hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 15:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 382 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 380 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: New zp msg
HozzászólásElküldve:2010.06.22. 17:52 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.04.25. 18:43
Hozzászólások:85
Kivettem mindent mégis ledob. :?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: New zp msg
HozzászólásElküldve:2010.06.22. 18:50 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.04.25. 18:43
Hozzászólások:85
Na mind1 kibirom hogy nem működik ez a plugin.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: New zp msg
HozzászólásElküldve:2010.06.22. 19:01 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Plugin para van. Próbáld meg linuxos fordítóval kreált amxx filet felpakolni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: New zp msg
HozzászólásElküldve:2010.07.05. 10:21 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.06.04. 19:09
Hozzászólások:148
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hellosztok. Tényleg nem lehetne sehogy sem megoldani, hogy működjön ez a plugin? Olyat olvastam a fórumján, hogy csak steameseknek megy, non steameseknek pedig nem. Ez nem tudom mennyire igaz. Próbálkoztam olyannal is, hogy átírom a plugin precache részét, mert én arra tippeltem, hogy az lehet esetleg a gázos. Itt az eredeti precache rész:
public plugin_precache()
{
for (new i = WIN_ZOMBIES; i <= WIN_HUMANS; i++)
{
precache_model(MODELS[i]);
g_iModelIndex[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS[i]);
precache_model(MODELS_FLIP[i]);
g_iModelIndexFlip[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP[i]);
}
}
Én pedig erre írtam át:
public plugin_precache()
{
for (new i = WIN_ZOMBIES; i <= WIN_HUMANS; i++)
{
precache_model("models/zombie_plague/zombie_win.mdl")
precache_model("models/zombie_plague/human_win.mdl")
precache_model("models/zombie_plague/zombie_win-f.mdl")
precache_model("models/zombie_plague/human_win-f.md")
}
}
Viszont így 2 warning is volt, az sma átalakításakor, és szerintem a kód is rossz, felengedett a szerverre, de kör végén nem volt modell.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: New zp msg
HozzászólásElküldve:2010.07.05. 12:54 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Igen ez így gázos, mivel nem véletlenül van a másik fgvben annyi változó beletéve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: New zp msg
HozzászólásElküldve:2010.07.05. 13:02 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.06.04. 19:09
Hozzászólások:148
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Akkor hogy lehetne működőképessé átírni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: New zp msg
HozzászólásElküldve:2010.07.05. 14:35 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Látni kéne a plugint. MOst nem fogom tudni megmondani, de én is pakolok fel ilyet a szervereimre :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: New zp msg
HozzászólásElküldve:2010.07.05. 16:14 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.06.04. 19:09
Hozzászólások:148
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Kód:
/*
   [ZP] New Win Messages

   Plugin by Shidla [SGC] & xPaw & 93()|29!/<
   
   Idea & models:
   Koshak      | ICQ: 283-361-228   (zombie-mod.ru)

   Credits:
   xPaw                           (Main code... My was worse... But it worked too :))
   93()|29!/<   | SkyPE: georgik_braila    (Bug fixing)
            | Yahoo Messenger: george_stafie
   MeRcyLeZZ                        (For his Zombie Plague)
   CHyCMyMpNk   | ICQ: 4-888-617         (forum.hlds.us)
   Fedcomp      | ICQ: 536020            (gm-community.net / forum.hlds.us / amx-x.ru / gscom.org)
   PomanoB      | ICQ: 147-919            (gm-community.net / forum.hlds.us / amx-x.ru)
   DJ_WEST      | ICQ: 634-866             (For his amx-x.ru & reallite.cs2.ru)
   meTaLiCroSS                        (For something, what ever... I know him - we steal something: his idea\code\constant\crap\brain\blablabla :))



   Shidla [SGC] | 2010 | ICQ: 312-298-513
   
   1.3 [Final Version]

   http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=128385      // Eng
   http://forum.hlds.us/showthread.php?p=84425               // Rus
*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new Hands[33], MaxPlayers

new const MODELS[3][] =
{
   "",
   "models/zombie_plague/zombie_win.mdl",
   "models/zombie_plague/human_win.mdl"
};

new const MODELS_FLIP[3][] =
{
   "",
   "models/zombie_plague/zombie_win-f.mdl",
   "models/zombie_plague/human_win-f.mdl"
};


new g_iModelIndex[3], g_iWinTeam, g_iModelIndexFlip[3];

public plugin_init()
{
   register_plugin("[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages", "1.3", "Shidla, xPaw, 93()|29!/<" );
   register_event("HLTV", "EventRoundStart", "a", "1=0", "2=0" );
   register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1");

   MaxPlayers = get_maxplayers();

   register_cvar("Shidla", "[ZP] New Win Messages v.1.3", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
   register_cvar("zp_new_win_messages", "[ZP] New Win Messages v.1.3", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
}

public plugin_precache()
{
   for (new i = WIN_ZOMBIES; i <= WIN_HUMANS; i++)
   {
      precache_model(MODELS[i]);
      g_iModelIndex[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS[i]);
      precache_model(MODELS_FLIP[i]);
      g_iModelIndexFlip[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP[i]);
   }
}

public client_connect(id)
{
   if(!is_user_bot(id))
      query_client_cvar(id , "cl_righthand" , "Hands_CVAR_Value");
}

public Hands_CVAR_Value(id, const cvar[], const value[])
{
   if(1 <= id <= MaxPlayers)   // Bug Fix
      Hands[id] = str_to_num(value)
}

public client_disconnect(id)
{
   Hands[id] = 0
}

public zp_round_ended(iTeam)
{
   if (iTeam == WIN_NO_ONE)
      return;
   g_iWinTeam = iTeam;
   new iPlayers[32], iNum;
   get_players(iPlayers, iNum, "ch");
   for (new i; i < iNum; i++)
   {
      client_cmd(iPlayers[i], "cl_righthand ^"1^"");
      zp_set_user_nightvision(iPlayers[i], 1);

      if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
         set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[iTeam]);
      else
         set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex[iTeam]);
   }
}

public EventRoundStart()
{
   g_iWinTeam = WIN_NO_ONE;

   for (new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
   {
      if(!is_user_connected(i))
         continue;      // xPaw fix)))

      client_cmd(i, "cl_righthand ^"%d^"", Hands[i]);
      //client_print(i,print_chat,"[DEBUG] Đ�наŃ�онио даннŃ�Ń� '%d'***", Hands[i]);
   }
}

public EventCurWeapon(const id)
{
   if (g_iWinTeam > WIN_NO_ONE)
   {
      client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");

      if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
         set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[g_iWinTeam]);
      else
         set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex[g_iWinTeam]);
   }
}

// Yes, baby, its's Russia! xDD
// Thanks for all, who help me)))


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: New zp msg
HozzászólásElküldve:2010.07.05. 16:44 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Közben rájöttem, hogy link is van. majd írok, ha jutottam valamire


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: New zp msg
HozzászólásElküldve:2010.07.05. 16:52 
Offline
Tag

Csatlakozott:2010.06.20. 11:41
Hozzászólások:37
Elméletileg a cl_righthand 1 akkor nem minden játékos tudja használni a plugint de ha 0 akkor igen.
cl_righthand 0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole