hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 13:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 327 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 327 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bunnyhop+Duplaugrás
HozzászólásElküldve: 2013.05.29. 20:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni ,hogy egybe lehet-e "gyúrni" a bunnyhoppot és a dupla ugrást?

Ha igen akkor légyszíves küldjetek egy példát.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop+Duplaugrás
HozzászólásElküldve: 2013.05.30. 15:20 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Szerintem ez azért nem lehetséges, hisz van az a bugg, ha van multijump és bunnyhopp is a szerveren, hogyha nyomkodod a space-t pont mikor leérkezik az ember akkor ugrik egy hatalmasat. Na most én egybeírtam neked a kettőt, tesztelni nem tudom de véleményem szerint minden ugrásnál egy hatalmasat fog ugrani.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  6. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  7. #define ADMINACCESS ADMIN_CHAT
  8.  
  9. new jumpnum[33] = 0
  10. new bool:dojump[33] = false
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin("Super Bunny Hopper, MultuJump", "1.2", "Cheesy Peteza, twistedeuphoria")
  14. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  15. register_cvar("bh_enabled", "1")
  16. register_cvar("bh_autojump", "1")
  17. register_cvar("bh_showusage", "1")
  18. register_cvar("amx_maxjumps","1")
  19. register_cvar("amx_mjadminonly","0")
  20. }
  21.  
  22. public client_PreThink(id) {
  23. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25.  
  26. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  27.  
  28. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  29. return PLUGIN_CONTINUE
  30.  
  31. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  32. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  33. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  34.  
  35. if (flags & FL_WATERJUMP)
  36. return PLUGIN_CONTINUE
  37. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  38. return PLUGIN_CONTINUE
  39. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  40. return PLUGIN_CONTINUE
  41.  
  42. new Float:velocity[3]
  43. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  44. velocity[2] += 250.0
  45. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  46.  
  47. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  48. }
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. }
  51.  
  52. public client_authorized(id)
  53. set_task(30.0, "showUsage", id)
  54.  
  55. public showUsage(id) {
  56. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  57. return PLUGIN_HANDLED
  58.  
  59. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  60. client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  61. } else {
  62. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  63. }
  64. return PLUGIN_HANDLED
  65. }
  66.  
  67. public client_PostThink(id)
  68. {
  69. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  70. if(!is_user_alive(id))
  71. return PLUGIN_CONTINUE
  72.  
  73. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  74.  
  75. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  76. return PLUGIN_CONTINUE
  77.  
  78. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  79. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  80.  
  81. if (flags & FL_WATERJUMP)
  82. return PLUGIN_CONTINUE
  83. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  84. return PLUGIN_CONTINUE
  85. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  86. return PLUGIN_CONTINUE
  87.  
  88. new Float:velocity[3]
  89. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  90. velocity[2] += 250.0
  91. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  92.  
  93. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  94. }
  95. if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
  96. new nbut = get_user_button(id)
  97. new obut = get_user_oldbutton(id)
  98. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  99. {
  100. if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
  101. {
  102. dojump[id] = true
  103. jumpnum[id]++
  104. return PLUGIN_CONTINUE
  105. }
  106. }
  107. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  108. {
  109. jumpnum[id] = 0
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112. return PLUGIN_CONTINUE
  113. }
  114.  
  115.  
  116. public client_putinserver(id)
  117. {
  118. jumpnum[id] = 0
  119. dojump[id] = false
  120. }
  121.  
  122. public client_disconnect(id)
  123. {
  124. jumpnum[id] = 0
  125. dojump[id] = false
  126. }

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 113 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole