hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 02:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 380 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 378 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2024.07.02. 10:34 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2020.06.14. 17:59
Hozzászólások:418
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Sziasztok.....

Miért van az hogy minden fegyverre ak47 kinézetett mutat alapból?


Fegyverváltás
  1. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "WeaponChange_p", 1);
  2.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "WeaponChange_p", 1);
  3.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "WeaponChange_p", 1);
  4.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "WeaponChange_p", 1);
  5.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_famas", "WeaponChange_p", 1);
  6.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_glock18", "WeaponChange_p", 1);
  7.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m3", "WeaponChange_p", 1);
  8.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_scout", "WeaponChange_p", 1);
  9.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_usp", "WeaponChange_p", 1);
  10.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "WeaponChange_p", 1);
  11.  
  12.  
  13. public WeaponChange_p(iEnt)
  14. {
  15.     new id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4);
  16.    
  17.     if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  18.         return HAM_IGNORED;
  19.    
  20.     new Weapon = cs_get_weapon_id(iEnt);
  21.    
  22.     switch(Weapon)
  23.     {
  24.         case CSW_AK47:
  25.         {
  26.             if(Skin[0][id] == -1)
  27.                 return HAM_IGNORED;
  28.             else
  29.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Fegyverek[Skin[0][id]][gWeaponFile]);
  30.         }
  31.         case CSW_M4A1:
  32.         {
  33.             if(Skin[1][id] == -1)
  34.                 return HAM_IGNORED;
  35.             else
  36.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Fegyverek[Skin[1][id]][gWeaponFile]);
  37.         }
  38.         case CSW_AWP:
  39.         {
  40.             if(Skin[2][id] == -1)
  41.                 return HAM_IGNORED;
  42.             else
  43.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Fegyverek[Skin[2][id]][gWeaponFile]);
  44.         }
  45.         case CSW_DEAGLE:
  46.         {
  47.             if(Skin[3][id] == -1)
  48.                 return HAM_IGNORED;
  49.             else
  50.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Fegyverek[Skin[3][id]][gWeaponFile]);
  51.         }
  52.         case CSW_FAMAS:
  53.         {
  54.             if(Skin[4][id] == -1)
  55.                 return HAM_IGNORED;
  56.             else
  57.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Fegyverek[Skin[4][id]][gWeaponFile]);
  58.         }
  59.         case CSW_GLOCK18:
  60.         {
  61.             if(Skin[5][id] == -1)
  62.                 return HAM_IGNORED;
  63.             else
  64.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Fegyverek[Skin[5][id]][gWeaponFile]);
  65.         }
  66.         case CSW_M3:
  67.         {
  68.             if(Skin[6][id] == -1)
  69.                 return HAM_IGNORED;
  70.             else
  71.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Fegyverek[Skin[6][id]][gWeaponFile]);
  72.         }
  73.         case CSW_SCOUT:
  74.         {
  75.             if(Skin[7][id] == -1)
  76.                 return HAM_IGNORED;
  77.             else
  78.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Fegyverek[Skin[7][id]][gWeaponFile]);
  79.         }
  80.         case CSW_USP:
  81.         {
  82.             if(Skin[8][id] == -1)
  83.                 return HAM_IGNORED;
  84.             else
  85.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Fegyverek[Skin[8][id]][gWeaponFile]);
  86.         }
  87.         case CSW_KNIFE:
  88.         {
  89.             if(Skin[9][id] == -1)
  90.                 return HAM_IGNORED;
  91.             else
  92.             entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Fegyverek[Skin[9][id]][gWeaponFile]);
  93.         }
  94.     }
  95.     return HAM_IGNORED;


Megoldás:

  1. Felcsatlakozásnál: for(new i;i < 10; i++)
  2.         Skin[i][id] = -0;
  3.  
  4. for(new i;i < 10; i++)
  5.         Skin[i][id] = -1; ----> így lett jó......


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole