Ebben találtok valami hibát?
Kód:
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") //Regisztráljuk a plugint, név, verzió, készítő
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") //Regisztráljuk az eventet terror győzelemhez, ebben az esetben SendAudio, ami hangot "küld" a kliensnek és játszik le.
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") //Regisztráljuk az eventet ct győzelemhez, ebben az esetben SendAudio, ami hangot "küld" a kliensnek és játszik le.
}
public t_win()
{
new rand = random_num(0,2) //Randomizáljuk a hangokat, így véletlenszerű lesz a lejátszás, a tizedes mögött mindig a casek száma legyen. Most 3 hang van, case 0-2ig így 0,2 a random_num. Ha 12 hangom van akkor a random_num 0,12
client_cmd(0,"stopsound") //stopsound, hogy a hang ne ismétlődjön, csak egyszer játszódjon le.
switch(rand) //Választás a hangok közül.
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_kvegit1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_kvegit2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_kvegit3")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ct_win() //ct-ben is tegyük meg ugyan ezt
{
new rand = random_num(0,2)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_kvegi1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_kvegi2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/delusion_vegi/delusion_kvegi3")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() // Majd precacheljük a fájlokat, hogy a kliens letölthesse őket.
{
precache_sound("delusion_vegi/delusion_kvegict1.wav")
precache_sound("delusion_vegi/delusion_kvegict2.wav")
precache_sound("delusion_vegi/delusion_kvegict3.wav")
precache_sound("delusion_vegi/delusion_kvegit1.wav")
precache_sound("delusion_vegi/delusion_kvegit2.wav")
precache_sound("delusion_vegi/delusion_kvegit3.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}