| Offline |
 |
 |
Csatlakozott:2018.12.09. 10:07 Hozzászólások:99 Megköszönt másnak: 28 alkalommal Megköszönték neki: 8 alkalommal
|
Először is létre kell hoznod egy listát az elérhető karakter modellekről. new g_PlayerModels[5][] = { "models/player/custom_model_1.mdl", // Model 1 "models/player/custom_model_2.mdl", // Model 2 "models/player/custom_model_3.mdl", // Model 3 "models/player/custom_model_4.mdl", // Model 4 "models/player/custom_model_5.mdl" // Model 5 };
Modell Kiválasztása a Ládából A láda nyitásakor véletlenszerűen kiválasztasz egy modellt a fenti listából, majd hozzárendeled a játékoshoz. Például az alábbi módon módosíthatod a Droppolas függvényt: public Droppolas(id) { new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 100.00); new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31); if (RandomSzam <= 1.00) { Lada[5][id]++; client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalálta ezt: !gKés Láda.", C_Prefix, Nev); // Véletlenszerű játékos modell hozzárendelése a ládához new random_model = random(sizeof(g_PlayerModels)); // Véletlenszerű modell kiválasztása set_user_model(id, g_PlayerModels[random_model]); // Játékos modelljének beállítása ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy új karaktermodellt: ^4%s.", g_PlayerModels[random_model]); } else if (RandomSzam <= 1.50) { Lada[4][id]++; client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalálta ezt: !gStatTrak Láda.", C_Prefix, Nev); // További láda típusok itt } else if (RandomSzam <= 9.95) { Lada[3][id]++; ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Skin Pack Ládát."); } else if (RandomSzam <= 11.00) { Lada[2][id]++; ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Egyedi Ládát."); } else if (RandomSzam <= 15.25) { Lada[1][id]++; ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Kiválaszott Ládát."); } else if (RandomSzam <= 17.10) { Lada[0][id]++; ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Szerencse Ládát."); } else if (RandomSzam <= 21.05) { Kulcs[id]++; ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Kulcsot."); } }
Modell Beállítása Játékosnál Miután véletlenszerűen kiválasztottad a modellt, a set_user_model() függvénnyel beállíthatod a játékos modelljét: set_user_model(id, g_PlayerModels[random_model]); // Játékos modelljének beállítása
public Droppolas(id) { new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 100.00); new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31); // Véletlenszerű szám generálás if (RandomSzam <= 1.00) { Lada[5][id]++; client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalálta ezt: !gKés Láda.", C_Prefix, Nev); // Véletlenszerű játékos modell hozzárendelése a ládához new random_model = random(sizeof(g_PlayerModels)); // Véletlenszerű modell kiválasztása set_user_model(id, g_PlayerModels[random_model]); // Játékos modelljének beállítása // Üzenet, hogy a játékos megtalálta az új modellt ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy új karaktermodellt: ^4%s.", g_PlayerModels[random_model]); } else if (RandomSzam <= 1.50) { Lada[4][id]++; client_printcolor(0, "!g%s !t%s !nTalálta ezt: !gStatTrak Láda.", C_Prefix, Nev); // Itt is véletlenszerűen kiválaszthatsz modelleket } else if (RandomSzam <= 9.95) { Lada[3][id]++; ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Skin Pack Ládát."); } else if (RandomSzam <= 11.00) { Lada[2][id]++; ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Egyedi Ládát."); } else if (RandomSzam <= 15.25) { Lada[1][id]++; ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Kiválaszott Ládát."); } else if (RandomSzam <= 17.10) { Lada[0][id]++; ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Szerencse Ládát."); } else if (RandomSzam <= 21.05) { Kulcs[id]++; ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Kulcsot."); } }
próba _________________ [align=center]► Spoiler mutatása Cs 1.6, szerver konfigurációt válallok - Illetve plugin irást is. [/align]
|
|