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2023.03.30. 18:43 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.11.20. 15:19
Hozzászólások: 8
Nem jó ugyan úgy felszerelve marad, raktáramból eltűnik a skin de felszerelve marad :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole