hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.24. 16:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 307 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 306 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Több Multijump
HozzászólásElküldve:2012.04.14. 12:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Try this:
Kód:
/*================================================================================
   
   -------------------------------------------
   -*- [ZP] Extra Item: Multijump 1.0 -*-
   -------------------------------------------
   
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   - Description -
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   
   This item/upgrade allows humans to jump multiple times, even being in mid air.
   Each upgrade adds one jump.
   
   By default there is no maximum of jumps in mid air.
   
   Credits to:
   twistedeuphoria
   Dabbi
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague.inc>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

new const g_item_name[] = { "Tobb ugras +1" };
const g_item_cost = 5;
new g_maxJumps = 0; // maximum amount of jumps in mid air. If set to 0 then it is infinitely

/*============================================================================*/

new jumpnum[33] = 0;
new bool:dojump[33] = false;
new g_itemid_multijump;
new g_multijumps[33] = 0;

public plugin_init()
{
   register_plugin("[ZP] Extra Item: Multijump", "1.0", "pharse");
   
   g_itemid_multijump = zp_register_extra_item(g_item_name, g_item_cost, ZP_TEAM_HUMAN);
   
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "FW_PlayerPreThink");
   register_forward(FM_PlayerPostThink, "FW_PlayerPostThink");
   
   register_event("HLTV", "EVENT_round_start", "a", "1=0", "2=0");
}

public FW_PlayerPreThink(id)
{
   if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id) || !g_multijumps[id]) return PLUGIN_CONTINUE
   new nbut = pev(id,pev_button);
   new obut = pev(id,pev_oldbuttons);
   if((nbut & IN_JUMP) && !(pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
   {
      if(jumpnum[id] < g_multijumps[id])
      {
         dojump[id] = true;
         jumpnum[id]++;
         return PLUGIN_CONTINUE
      }
   }
   if((nbut & IN_JUMP) && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND))
   {
      jumpnum[id] = 0;
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public FW_PlayerPostThink(id)
{
   if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id) || !g_multijumps[id]) return PLUGIN_CONTINUE
   if(dojump[id] == true)
   {
      new Float:velocity[3];
      pev(id,pev_velocity,velocity);
      velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
      set_pev(id,pev_velocity,velocity)
      dojump[id] = false
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}   

// Player buys our upgrade, add one multijump
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
   if (itemid == g_itemid_multijump){
      if (g_multijumps[player] < g_maxJumps || !g_maxJumps){
         g_multijumps[player]++;
         if (g_maxJumps)
            client_print(player, print_center, "Now you can jump %d / %d times in mid air.", g_multijumps[player], g_maxJumps);
         else
            client_print(player, print_center, "Now you can jump %d times in mid air.", g_multijumps[player]);
      }
      else
         client_print(player, print_center, "You can't jump more than %d times in mid air!", g_maxJumps);
   }
}

// Reset multijump for all players on newround
public EVENT_round_start()
{
   for (new id; id <= 32; id++) g_multijumps[id] = false;
}

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Több Multijump
HozzászólásElküldve:2012.04.14. 20:07 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.08.28. 08:19
Hozzászólások:103
nem müködik :cry:

_________________
Magyar Biohazard szervert keresek, ha kell segítek is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole