hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 340 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 338 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: headshot_sounds (megint)
HozzászólásElküldve:2011.07.14. 19:48 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Láttam hogy fent van már egyszer ez a téme de konkrét válasz nem nagyon született pedig metal leirhattavolna teljesen ha már belekezdett....Na arraol is lenne szó hogy a headshot_sounds hangokat 5 röl kéne átirni 10 re.Röviden ennyi lenn,mert hát sokan irtatok a másik témában de csak kutyulás volt belöle és az igazi jó sma nem született meg.Elöre is köszönöm. :D
Erröl lenne szóaz 5 hangot--->10 hangra átirni


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Headshot Sounds"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KeXxX"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new hs = read_data(3)
if (hs > 0){
new los = random_num(0, 4)
switch(los){
case 0 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot1.wav")
case 1 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot2.wav")
case 2 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot3.wav")
case 3 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot4.wav")
case 4 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot5.wav")
}
}else{
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public plugin_precache(){
precache_sound("headshot_sounds/headshot1.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot2.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot3.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot4.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot5.wav")
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: headshot_sounds (megint)
HozzászólásElküldve:2011.07.14. 20:37 
Tessék, itt a kész kód: a //-el kezdődő sort nem veszi figyelembe ( nálam nem, de a biztonság kedvéért töröld ki, ha megértetted! )

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Headshot Sounds"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KeXxX"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new hs = read_data(3)
if (hs > 0){
new los = random_num(0, 9)
//ha 15-öt akarsz, akkor: (0,14), mivel a 0 is egynek számít
switch(los){
case 0 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot1.wav")
case 1 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot2.wav")
case 2 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot3.wav")
case 3 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot4.wav")
case 4 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot5.wav")
//a többi hang, fontos, hogy a case,t folyasd, és figyelj a hang helyére, nevére
case 5 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot6.wav")
case 6 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot7.wav")
case 7 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot8.wav")
case 8 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot9.wav")
case 9 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot10.wav")

}
}else{
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public plugin_precache(){
precache_sound("headshot_sounds/headshot1.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot2.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot3.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot4.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot5.wav")
//letöltés, itt csak a hang helyére, nevére figyelj
precache_sound("headshot_sounds/headshot6.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot7.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot8.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot9.wav")
precache_sound("headshot_sounds/headshot10.wav")

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: headshot_sounds (megint)
HozzászólásElküldve:2011.07.14. 20:42 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Juj köszi szépen,nem gondoltamm volna hogy ilyen hamar kapok választ.Az elérési utat azt én is vágtam volna csak a 4 est amit te átirtál 9 re azt nem voltam biztos benne hogy át kell-e irni,,és ezért irtam ink ide...nagyon köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: headshot_sounds (megint)
HozzászólásElküldve:2011.07.14. 20:53 
ha nem próbálod meg, nemfogsz rájönni! :)
szívesen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: headshot_sounds (megint)
HozzászólásElküldve:2011.07.14. 21:17 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
amugy én ugy emlékszek hogy még annyi kis baja van a pluginnak hogy 2 x játsza le egymás után a hangot és nem egyesével egymás után....


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: headshot_sounds (megint)
HozzászólásElküldve:2011.07.15. 15:44 
akkor használj olyat, amibe a többi hang is be van építve ( reloaded_miscstats a neve azt hiszem :) )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: headshot_sounds (megint)
HozzászólásElküldve:2011.07.16. 12:22 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Mi a baj a miscstatsal?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: headshot_sounds (megint)
HozzászólásElküldve:2011.07.16. 17:16 
Nem lassítja annyira szervert... :( És ha nem lassítja, nincs olyan téma, hogy lassú a szerver és társai :) ( mi a baj az addons nélküli cs-vel, ennyiből :P )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: headshot_sounds (megint)
HozzászólásElküldve:2011.07.16. 22:22 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
reloaded miscstats valszeg ekvivalens a sima miscstatsal csak több hang van benne.
Hogy miért játszik le több hangot?
Mert az utóbbiban be van nyomva a HS hanglejátszás
Megoldás: kikapcsolod azt a részt, vagy kiveszed a plugint.

Metal voltam, sziasztok


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole